Saturday, March 7, 2015

Naive.

Plesové měsíce nám definitivně skončily a tak mám o víkendu konečně chvíli času. Únor, první měsíc nového pololetí je ohledně školy jako jeden velký špatný sen, které nechce skončit. Moje večery vypadají pokaždé stejně a dlouze, školní výsledky za to bídně. Což se odráží na mojí náladě, ještě větší únava a nekonečné nestíhačky všeho možného. Za poslední týdny jsem zažila několik perfektních plesů. Z toho jeden jsme s Ábi tak nějak všemožně organizovaly. Bylo to pro mě docela úsměvné, minulý rok jsem se tam objevila jako nová tvář a nikoho neznala, tento rok jsem na začátku plesu před všemi stála a vítala je na našem třetím plese. Jsem plná dojmů a zážitků, protože všechny tyhle akce vyrovnávají to špatné okolo. Momentálně nám začaly jarní prázdniny, je to ultra super, ale nikam na moc dlouho nejedu. Plánujeme výletovat a fotit, jíst a válet se, a nejspíš i vůbec nic nedělat. (A vlastně i něco dělat do školy). Včera jsme oslavily další osmnáctiny a ty moje se strašně rychle blíží, už ani ne měsíc, bude to prostě skvělé a veselé!

 tohle je prostě prasárna, ale <3

 další detail z mého pokoje, tady jsou všichni díky kterým je můj život tak pestrý a veselý, díky kterým mám nejkrásnější vzpomínky
 koupila jsem si nový rolák, není týden bez roláků, ale těším se na jaro
 černé šaty, které jsem nakonec vybrala na náš gymplácký ples, za rok už tam budu jako maturantka stát já
nádherné západy slunce, takové ty skoro jarní
 tyhle dvě mám asi nejradši, plus tofu, to prostě v lednici nesmí chybět
 <3
 nejskvělejší plesová sestava, rozhodně jeden z nejlepších a nejvtipnějších plesů
 a pak jsem celou sobotu jedna popcorn a sledovala filmy
 další den měla Terezka 18, díky ní bylo moje dětství to nejkrásnější <3
 Danielka a naše pondělní snapčetíky v SDU <3

 brokolice, mrkev a pórek (pondělní večeře, naházej všechno na pánev a pak co nejrychleji sněz)
 pohankové lívance s jahodovou něcojakopolevou
 strašně drahý flapjack, ale...
 dýchanky v ulitě
 pátky s Dandikeeeeeem <3
 koupila jsem si prostě ty nejskvělejší borůvky
 uzený tavenýr, brambory a kečup, nejvíc prasacký vegan oběd
 o víkendu jsem vyvenčila poprvé conversky
 jestli si pamatujete na moji kolonu rok zpátky, tak šatům jsme daly nový střih a znovu jsem je oblekla <3
 moje koťátka vás zdraví!
 po víkendové absolutně dead večeře, tofu, brambory a řepa, jaj na víc se nezmůžu

 zvířátka máme nejradši a tak jsme mu nalepili něco na ouško
 tak jo, zima nám už asi vážně končí
 soba nudle, cibule, pórek, bazalkové tofu a sezam, taky plno sojové omáčky
 čtvrteční jáhlová s banánem a datlovým sirupem
 avokádka
 zbytek tofu umixovaný s lahůdkovým droždím, ach!
tak jsme slavili včera osmnáctinky, bylo to superskvělé a superchutné <3

20 comments:

  1. Anonymous20:04

    Krásné fotky.. A nechce se mi věřit , že už ti bude 18! Sleduji te úplně od začátku tvého blogování...Zdá se mi, že to tak vše rychle utíká..:) A jsi moc krásná :)) B.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zrovna jsem to také chtěla napsat, že to je neuvěřitelné, taky tě sleduju od skoro začátků a je úžasné, jak se tvůj život vyvinul a ty jsi čím dál tím krásnější Peti <3

      Delete
  2. pokaždé, když se objeví nový článek, doslova mi zaplesá srdce :D....nepopsatelná vlna radosti, myslím, že kdyby se nový článek objevil a mě za minutu odjížděl vlka nebo tak, prostě se na všechno vykašlu a pustím se do čtení. Hmm skoro bych to přirovnala k takovému očkování štěstí, nebo tak něco :)
    Peťulko strašně se ne Tebe těším, úplně Tě musím vidět už <3...mimochodem..ještě jedno zaplesání dnes přišlo, když jsem viděla že mám na Tvé ''životní šňůře'' dokonce dvě místa <3
    Mám chuť napsat single komentář ke každé fotce, bohužel anatomie na mě od stolu volá, tak ji musím vyhovět :D...Jen si neodpustím, že mám hroznou chuť na to mixované tofu, borůvky a popcorn a áách :D...a nejlepší na prasáckém jídlu je, když je to vegan...protože vegan je tak silná protiváha, že se to vzájemně vyruší a člověk jako by jedl ledový salát...amen :D

    ReplyDelete
  3. dříve jsem si plesové sezóny užívala mnohem více... teď na výšce na to není nálada ani síla :D doufám, že se jednou probudím a budu mít vlasy jako Ty!

    ReplyDelete
  4. Úžasné fotky, taktiež milujem tie tofu nátierky a "šrkvarková" je moja najobľúbenejšia... mimochodom, aj ja som už tento týždeň konečne vytiahla conversky a strašne sa teším, že už je konečne vonku tak krásne. :-)
    The city of fashion

    ReplyDelete
  5. nádherné fotky, veľmi ti to v tých šatách slušalo :) a jedlo vyzerá ozaj chutne, mňam ;)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    ReplyDelete
  6. Anonymous23:17

    po tvojich postoch som vždy hladná :D

    ReplyDelete
  7. k tvým článkům nejde napsat snad nic jiného, než chválu! :)
    kratší odstavce, spousta fotek, krátké popisky, nejlepší články prostě :)
    a to jídlo, aaah <3 a ty! stále nehorázně krásná.. :)

    ReplyDelete
  8. jsi cim dal krasnejsi!!:) A to jidlo je bozsky!

    ReplyDelete
  9. Zase krasne fotky!!!

    ReplyDelete
  10. Tvoje fotky jsou vždycky tak krásný ! A na všech ti to hrozně sluší:)

    ReplyDelete
  11. roláky jedou <3 minulý týden jsem si koupila 3 :D

    ReplyDelete
  12. Ty roláky jsou super a taky se nemůžu dočkat jara :) A jídlo je jako vždycky dokonalý!!
    Young, wild and free

    ReplyDelete
  13. božeeee, musíme se zase někdy vidět!! <3
    Any

    ReplyDelete
  14. Vždycky sem přijdu a říkám si, že nemůžeš být už víc krásnější a hele, ty jsi úplně dokonalá! :)

    ReplyDelete
  15. Skvělé fotky! Nevím kterou dřív pochválit :D Moc ti to na nich sluší :)
    http://janetsonrisa.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  16. ach ach ach, to je pokocháníčko :)

    ReplyDelete
  17. nádherné šaty :)
    tyhle články jsou takové hezky pohodové

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.