Monday, August 24, 2015

Good times.

Volno je pryč, tak nějak v nedohlednu. Peťa umyla stovky kusů nádobí, vytřela stovky metrů čtverečních, nakrájela kila a kila zeleniny a oškrábala snad tunu mrkve. Ráno vstávám po osmé a vracím se domů jak žvýkačka přilepená na podrážce boty. Jdu spát. A tak nějak pořád dokola. Hádáte správně, jsem unavená, fyzicky i psychicky. Cítím se asi jako hadr na zem, přesně jako ten, kterým utírám podlahu když mi náhodou při utírání nádobí kape voda na zem. Je na mě plno bordelu, stejně jako na mě (teda spíš ve mě) a nemůžu se ho zbavit. 
Poprvé co je pro mě těžké psát pozitivně. Kdysi dávno jsem si řekla, že chci psát, ale samé hezké věci, protože vaše reakce byli ještě víc povzbudivé a já jsem v tom cítila smysl. Stejně tak chci aby v tom byl i dnes, aby v tom byla taková ta nevšední krása všedních dnů. Protože vykouzlit úsměv na tváři pouhými slovy přenesenými takhle virtuálně je podle mě jedna z nejtěžších věcí co se psaní týče. Třeba právě z prázdnin mám pár takových zážitků, které mi utkvěly v paměti. Tak se na to společně podívejme.
Nikdy nezapomenu na paní, kterou jsem potkala ve své první práci. Byla úžasná, usměvavá a tak příjemná. Zapamatovala jsem si ji právě díky tomu kouzlu jak na mě působila a při pouhé vzpomínce se usmívám, stačilo pár hodin. Pohled na rozlehlou krajinu plnou zelené. Objetí na jednom z nejvyšších míst kam jsem kdy vylezla. Natáčení na gopro kameru pod vodou tady! Setkání se Sárkou a Helenkou po půl roce. Pokaždé si uvědomuju to jak neobyčejné jsou a proč jsou jedny z nejdůležitějších lidí, které jsem kdy poznala. Sezení s Helenou o půlnoci na trávě a vaření a řízení se Sárkou, bylo to nenahraditelné. Válení se na cizí zahradě a ztracený pojem o čase, následovné pozorování západu slunce. Vínování s Danielkou, nekonečné záchvaty smíchu, nález lopuchů na stromě. Noční koupání na zavřeném koupaličti bez plavek při bouřce a naprosté tmě. Roztržení obalu kde se objevilo jablíčko, ale budu tajnůstkářka. Kdybyste mě viděli s tím připitomělým úsměvem. V neposlední řadě jsme byli skákat z mostu, teda já jen fotit. Bylo to vlastně uplně naplňující štěstím když vidíte někoho kdo má upřímnou radost,
A takhle to teď se mnou je. I když nám zbývá poslední týden pořád je tady hromada času si splnit přání, zažít cokoli neobyčejného, sebrat se a utéct aspoň na pár dní od všeho nebo se odhodlat udělat něco co už dlouho chcete. Protože teď nebo možná nikdy.

Dalešická přehrada


konečně mám nové sandály za 250 uplně ultra super minimalistické

vyzkoušeli jsme snad všechny v okolí
Lopenické sedlo
sushi se sušeným rajčetem

RAW jahodový dort na filmovce v Hradišti


Radošov

Luhačovice

moje milované <3

po strašně dlouhé době jsme společně vařili se Sárkou


zase jsem se ostříhala
koupila jsem si eosíček





nejlepší kafe v mém životě, 15  hodin macerované a do práce jak dělané
levandulová a moje nejoblíbenější pracovní přestávky
navratan korma z práce, pohled od Peťulinky <3 a nové chopsticks

brácha mi dovezl BLK
skort od Sárky 
Danielka <3


swing jump v Dalešicích, další skvělé místo a další zážitky v kapse
a jak Peťa pilně pracovala a pořídila si jablíčko

22 comments:

  1. Skvělý fotky,vypadá to na super léto :) gratuluju k jablíčku! :D

    ReplyDelete
  2. Krásné fotky Peti:) Jsi strašně pozitivní a sympatická holka:)
    Taky jak jsem byla měsíc v zahraničí tak jsem si pořídila jablíčko za to jak jsem dřela:D :))

    ReplyDelete
  3. skvele fotky, strašne sa mi páči ten skort a nočné kúpanie, ach. inak presne viem, o com s tou únavou hovoris, cítim sa posledne dni presne tak.

    ReplyDelete
  4. nemusíš být vždy jen pozitivní, ale uplně chápu jak to všechno myslíš. z fotek i textu mám zase radost a hrozně mě okouzlila 26. fotka :)

    ReplyDelete
  5. Znova skvelý článok! Toľko zážitkov. Leto si si určite poriadne užila. Fotky sú podarené a nádherné :)
    With grey wolf

    ReplyDelete
  6. fotky sú geniálne, ale ten text...! svojimi zážitkami si mi vykúzlila úsmev na tvári a vďaka tebe budem mať zaručene dobrý štart do dňa :)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    ReplyDelete
  7. Je ale krásný jak to zvládáš ikdyž jsi tak vyčerpaná. Sleduju tě dlouho a vždycky jsi byla takovým sluníčkem než jiní :-)

    ReplyDelete
  8. Je ale krásný jak to zvládáš ikdyž jsi tak vyčerpaná. Sleduju tě dlouho a vždycky jsi byla takovým sluníčkem než jiní :-)

    ReplyDelete
  9. Peťulko ne vždycky jde být pozitivní, to je úplně v pořádku! Stejně je mi z Tvého článku opět krásně, jako vždycky! Možná snad i víc! Jak píšeš méně často, o to silnější je každý článek!
    Myslím si navíc, že Ti to žvýkačkové vyčerpání prospívá, zase jsi o chlup krásnější!! ♥

    ReplyDelete
  10. Krásné léto ve tvém podání ! jinak přeji spoustu dalších skvělých zážitků i s jablíčkem :)

    ReplyDelete
  11. Anonymous19:32

    úžasné!
    mimochodem na fotkách ti to moc sluší..ty kratší vlasy a ták :)
    Podle toho jídla z práce, nepracuješ v Napoli?
    V.

    ReplyDelete
  12. Anonymous15:49

    Ach jo, já tě ták žeru :) ty tvoje články mi vždycky vykouzlí úsměv na tváři!
    A jen tak mimochodem, odkud jsi pořizovala jablíčkový foun? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nakonec z Vodafonu z jejich e-shopu :) původně jsem chtěla bazarovou 5ku, ale nakonec mam nové 5S, ta záruka a to, ze je nový me zklakaly :)

      Delete
    2. A dekuju za nádherný komentář <3

      Delete
  13. Anonymous18:20

    Muzu se zeptat kde brigadujes?:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jasné, ve vegetariánské restauraci u nás ve městě :)

      Delete
  14. Moc hezké fotky, jako u tebe vždycky :)
    Ta skort je skvělá!

    ReplyDelete
  15. jo,jo,jo! miluju

    ReplyDelete
  16. krásne fotky:) ten posledný odstavec je tak pekne napísaný, úsmev si mi na tvári vyčarila.

    ReplyDelete
  17. ♥ asi nedokážu slovy vyjádřit
    prosím, nikdy nepřestávej psát, nikdy!

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.