Friday, March 13, 2015

I will wait.

Mám (ještě pořád) jarní prázdniny (uf, snad se jim tak říká). Pár týdnů před tím jsem si říkala, že je prostě nutné něco zažít, cokoli. Věděla jsem, že na hory nepojedeme, na to už je přece jen pozdě a tak jsem plánovala a přemýšlela. A co je vlastně nového? Udělali jsme si v pondělí výlet do Olomouce, článek už čeká za rohem, lyžovali jsme a v neposlední řadě jeli na Slovensko (a pak jsem si ještě ostříhala vlasy, ale ne moc). Vzhledem k tomu, že můj vztah k přírodě je víc, než kladný, tak jsem se třásla na nějaký takový den. Díky tomu, že bydlíme skoro u hranic se Slovenskem, tak jsme se rozhodli pro Čachtický hrad, protože tyhle záhadné věci jsou prostě přitažlivé. Po cestě nahoru jsme stihli prolézt nějakou opuštěnou oblast, na kterou pak došlo i v závěru sestupu dolů, taky jsme snědli polovinu svých zásob a trochu promrzli. Nahoře to bylo prostě dech beroucí. Tyhle výhledy jsou prostě mě asi nejvíc a když mě někdo vezme na takové místo jsem okouzlená, teď tomu nebylo jinak. Trvalo nám to přes hodinu, upřímně možná i dvě, než jsme celou zříceninu a všechny zákoutí prolezli. Následovně jsem si připadala jako obrovský pohybující se kus ledu obalený v hromadě různých vrstev (cituju:"Peťa po dvou dětech"). Cestu zpátky jsme takticky volili jinou a tak jsme se ztratili (jen tak trochu), prolezli několika keři a vylezli znova na již zmiňovaném místě, které jsme obhlíželi už na začátku. Všechno to zakončily sýrové křupky. Díky za takové dny, možná je to obyčejné, ale jen pro ty co to kouzlo v takových zážitcích neumí najít. 























14 comments:

  1. Fotky sú úžasné a to miesto krásne :)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    ReplyDelete
  2. jak je možný, že jsem na tak nádherným místě nebyla????? úžasný fotky :)

    ReplyDelete
  3. Som zo Slovenska, no na Čachtickom hrade som ešte nebola. Je to tam naozaj krásne! <3
    http://withgreywolf.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  4. Z těch fotek jde úplně cítit ten klid :)

    ReplyDelete
  5. Úžasný! Krásný, závidím takový krásný výlet! Já celý týden odpadala se sešitama na obličeji :D

    ReplyDelete
  6. Tá posledná fotka no proste wau ♥

    ReplyDelete
  7. Hrozně nádherný fotky, je fajn si takhle vyrazit, i když je pořád celkem zima :) A super svetr :))
    Young, wild and free

    ReplyDelete
  8. To je krásné :)

    ReplyDelete
  9. Unfortunately I can't understand anything, but the pictures are stunning anyway :)

    X
    Alina

    ReplyDelete
  10. Je úžasný sledovat, kam až daleko se ten tvůj blog posunul.. pamatuju si dobu, kdy každý článek byl outfit a jak mě to hrozně bavilo, ale! .. Ale nabralo tak tak hrozně jiný (a nečekaný) směr, je to ted někde uplně jinde a hrozně mě to baví!

    Jinak přírodu taky miluju, jde vidět, že se nenudítě, takovéhle výšlapy přímo zbožňuju:)

    ReplyDelete
  11. Moc hezky fotky! Misto dycha takovou zvlastni atmosferou :)

    http://curyinthecity.blogspot.fr/
    Fashion PARIS

    ReplyDelete
  12. Peťulko tyhle fotky mají naprosto úžasnou atmosféru...takovou, která mi něco děsně připomíná, nějaký zážitek a já si (sakra sakra) nemohu vzpomenout...jinak...Vy jste naprosto nádherný pár, tak strašně Vám to společně sluší, že to člověka úplně hřeje, vidět Vaši společnou fotku ♥

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.