Sunday, September 20, 2015

High hopes.

Občas je těžké vybrat tu správnou chvíli a zaplnit papír myšlenkami. To kouzlo se pokaždé nachází v okamžiku, to je na tom to nejdůležitější. V tu pravou chvíli totiž dokážete nejlíp předat to co si myslíte. Posledních pár týdnů jsem hodně unavená a vyčerpaná. V takových chvílích se nejvíc dotýkám klávesnice na počítači, přesně v tu dobu poslouchám dotyky nehtů na černém plastu. Pro mě je to ta nejlepší doba. Dokážu přemýšlet tak, že si dám všechno v sobě dohromady a myslím na to co bych chtěla číst já. Pokaždé si uvědomím jak krásně se mám, sice mě občas něco trápí, ale i tak, stačí se podívat okolo sebe. V září jsem to začala dělat víc. Na to navazují fotky z uplynulých pátků. Udělali jsme si radost a uspokojili svou posedlost takovými místy. Jediné co musíte udělat je zvednout se a toužit po tom něco zažít, nic víc nepotřebujete (možná občas trochu odvahy a někoho koho máte rádi). Pak už stačí jen úplně utéct a nemyslet na to, že hold za pár měsíců vás čeká maturita, že ridičák jste udělali na počtvrté, že začala škola a vám tam svítí pětka z češtiny. Přijdete tam a uvědomíte si jak je důležité udělat si na takové chvíle čas. Já k tomu pokaždé přidám ještě něco na co můžu být pyšná. A tak jsme si vybrali starou vojenskou věž kam se lezlo po žebřících do 34 metrů. Díky tomu následující dvojitý nálož skal hladil naše po adrenalinu toužící těla. 
Občas hledáme štěstí daleko od nás, potom se ohlédneme, objeví se po naší straně a my si uvědomíme jak moc jsme byli slepí. I já takové pocity mívám. Dělejte věci tak jak si myslíte, že jsou správné a čím víc divné budou, tím líp si je budete pamatovat. Když máte okolo ty správné lidi i dobrá historka může začínat slovy "když jsem jedla salát..."



























(Velká Javořina, rozhledna Jelenec, Čertovy a Pulčínské skály)

13 comments:

  1. skvely fotky! ♥

    ReplyDelete
  2. opet nadherny fotky!

    ReplyDelete
  3. ta zelená barva stromů mi uplně dodává energii. jinak vítej v klubu napočtvrté udělanejch řidičáků, ale věř mi že je to uplně jedno, nikdo se na to neptá a bylo mi řečeno že jezdím lépe než lidi co to udělali napoprvé. strašně ráda čtu, co píšeš, tvoje myšlenky jsou úžasný
    ady.

    ReplyDelete
  4. to je krása! jinak já se řidičáku bojim a úspěšně to odkládám :D uplně z toho čiší ta prázdninová pohoda!

    ReplyDelete
    Replies
    1. měla sem na mysli letní pohoda :D

      Delete
  5. Po týchto fotkách mám aj ja chuť vybehnúť niekam mimo mesta :)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    ReplyDelete
  6. Tak to je naprosto dokonale napsáno, vážně ♥
    Young, wild and free

    ReplyDelete
  7. Anonymous10:34

    Nadherne! Mam ted pul roku pritele, a delame ted presne to o cem pises. Na vikend nebo klidne i na jeden den se zbalime a vyrazime za mesto na obycejne vylety, ktery diky pocasi, te druhe milovane osobe a nasi lasce jsou nezapomenutelne a delaji me stastnou a spokojenou. Dekuju za krasny clanek, tesim se na dalsi:) Jana

    ReplyDelete
  8. Ty tvoje fotky!! <3

    ReplyDelete
  9. pekne napsane, pravda pravdouci!

    ReplyDelete
  10. Krásne fotky a ten článok je úplná pravda ! :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    ReplyDelete
  11. Krásné fotky a s tím, co jsi napsala, souhlasím. :)

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.