Monday, June 29, 2015

Stubborn love.

Dneska večer vám budu zase něco povídat. Je tomu už určitě víc jak měsíc co jsem radostně vyprávěla své zážitky z Budapešti. Teď to bude vypadat asi o poznání jinak, ale i tak si troufám říct, že za tu dobu jsem stihla plno věcí a ještě k tomu všemu úspěšně ukončila třeťák (a že to teď na poslední chvíli dalo zabrat). Pojďme na to!
Hned ze začátku jsem se zbavila sádry. Moje ruka byla jako tužší želé a cokoli s ní udělat bylo víc, než vtipné a tak jsme spolu pár dní bojovali. Úspěšně. Ale ještě se "sádříkem" jsem absolvovala další Brodění kde náš tým posunul svůj level. Minulý rok jsme dřeli bídu s nouzí, mrzli, chodili, běhali a tento rok se spíš zapotili a s poklidem dorazili do cíle. A to třetí místo bylo slíznutí šlehačky z cupcaku. Následoval Majáles, který byl tento rok v naší režii. Ani nemůžu uvěřit jak rychle to všechno utíká. Moje oblečení nebylo ráno schopné ani odlepit se od kůže a vlasy se pivní sprchou dostaly do nerozdělatelného drdolu. Kostýmy byly působivé a majáles dostal svou pozornost i v mé závěrečné slohové fejetonové práci. Mezitím vším jsem seděla doma nad sešity a v Ipodu schraňovala všemožně ofocené zápisy (abych si procvičila tu zlomenou pravačku), vtipkuju, ale bylo to potřeba, možná i proto ten konec roku teď tak nehezky drhnul. Napsala jsem desítky písemek, poslední testy z fyziky, matematiky, biologie, zeměpisu, dějepisu a chemie v mém životě, utřela poslední kapky potu způsobené prokrastinací v neodstranitelné podobě. Avšak přes to všechno jsem potřebovala útect, jen na pár dní. Našla jsem další oblíbené místo, nic nemusela a mohla de fakto všechno. Nosit jednu košili čtyři dny, ráno snídat venku, střílet vzduchovkou do lednice, na večeři si grilovat tofu, nekonečně se válet, ležet jen tak v trávě a pozorovat západy slunce. Po návratu jsem opakovala již ověřenou variantu pro úspěšné zvládání stresu. V první řadě utvořit bordel, nachystat jídlo, napéct, neumývat si vlasy (tak týden bude stačit), nosit jen to nejdivnější oblečení, po večerech cárat do kuchyně, uklízet a pár hodin vám pak zůstane i na to učení. A když to všechno skončilo? Začaly jsme s přípravami na vodák, ve velkém jak jinak. Přece nebudeme mít ten nejmenší stan, budeme královny. Už při spatření dvou obrovských pytlů mi naskakovaly všechny ty veselé historky typu: jak tohle dostaneme do autobusu? jak to postavíme? jak to bude držet? a jak to dáme zase zpět? Přežily jsme to. Osmihodinové cesty nám pomohl překonat spánek, hlad fazole v plechovce, nedostatek toaletního papíru naše jediná rolka, zimu naše kufry plné roláků a zateplených bund, večery víno v petflaškách. Po vodáku jsem se pečlivě učila na zkoušky z autoškoly a drtila všemožné a nemožné testy, ty šly, druhá polovina už tak veselá nebyla a tak si to ve čtvrtek zopakuju. Následovaly nůžky, vlasy šly nekompromisně dolů a další den nos, ten zůstal. Konečně mám ten bordel na ksichtu. 
Tím jsem vycucla alespoň ty události, které červen a konec května dokonale charakterizují. Teď už mě čekají dva měsíce pracovních a táborových zábavností, to je slovo nakonec!


 taky se mi rozpadly conversky


 oslavili jsme půl roku, ještě jsme se vzájemně nezabili a svou tvrdohlavostí neodradili od dalších společně strávených měsíců <3
 často jsme se přejídali a zajídali studijní prohry i výhry

 Majáles byl veselý už jen z toho důvodu, že celý náš program jsme běhali a postávali pod jedním pidi deštníkem a tiskli se jeden na druhého

 občas jsme měly problém zůstat nad věcí


 batáty, tofu, rajčata, špenát
 hummus s červenou paprikou 
 banánová zmrzka
 tento rok už jsme stihly i první koupání a to je ta věc, kterou na létě zbožňuju, pokud by měl být někdo "water person" (jen jsme zrovna myslela na "morning person"), tak jsem to já






 a taky jsme oslavili další narozeniny!
 zásobily se na vodácký kurz, následovalo něco mezi vínem a burčákem 
 několikrát jsem vyvětrala svůj kostým, jednou bylo nutné i svléct horní vrstvu, která zrovna tady není vidět

 před odjezdem jsme si daly rozcvičku na pětidenní kurz
 poté jsem do noci systematicky pracovala na uložení všemožných velmi velmi důležitých potřeb do útrob obrovského kufru
 s Dandíkem jsme objevovaly krásy Českého Krumlova 
 ze začátku používaly kelímky a pak přišly na to jak je to správně


 tofu knedlíčky s jahodovou omáčkou
 přišla jsem k zrcadlu, usmála se na svoje dlouhé vlasy a během pár minut byly pryč 
 podařilo se nám všem oslavit i konec roku a bylo to dopolední a velkolepé
 na tu slávu jsem si ušila den před tím sukni, smolila jsem ji až do rána, na stokrát zkoušela a psala si s úžasnou Eliškou <3
 první prázdninové ráno snídala skořicové lívance
nojooo, ten nosík nesmí chybět, s tím bude ještě veselo, hádejte komu uapdla kulička do umyvadla a odpadu?

Povídejte mi taky o tom jak se máte.

16 comments:

  1. Perfektné fotky aj ja som si víkend užívala :)

    Môj BLOG /KLIK/

    ReplyDelete
  2. Strašně krásně píšeš, vždycky to musím přečíst do konce, strašně zábavný to je! :D
    Jsi kočka a ty vlasy <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jo a gratulace ke škole, k vítězství a taky k výročí :D Hele, celkem se ti daří! :O :D To ti přeju! Ať se ti daří ještě líp! :) :D

      Delete
  3. Ty si tak nádherná ♥ Ja som si taktiež teraz odstrihla z vlasov a mám podobnú dĺžku, akurát, že ty máš vlasy krásne husté a vlnité;)

    ReplyDelete
  4. úžasné fotky, úžasný článok :)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    ReplyDelete
  5. Naty14:45

    Tady ti to hrozně sluší, jen tak dále, ať máš stejně super prázdniny, jako jsi měla teď ty dva měsíce...:-)
    A omlouvám se, jsem hrozná, dopis jsem ještě neposlala, bylo toho teď hodně, ale doufám, že jakmile se vrátíš z tábora, už tam na tebe bude čekat...

    Měj se krásně a brzy se nám zase ozvi!

    ReplyDelete
  6. mohla bych to číst hodiny a hodiny, jsi takovej nádherňouš, ty vlasy jako by tě úplně rozsvítily. strašně se těším na léto, i když se bojím že mě zklame, připadá mi, že posledních pár měsíců už prázdniny byly, že jsem si jen užívala a škola byla někde vzadu v koutě, bojím se, že se zítra probudím a bude prvního září.
    jsem taky water person
    chci podnikat všechno, utratit všechny peníze a odjet daleko předaleko
    ady.

    ReplyDelete
  7. Mňam, ty máš vždycky nejlepší jídlo a nejlepší fotky jídla! :) a ty kratší vlasy ti moc sluší, snad i víc, než ty delší :) tak to se toho za poslední dobu událo opravdu hodně! já už jsem taky utahaná ze všech testů a chci si jenom co nejvíc užít nadcházející dva měsíce! :)
    Young, wild and free

    ReplyDelete
  8. Zbožňuju tyhle tvé shrnovací články ♥

    ReplyDelete
  9. Uplně nádherný fotky Peťi:)) Strašně krásný články píšeš:)

    ReplyDelete
  10. Peťulko...tohle byl ten nejlepší dárek, po dlouhé době si sednut k počítači a nový článek, dokonale načasováno :D :)
    Nevim, asi je to stejný princip, jako když měsíc nejíš čokoládu..potom se Ti zdá, že vychutnáš každou kostičku a že chuť je nebeská :D...takže tak vnímám já tenhle článek,úplně hltam každou fotku (ne, že by tomu bylo jindy jinak, ale hltam ještě víc :D)...
    Hmm co se týká autoškoly...zajímavý jev- ty nejlepší řidiči to všichni opakovali :D...moje kamarádka řídila celou cestu do Itálie a tam i v Římě (to je o život, tam jsou Italové řidiči jaksi nejuvolněnější :D) no a hádej jestli ji měla napoprvé? Mimochodem teď mě napadá, asi se právě teď tam někde smažíš, doufam, že to v pohodě klapne!!!
    Péťo na takových článcích je nejlepší, že nikdy, nikdy nezapomeneš přidat nějakou fotku přírody a já se z nich vždycky roztékám blahem, kolem Brodu je nádherné okolí, to bych si přála taky, člověk je hned jiný člověk, když vyrazí na chvíli do přírody :)

    A k Tvým super impulzivním změnám!! Zaprvé vlasy...vůbec by mě nenapadlo, že můžou být ještě lepší než předtím, a ony jsou!Vypadají geniálně! To musely být šoky, já jsem se jednou jako mladší taky sama ostřihala a děsně zábavná je ta část, kdy už je půlka pryč a člověk se může tak trochu příjemno-nepříjemně mučit představou, že už se nedá NIC dělat :D...

    A nosík?? ♥ Strašně mi to k Tobě sedí,dlouho jsem tušila, že se jednou objeví, takže pro mě žádné obrovské překvapení, jen vtom smyslu, že vypadá ještě lépe, než jsem čekala!

    a nemalá součást článku..jíídlo ♥ Peťi jsem teď po školním roce tak vylízaná,že mě totálně opustila inspirace, myslim, že už jsem i zapomněla, že něco takového jako lívance existuje :D..takže si teď ještě jednou, jak to vždycky dělám, projedu celý článek a volba na dnešek bude jasná!!

    ReplyDelete
  11. Máš boží blog :)
    Budu ráda, když se podíváte na můj blog, a třeba mi i poradíte Blog: http://majdulii.blogspot.cz/

    P.S. Ten kostým je fakt pěknej :)

    ReplyDelete
  12. hezky píšeš, krásně se to čte :) gratuluju k výročí s přítelem, sluší vám to spolu:))

    ReplyDelete
  13. Anonymous22:29

    proc nikomu nepodekujes ty kravo namyslena?

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.