Thursday, March 17, 2016

Looking for summer.

Než začnu cokoli vyprávět, chtěla bych vám poděkovat. Ani jsem nečekala, že můj spontánní článek s lehce maturitním podtextem se dočká tolika komentářů. Upřímně, četla jsem si je pořád dokola. Zamyslela jsem se, pousmála a dokonce se v plno věcech viděla. Já se vlastně maturity nebojím, nebo ne nijak zvlášť. Vím, že nebudu řešit žádné matematické příklady, které mi kolikrát připadají jako raketová věda. I když nikdy neříkej nikdy. Mám ze sebe daleko lepší pocit, jelikož plno práce je za mnou a momentálně se chystám se chystat (takové dvojté spojení, to zní jako promakaná prokrastinace) na přijímačky na VŠ. Tím chci říct, že se vlastně víc a víc těším, protože to pro mě bude v mnoha směrech splněný sen.
Vaše reakce a zkušenosti, to je to nejlepší. Na to se totiž těším nejvíc ze všeho a po publikování článku nervózně aktualizuju a s jiskřičkami v očích každý pročítám. Děkuju, že tady jste se mnou celou dobu, že se mnou procházíte dnes už pětiletou cestu. 
Nový měsíc, nová rozhodnutí, nové zážitky a tak trochu další nové já. Momentálně si dávám detox od sociálních sítí, i kvůli maturitě, ale i proto, že mě zajímá jaké je to bez nich. Jaké? Úplně jiné, že jsem očekávala. Mám víc času na školu, na lidi ve svém okolí a nic mě nenutí se cítit špatně nebo se porovnávat. V tom vidím největší plus, jelikož když jsem kdekoli cokoli viděla, byla jsem tak trochu bezděky donucena svým mozkem srovnávat. Teď se mě to absolutně nedotýká. Cítím se šťastnější. 
Hádejte co? Zase jsem zrzavá hlavička, jak říká má kamarádka. Je to taková roztomilá náhoda, jelikož mi právě hraje přes Spotify písnička od Britney Spears-Ooops, I I Did It Again. Také jsem dokončila svou maturitní práci do výtvarky, sepsala všechny maturitní otázky a s kuráží dočítám poslední kousky do pomyslné sbírky povinné četby. Mezitím vším jezdím na rozhledny v noci, odpoledne se válím s kočičkama nebo se brodím v blátě na poli a fotím (fotíme) tyhle kouzelné momentky.
A ve volných chvílích? Pročítám blog. Dívám se na sebe s obrovským úsměvem, protože teď zpětně se tak trochu obdivuju (narciiiiis). Jak jsem dřív fotila outfity a krmila blog šťavnatými články. Doufám, že se mi to podaří zase vrátit. Chtěla bych do tohohle světa zasahovat častěji, Dělit se o drobné radosti, které v mém životě převládají (bohužel, bohudík), protože zatím jsem nenarazila na žádný zlatý důl. Snad o prázdninách narazím (smích).









7 comments:

  1. Peti drž se! Jsi chytrá, nadaná, krásná (zevnitř i navenek) osoba a já jsem si úplně jistá ze to zvládneš - ale chápu, že to je teď to poslední co chceš asi slyšet, protože se to hrne ze všech stran (ale oni mají pravdu, věř tomu)..toto období je jedno z těch nejtěžších po všech stránkách..mě třeba děsila představa po 8 letech jít někam jinam a prolomit stereotyp, který ač byl nudný byl uklidňující a plný jistot a bezstarostnosti..A taky pocit, že najednou musím vyrůst, být dospělá a soběstačná a hlavně zjistit kdo jsem, na co se nejvíc hodím a čemu se chci věnovat v životě ugh, povinností nad hlavu..Ale je super jak se k tomu stavíš a žes třeba zvládla odejít ze social media, protože mám pocit, že to je dneska téměř nemožné a taky bych to chtěla dokázat (ale jak?! #zavislostforeva )..
    Nemůžu ti asi dávat rady, protože tím si každý projde sám po svojem, ale určitě tě to posílí v mnoha směrech a už to je výhra ne? No a když se něco náhodou nepovede, tak to není konec světa a jde se dál, fakt se nestresuj protože stres je to nejhorší a udělá víc problémů než nějaká maturita
    Jinak v dubnu (1.-15.) jsem v čr a určitě pojedu k zubaři, tak se zase můžeme vydat do sekáče a na pokec 😊

    ReplyDelete
  2. Prajem ti aby ti všetky sny vyšli ... si na prahu dospelosti a užívaj všetko ... žiaden okamih sa už nevráti ...
    PS: začala som znova písať budem rada ak sa občas zastavíš Ali
    http://alicaletko.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  3. Peti, jsi úžasná, píšu ti to sem už ani nevím po kolikáté..
    na tvůj blog jsem přišla ve svém prváku, úplně si pamatuju jak jsem projížděla všechny tvé články co už jsi napsala a pak jsem každý den netrpělivě čekala na další a další :) pak si je vydávala s většími časovými rozdíly, nevadilo mě to tak moc, protože jsem mohla furt projíždět tvůj instagram, který je pro některé lidí jen aplikace pro zabití času, zbytečnost, ale pro mě je to inspirace, a hlavě profily lidí jako si ty!
    inspirovala si mě v mnoha věcech, jsme stejně staré, máme stejné jméno, ale když jsem na tebe přišla, byla jsem taková ta nesebevědomá holka která se vyloženě bála lidí, začala jsem ale více chodit ven, i díky focení, lákalo mě to z tvých fotek, ta příroda, ta pohoda z těch fotek, říkala jsem si že to chci znát, začala jsem objevovat a zkoušet nové věci (strašně moc dobrot znám jen díky tobě!), recepty, outfity, jeej, jak ty články s outfity mě chybí, vždycky jsem to brala jedním dechem, začala sem se více bavit s lidmi, změnila jsem se, hodně díky lidem kteří jsou stále se mnou, ale z jedné části i díky tobě, i když někomu se to bude zdát divné, že tě vlastně vůbec neznám a jsi tak moc velká inspirace, prostě.. jsi strašně moc šikovná, držím ti palce u maturity, určitě to zvládneš levou zadní, jsem moc ráda za tento článek, fotky opět krásné, moc ti to sluší :)
    a nakonec, budu se moc těšit jestli se vrátíš k blogování, alespoň bych po škole měla co číst :)

    a teď fakt úplně poslední, fotky si fotila samospouští nebo tě někdo fotil? :)

    ReplyDelete
  4. Nádherný článok a fotky takisto ♥
    My blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    ReplyDelete
  5. Great:) xx
    Bianka
    http://ruhamania.blogspot.hu/

    ReplyDelete
  6. Anonymous16:49

    Clanek me moc potesil. Po tom poslednim jsem premyslela nad tim, jak dlouho uz te sleduji a jak jsme se obe behem tech let zmenily a bylo mi lito (i pres plne pochopeni) ze si davas pauzu od socialnich siti. Nechci vypadat jako stalker, ae i tvuj instagram pro me byl vzdy mistem inspirace a pobaveni. Mas pravdu, ze srovnavat se podle fotek a zazitku cizich lidi je zbytecne znevazovani nebo jak to rict, podcenovani vlastnich zazitku a chvil, ktere jsou vzdy jedinecne a vyjimecne prozite. Snazim se to nedelat, ae taky k tomu obcas dojde. Kazdopadne dekuji za clanek a nadherne fotky, tesim se zas nekdy na dalsi:) hodne stesti do dalsich mesicu:) Jana

    ReplyDelete
  7. Jeje, mluvíš mi z duše :)) Přesně teď jsem si také dala menší detox od soc sítí. Vlastně ale jen od těch "ovlivňovacích" a žroutů času. Možná si tam jednou za čas zajdu, ale když nemám čas, či mám ostatní věci na práci, tak proč tam chodit.. A jak je to lepší! Taky se potřebuju zbavit potřeby srovnávat. Je to tak mnohem vše krásnější bez toho! :D Jinak tě obdivuju. Všichni maturanti stresují, nespí, bortí se z toho a jde vidět, že je to brzy semele, ale ty jsi usměvavá dál a prostě jde cítit z článku, že vše děláš tak jak chceš, hlavně nestresuješ a máš to pod kontrolou a to je dobře, hlavně se ničím nenechat stresovat a rozhodit :-)

    my-innercare.blogspot.cz

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.