Friday, January 30, 2015

Thinking out.

Leden byl zase úplně jiný, než předešlé měsíce, ale stejně krásný. Strávili jsme asi tak desítky hodin v ulitě, což znamenalo ty příjemné chvilky. Pak se začalo hlásit pololetí. To bylo asi jako by mi každý den někdo dral kůži z těla. Spala jsem průměrně tak 4h, učila se do rána a jelikož kafe nepiju, umírala jsem každý den ve škole. Tím, že kofein moje tělo moc nemá rádo přesměrovávám se na cukry, tím hůř. Když se učím, tak je to jedna tabulka čokolády za druhou, pak něco slaného, zase něco sladkého a ještě se pořádně napít, nečeho kde se cukry nacházejí. Po třech týdnech jsem byla jako hadr, otrávená, unavená a smutná. Mezitím jsem stihla tak dalších x akcí, dva plesy, výlet do Brna a vyhrát střelecké závody. Pro mě to byl jeden z nejlepších pocitů. Střílela jsem naprosto s klidem, bez dalekohledu a vlastně jsem netušila co tam je a není. Když mi řekli, že jsem první málem jsem se jim chtěla vysmát, já a první? no jasně. Postupem času jsem na sebe začala být pyšná, nikdy se mi to nepodařilo a natož tak na domácí půdě. Nepopsatelný pocit plný štěstí a radosti.


 předaly jsme si další dárky, trávily společný čas v ulitě
 žampiony s uzenou paprikou, batáty se sezamem


 udělala jsem si radost borůvkama, protože boty co jsem si za odměnu chtěla koupit byly jen velké, ale stejně jsem si je koupila, pár fotek dolů
 dostala jsem choker od Dandy <3
 vyhrála jsem, konečně po víc jak deseti letech jsem si doma vystřílela vítězství a bylo to perfektní prostě
 a to jsou ony, přišla jsem domů a hned si je objednala, prošly i zatěžkávací zkouškou, takže spokojenost
 ten čas co trávíme v ulitě už se počítá, tak na dny <3
 tak nějak si uvědomuju, že se všechno blíží, maturita i rozdělení nás všech a to mi bude chybět, selfíčka na brusláku
 Karinka <3
 extra super trip do Brna s mamkou, jen jsem byla trochu vyčerpaná a nevyspaná, ale perfektní indické jídlo, nová závislost I guess
 potrefená husa, domácí ledový čaj a útěk přes celou Vaňovku na vlak
 a v neděli jsme zase překvapivě jeli nakupovat
 brokolice s opečenou cibulkou (dovezla jsem si z ikei kýbl) bramborovocelerové pyré 
 ve Zlíně jsem si na chvilku zalezla do knihkupectví, ups
 a v Brně si pořídila nejlepší kimono svetr
 po roce nové náušnice díky tunelu jsem žádné nenosila, ani teď to moc nejde
 pekla jsem avo brownies

 za vysvědčení jsem dostala aspoň něco malého, omg ten karamel
 tak po  jisté době to nejvíc barevné co doma mám 

 šli jsme okouknout kolonu, superskvělý zara top za 60kč ze sekáče
 bez těch lidí jako bych nežila, to nejlepší co mě potkalo
nakonec to stálo za ten nekonečný leden plný úmorného učení, každý den jsem sedávala do ranních hodin a drtila co se dalo, jsem na sebe pyšná, je to třeťák ty geny tady asi uplně nejsou, ale jsem spoko
nejlepší úlovek ever, málem jsem brečela štěstím, vysněné vagabond boty, původně 3000 teď 900, ať žije vinted.cz a Peťa konečně nechodí jen v jedněch botách 

18 comments:

  1. Velká gratulace k výhře, a ještě že si z toho učení nezkolabovala :)
    fotky opět a zase boží
    a to svetrokimono je taky parádní, už na instagramu jsem se po něm pokukovala :)
    jen tak dál, i když už moc nepíšeš, stále mě tvé články baví, a každý čtu s nadšením (y)

    ReplyDelete
  2. Páni, máš se vážně skvěle a to ti přeju:) A taky gratuluju k výhře! A Vagabond úlovek... jsi klikař!:)
    P.s. jsi snad krásnější a krásnější:)

    ReplyDelete
  3. Miluju tvoje články :) Jinak nevim, co napsat! :)))) Snad jen, že jsi přírodně strašně krásná! :) A taky gratuluju!

    ReplyDelete
  4. Máš krásny nový design! A tie graceland topánky som taktiež chcela, vyzerajú nádherne ♥

    ReplyDelete
  5. hahaaaa my máme snad stejný známky lol :D
    a z těch tvých selfíček jendou umřu <3
    ady.

    ReplyDelete
  6. jsi krásná! a gratuluju k výhře :)

    ReplyDelete
  7. Gratulujem ti! Mne sa väčšinou najväčšie veci podaria keď som v strese, čo je pre mňa ešte viac stresujúcejšie :D Ale je to tak. Každopádne ti gratulujem k výhre, fotky máš super a nový design sa mi páči tiež! Vagabondy sú úžasné <3
    Dijoun&Klaudi

    ReplyDelete
  8. gratuluju k výhře :) a jsi neskutečně krásná :) všude ti to moc sluší ) užasné fotky jako vždy )

    ReplyDelete
  9. Anonymous18:06

    Odkud máš prosím ten kimono svetr?? Děkujii :)) B.

    ReplyDelete
    Replies
    1. z tesco outletu, ale není to F&F, nějaká neznámá značka :)

      Delete
  10. Anonymous20:40

    Týýýjo , jak děláš ty krásný linky? :O Docela by mě potěšil nějaký kosmetický článek.;)
    Valentina.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak to děkuju!
      nějak extra krásné je nemám, ani nejsem žádná odbornice, možná kdyby to někoho zajímalo, tak klidně něco vymyslím :)

      Delete
  11. Gratuluji k prvnímu místu

    ReplyDelete
  12. Péťo další pravidelná dávka štěstí...Tvoje fotko-články mě baví snad víc a víc, z fotek jídla se nepřestanu rozplývat...mimochodem zvláště fotky z Brna mi dávají zabrat, mňam! A co se týká Tvých selfie, klidně by mohl být jen selfie článek, haha, ale bála bych se potom, že by ubylo čtenářů, kteří by neunesli tíhu závisti :D
    Moc se mi líbí náušnice, které jsi vybrala, přece jen takové slavnostní, velké a třpytivé mají něco do sebe!A úplně bych zapomněla- plesací outfit je nejlepší! Naprosto nádherná halenka (a ta cena,och) a taky máš geniálně učesané vlasy...Nechápu, já nejsem schopná témeř žádného účesu, vždycky to končí katastrofou...bohužel nemohu poprosit třeba mamku, nebo někoho z rodiny, protože právě od nich jsem zdědila ten antitalent na česání :D
    Páni mám toho dnes tolik co napsat k Tvému článku :D...gratuluji k úspěchu, první místo musí být blaho!A hrozně Ti fandím, co se týká školy, vím co je to pokoušet se stíhat zájmy a kamarády a k tomu dřít do noci nad učením, na gymplu jsme toho měli taky strašně a od vysoké to není skoro žádný rozdíl (tedy krom zkouškového :-/), tak alespoň budeš zvyklá máknout, to se bude hodit...A o to víc si potom užiješ prázdniny!
    Jóó a abych nezapomněla...gratuluji k vinted úlovku, jsou skvělé! :-*

    ReplyDelete
  13. Ty jenom záříš :) je vidět, že prožíváš krásné období!

    ReplyDelete
  14. tyhle tvoje randomy jsou prostě nejlepší <3 a je vidět jak jsi šťastná, přeju ti to!!:)

    ReplyDelete
  15. Krásný článek, Peťo..♥ vždycky ty tvé fotky s přáteli.. to je krása že je máš tak super :) Všude ti to tak pristiahne :)

    http://assecondmoments.blogpsot.com

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.