Tuesday, October 6, 2015

Losing my religion.

 Chtěla bych vám zase vyprávět. O pocitech, změnách, poznání a možná i o lásce, tak jak byste to možná nečekali. Často jen sedím a přemýšlím, pořád mám plno problémů a krásných chvílí v hlavě, vlastně se mi nikdy nestal opak. Nikdy v životě. Běžně se mi zdají sny, většinou si je pamatuju, občas sním i po cestě ze školy (do školy to nejde, to spím, mám se spánkem seriózní problém). Napadá mě co sny znamenají, co vypovídají. Avšak tyhle zákoutí jsou pro mě tak trochu nedešifrovatelné území. Tak přeskočme tam, kde už jsem své myšlenky zformulovala.

Asi tak půlhodiny před tím jsem se tady snažila popsat problém mé rozpolcené osobnosti, myslím, že to není to co chcete číst. I když ta, bylo pár vtipných pasáží. Třeba o zpěvu, který mi normálně nejspíš i jde, ale nejsem si tím jistá a když jsem opilá tak mi nejde, ale to si zase myslím, že mi jde. Znáte to. Taky o ponožkách, obě části mě mají pár společných rysů a právě obě dokážou nosit jedny ponožky víckrát za sebou. Vtipkuju, žádné z těchto věcí se nedějí běžně. Naštěstí.

Tím jsem získala pojítko. Chtěla jsem se totiž prokousat k podstatě celého článku. Dřív jsem měla problém zkoušet nové věci a tak se projevovala jedna část mé osobnosti. Momentálně se projevuje druhá část, ta chce úplný opak. A tak jsem ji tím začala krmit. Všimla jsem si, že od té doby mám docela problém zůstat u jedné věci, protože moje osobnost slintá po neustále odlišných a nový věcech. Stereotyp jí nahání husí kůži. A tak teď dělám nová rozhodnutí, zkouším věci o kterých jsem si dřív myslela, že do toho dloubnu jen polštářkem na prstu a změním se v kámen. Překvapivě v nich nacházím jiný směr. Ten, který vás vevnitř pohladí, zahřeje, nažene husí kůži a vykouzlí úsměv na tváři.

Chtěla bych jen jediné. Zkoušejte nové věci, ale jen když jste přesvědčeni a otevřeni událostem, které budou následovat, nejhůř to může dopadnout jen tím, že dospějete k tomu, že jste dané věci dali šanci. Nelitujte věcí, které vám prošli rukama i když byli špatné, Pokaždé vám dali nové pohledy na věc, zážitky a v neposlední řadě další sílu, i když to tak na první pohled nevypadá. Nelitujte ničeho, protože i když se vám třeba rozpadl jakýkoli vztah, ten společně strávený čas ve vás zůstává, tak běžte a využijte toho!











8 comments:

  1. pekne si to napísala :) len niekedy sa to ťažšie robí...

    ReplyDelete
  2. Občas na Tvůj blog zavítám, ale většinou jsem neměla potřebu komentovat. Tady se neudržím, protože pod tohle bych se podepsala. Prostě to na mě promluvilo. Řekla jsi to hezky. A jsem ráda, že jsi to řekla. Jsem možná právě teď trochu ztracená ve vlastní hlavě, ale díky. A ať se daří.

    ReplyDelete
  3. Občas na Tvůj blog zavítám, ale většinou jsem neměla potřebu komentovat. Tady se neudržím, protože pod tohle bych se podepsala. Prostě to na mě promluvilo. Řekla jsi to hezky. A jsem ráda, že jsi to řekla. Jsem možná právě teď trochu ztracená ve vlastní hlavě, ale díky. A ať se daří.

    ReplyDelete
  4. Krásne fotky a takisto článok :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    ReplyDelete
  5. Beautiful:)) xx
    Bianka
    http://ruhamania.blogspot.hu/

    ReplyDelete
  6. krásne napísané :) páči sa mi, že tvoja slová majú hĺbku a často sú práve tak pozitívne, že mi totálne zdvihnú náladu ;)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    ReplyDelete
  7. Jé, ty máš tak supercute fotky! :)) Krásný článek! Jsem tvou novou čtenářkou, budu ráda, když mrkneš na můj blog :)

    www.stylesolution.cz

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.