Saturday, February 7, 2015

Grey is new black.

Některý den cestou ze školy jsem přemýšlela nad existencí svého blogu. Jestli platí to, že v nejlepším se má přestat nebo jestli je to ta věc, která prostě ke mě patří a nemám ji opouštět. V tom přemýšlení mě napadlo, že mi chybí i takové ty klasické články co jsem dřív psala. Už to bude určitě dost dlouho co jsem fotila poslední nové věci, které jsem si koupila, tipuju konec června před odjezdem do Itálie. Tím pádem je to víc jak půl roku. Do Vánoc jsem si toho moc nekoupila, spíš jen pár triček a občas něco v secondhandech, ale po svátcích mě chytlo nějaké nutkání. Pro vysvětlení všechno co jsem si koupila bylo za minimální cenu, psát to nebudu, protože by zase někoho mohlo napadnout, že se chci chlubit, ale když vás cena bude zajímat ráda odpovím. Ze všeho jsem absolutně nadšená, upřímně by toho bylo víc kdybych dostala peníze z !letní! brigády, ty už jsem obrečela a tak i ušetřila.

 Tyhle lodičky mají skvělý příběh. Před pár týdny za mnou byla Sárka a po tom co jsem ji vyprovodila domů jsem šla ještě oběhnout pár obchodů a jen tak se porozhlédnout. Nové, vyšší boty jsem chtěla už nějakou dobu. Vyzkoušela jsem všechny velikosti, ale jedinou moji neměli. První věc co jsem udělala bylo, že jsem si je objednala. Deichmann
 Další nejvíc vysněnou věcí byly "platform shoes" a nejlíp ty vagabond, které jsem vyměnila za sedačku (na které je všechno focené). Co si budeme nalhávat potřebovala jsem ji víc, než boty. Každopádně mi pořád ležely v hlavě a tak jsem prohlížela vinted, našla jsem je za pár kaček. Je to taková ta broušená kůže, tím pádem to na fotce vypadá jako by je nosilo tak dvacet lidí. Vagabond/vinted.cz
 Kdybyste viděli všechny moje peněženky, praktičnost asi tak nula nula nic, nikdy jsem nemohla vytáhnout žádné dobré a tak byly furt těžké. Přirovnání k černé díře, bylo v nich všechno. Když jsme si s mamkou udělaly výlet do Brna, tak jsem našla tuhle v obří slevě a bylo jasné. Konečně si ráno nekupuju svačinu papírovou dvoustovkou a při vytahování občanky na poště mi nevypadávají účtenky z Kauflandu. Stradivarius
 Tenhle náhrdelník jsem přihodila k objednávce jen proto, že mě zaujal a jsem zvědavá co nakonec vznikne, plánuju ho použít, využít jako ozdobu na šaty. Stylepit.cz
 Když mi konečně zarostla (skoro) díra v uchu naskytla se příležitost dát si nějaké zajímavé náušnice, Tak jsem rychle drapla tyhle za pár korun, myslím, že spolu přežijeme celou plesovou sezónu. Takko
 Asi tak rok jsem chodila na plesy s neplesovou kabelkou a ještě se do ní nic nevešlo. Před první takovou akcí tohoto roku jsem pocítila nutnost pořídit si nějakou novou, hlavně relativně rozměrnou a nic co bych musela držet v ruce (co se s tím pak dělá když chce tancovat?). Kabelka mých snů, konečně nějaká se stříbrnými detaily. Takko
 Moje výška má plno nevýhod a nejvíc to, že jsou mi všechny džíny a kalhoty extra dloouhé a jsem lenoch je přešívat. Před Vánoci jsem objevila ty černé a po Vánocích šedé. Každý den je střídám a nemůžu bez nich žít (skoro). Konečně nemám nad botama asi pěti centimetrový úsek nahrnutých riflí. H&M
 Přeorientovala jsem se na šedou a celkově na neutrální barvy. Spodní triko jsem si přivezla z Olomouce. Nad ním je nejlepší a nejpohodlnějsí triko s véčkovým výstřihem, které mi jednou ukradli a tak jsem si ho koupila znova. Šedočernobílé mi přivezla o víkendu mamka. Tmavě zelené byl dárek k Vánocům společně s tím co je nahoře. Všechny mají dlouhý rukáv, kromě spodního. To je prostě nutnost. Odshora H&M, Camaieu, Lindex, Tezenis, H&M divided
 Chtěla jsem si koupit hromadu svetrů, ale koupila jsem si dva. Spodní je už trochu nošený, oversized a horní přes hlavu s kapucí, asi jedná barevná věc co jsem si sama koupila. Secondhand a H&M
 Tohle kimono je asi úplně nejvíc, nosila bych ho tak 24/7 na všechny akce. Dost jsem váhala nad koupí, ale nakonec jsem se přemluvila. Přesně zapadlo do toho okruhu věcí co nosím nejradši. Apricot/tesco outlet
 Jeden víkend jsme dostali takový nápad, hodně nakupovat a hlavně šaty na ples, kterých jsem moc neměla. Tyhle jsem ulovila za směšnou cenu v dětském a byla jsem překvapená jak hezky sednou. Měli je ještě světle modré, ale to bych nebyla já. H&M
 Řekla bych, že tohle je ze všech ta nejoblíbenější věc. Naprosto dokonalé šaty, které nemá nikdo. Neuvěřitelný střih, krajka, zavazování na zádech, volná záda, bohatá sukně a černý šifon. Tohel všechno naprosto zbožňuju. Secondhand
 Přišly mi teď přes týden, průsvitné midi šaty. Právě na ty plánuju náhrdelník přišít. Strašně ráda nosím delší sukně, protože neodolatelně můžete vypadat i v něčem co je pod kolena. Stylepit.cz
 Čepice, konečně. Vybrala jsem si ji během nekonečného čekání. Jednoduchá, teplá a tak trochu zajímavá. Splňuje moje požadavky. Lindex
Halenka z které jsem skoro nejvíc nadšená, protože je původně ze Zary. Když už jsem běžela platit všimla jsem si něčeho černého průsvitného na věšáku, bez zkoušení se mnou šla k pokladně. Plno korálků, ozdob, dírek a dlouhý rukáv. Secondhand

22 comments:

  1. skoro všechno černé <3 luv this. naprosto vše (y)

    ReplyDelete
  2. Skvelé veci :-) najviac kimono a boty z Vagabondu ♡

    ReplyDelete
  3. Tak. Právě jsem se roztekla blahem! Není tu jediná věc, ze které bych nebyla nadšená!!
    Ohledně bot...tohle mě vážně pobavilo, přesně na tyhle jsem koukala a neměli mojí velikost. Bohužel jsem to nedotáhla tak daleko a nerozhoupala se je objednat...musím říci, že teď jsi mě dost motivovala :D
    Co se týká peněženek jsem totální tragéd. Tedy před týdnem jsem konečně přestala být. Moje předchozí peněženky na tom byly asi tak stejně jako ty Tvé. V nejnevhodnějších situacích se mi z nich sypalo všechno možné, drobné jsem pokaždé našla až pozdě, protože jsem se chtěla vyhnout traumatu a vždycky platila papírovkou :D. Nedávno jsem si řekla dost a konečně mám velkou, protáhlou černou a nic se nesype...až mě to překvapuje, jak je teď u placení nuda!
    Dále šaty z dětského H&M...!!Jedno velké áách ...jsou super skvělé, šedé (jak jinak, haha) a naprosto krásné...jsem zvědavá na nějakou fotku Péťi v šatech :)
    A věc, ze které bych se být Tebou vznášela úplně nejvíc je halenka ze Zary! Myslím, že to byl osud!

    Mimochodem Péťo, moc děkuju za komentář, vážně mě potěšil a mám radost, že se v tolika věcech shodneme! Někdy si společně zazpíváme a snad budeme mít obě dobrý den :D!

    ReplyDelete
  4. Ach,ty vagabond boty, ten zlatý náhrdelník a šaty s krajkou, to je prostě boží! Přesně ty vagabond boty bych taky brala, ale upřímně je mi trochu líto dát za ně takových peněz, asi se taky poohlédnu někde na internetu!:)
    Měj se hezky:)

    ReplyDelete
  5. Krásné věci moc Petulko :) Jsem ráda za nějaký ten článek :))

    http://assecondmoments.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Skvěle nakupuješ. Strašně se mi líbí ty naušnice a ty šaty ze sekáče <333 A taky mě překvapila krádež trika! :D (Nebo to byla výpůjčka nebo něco?...)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nee, ono se to stalo tak, že jsem byla v kabince, nechala jsem si tam tašku a šla jsem si jen za roh vzít od mamky další věc na zkoušení, vrátila jsem se a taška tam nebyla, hledaly jsme po celém obchodě, ale někdo ji drapl a odnesl. Tak jsem pak šla do toho obchodu znova a koupila si další triko :D

      Delete
  7. Anonymous18:22

    Hej děláš si ? ty černé šaty s tou krajkou jsou mega nejvíc ! na ty nemají ani ty moje po babičce !!!!!!

    ReplyDelete
  8. Tyhle tvé články zbožňuji. Všechny věci jsou moc krásné, brala bych je všemi deseti. S výškou máme stejný problém, ach ti skřítci :D Nenašla by jsi na H&M webu konkrétně ty tvé černé kalhoty? Koukala jsem, ale co jsem si už pár kousků zkoušela, musela jsem nohavice stejně ohrnout :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. tyhle jsou uplně nějaké klasické, kupovala jsem je za pár kaček ve slevě, tím pádem vůbec netuším :( snad nějaké najdeš :)

      Delete
    2. Dobře, děkuji. Snad budu mít štěstí!. ;)

      Delete
  9. Samé krásné věci :)

    ReplyDelete
  10. Hezké věci, především všechny ty šaty! Občas je fajn kouknout i do dětského H&M, dají se tam objevit fajn kousky :D A to samé platí, jak se tak dívám, i o sekáčích. Poslední kousek je dokonalý!

    ReplyDelete
  11. Krasne veci.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  12. ty boty a černé šaty jsou uplně nejvíc fakt <3

    ReplyDelete
  13. vážně se mi líbí všechno :) nejvíc mě, ale zaujal ten náhrdelník :) a taky boty ♥ všechno je kráásné :)

    ReplyDelete
  14. Tá posledná blúza ma dostala a aj tie čierne šaty zo second handu úplne najviiaaaaac :)

    ReplyDelete
  15. máš tu naozaj krásne veci :) najviac mi padla do oka tá kabelka a čierne lodičky :) tie by som ti ukradla!

    LadyinBlack

    ReplyDelete
  16. v tomto výběru bych těžko hledala kousek, který by se mi nelíbil :) krásný - hlavně ty dvoje šaty a halenka, to je přesně můj styl.

    ReplyDelete
  17. s blogovaním prestávať netreba! :) skvelé veci.

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.