Wednesday, January 14, 2015

Alone with you.

Protože poslední dva týdny byly a stále jsou ultrasuper hektické, tak nestíhám žádné články, nestíhám ani plno věcí, které bych dělat chtěla a mám je ráda. Každopádně jsem si asi po třech měsících koupila usb kabel a tím pádem vám můžu ukázat co jsem od podzimu dělala, zažila, kde jsem se pohybovala a co snědla. Jak jsem psala ve shrnutí, listopad i prosinec byly naprosto perfektní měsíce, stejně jako ty předešlé. Plné lásky, lidí co mám ráda, jídla a volna. Fotek je obrovské množství, vybrala jsem asi tak polovinu, zbytek určitě uvidíte v následujících týdnech. Momentálně se po kolena bořím v matematických rovnicích, kuželosečkám a esejích do angličtiny, protože Peťa umí a nemusí nic honit na poslední chvíli. Samozřejmě vtipkuju, je toho hodně, ale to snad vždycky a všude. Mám se skvěle, pořád jsem veselá a těším se na další a další týdny, které plánuju nebo si alespoň představuju. Jak se máte vy?


 na Štědrý den, tofu marinované v paprice a zázvoru s bramborovým salátem (paprika, brambory, mrkev a smetana)
 na podzim jsme navštívili pevnost u Olomouce a naprosto super

 před Vánoci jsem se viděla s milovanou Sárou <3
 pekla jsem slané koláče
 stihla jsem být dvakrát nemocná
 rozšířila jsem si sbírku pruhů a proužků
 měla jsem taky perfektní Silvestr
 dostala jsem předčasně slipony, už se nemůžu dočkat jara na conversky a tyhle superskvělé boty
 koupila jsem si konečně preclíky v čokoládě!
 měli jsme nádherné Vánoce a tak nějak celkově byly jiné, než předchozí
 s přítelem jsme trávili hromadu času společně, váleli se ve sněhu a tak
 to už na nás byla ta škola moc, aneb fotka s kondenzátorem
 občas jsme se fotily v Ulitě, Danda je moje chokermate
 obarvila jsem se na tmavo
 měli jsem doma Američanku a byly společně v Brně
 i doma jsem dělala preclíky
 odstřílela nespočet závodů
 kukskus, dýně a tofu od mamky
 chabý pokus o sushi, ale bylo fakt mňam!
 koupila jsem si nejlepší džíny, svetr a kabát za pár kaček a stala se závislá na rukavicích

 občas jsem si i pomáhala
 před Vánoci bylo hodně volna a tak jsme byly zase v Ulitě
 ale ještě předtím byl nádherný podzim
 a já jsem si zase odřela koleno
 užila si svůj první lom 
 koupila jsem si konečně nový batoh
 odstřílela první celorepublikový závod v Plzni
 o Vánocích jsem byla aspoň chvíli s nejmilovanějším psem

 před Silvestrem jsem byla sama doma a tak jsem se cpala, cpala a cpala

 poslední předvánoční den ve škole byl asi jeden z nejteplejších
 stihly jsme už jedno podzimní vystoupení
 rýže, tofu, paprika, kukuřice, fazolky 
 Morava, Uherské Hradiště a překrásný západ 
 měla jsem uplně nejlepší žampiony co chutnaly jako pečené kuře
 od kamarádek jsem dostala nejúžasnější dárky, hrozně mě potěšilo, že jsme si je vyměnily
 sladily jsme košile, s Karinkou v Ulitě 
 taky jsem nepřetržitě nosila tenhle ultrasuper rolák
 z Ostravy jsem jela s třetím místem

 začala jsem s povinnou četbou
 vytiskla si fotky nejdůležitějších lidí a událostí v mém okolí
 poctivě jsme se učily a počítaly (proto teď vůůůbec nešrotíme a neděláme věci na poslední chvíli)

 a stihla jsem i fotku s olejovou skvrnou za deště

24 comments:

  1. Miluju ty tvoje dlouhatánské články plné fotek a vždycky jsem nerada, když dojedu myší až na konec.:(:D

    ReplyDelete
  2. Tyhle články mi vzdycky TAK chybí!:)

    ReplyDelete
  3. gratuluju ke třetímu místu, úžasným kamarádům, co ti dávají takové super dárky, ke tvému kulinářskému umění i ke krásnému obličeji, protože ti to, jako vždy moc sluší! :)

    ReplyDelete
  4. Anonymous19:49

    Petul ! Nice pics!! Greetz Edwin www.foto-edwin.nl

    ReplyDelete
  5. MILUJU TU FOTKU S KONDENZÁTOREM! <3 :D

    ReplyDelete
  6. Nech žijú prúžky! Ten nový tmavší odtieň vyzerá zaujímavo! Ja zbožňujem tvoje vlasy ♥

    ReplyDelete
  7. krásne fotky ako vždy :)

    Vera

    ReplyDelete
  8. Zbožnuju tvoje fotky:) nemusíš k nim ani nic psát už tak jsou super:)

    ReplyDelete
  9. Anonymous21:31

    už jsem ti chtěla vyčíst že s dandou máš dvě fotky a se mnou nic...a pak na mě vypadla supr čupr fotka s košilema :D Milujem se ♥

    ReplyDelete
  10. Krásny článok <3 úžasné fotky

    ReplyDelete
  11. chýbali mi tie tvoje zhrnutia fotkové :)

    ReplyDelete
  12. Znovu se opakuji, ale krásný člověk s krásnou duší - všechno to z těch fotek jen září. Mám moc ráda tvoje fotky!

    ReplyDelete
  13. Taková dávka úžasných fotek, že jsem se málem blahem rozpustila ♥
    Miluju Tvoje články a šťastnou Péťu, mám hned lepší den, dnes :-*
    a vážně, selfie s kondenzátorem je hodně hodně dobré :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mimochodem...nový vzhled..hmm <3

      Delete
  14. Košiška :)))

    ReplyDelete
  15. Páni, ty tmavé vlasy jsou super! A vůbec takové šťastné články mám u tebe moc ráda :)
    www.fashion-lists.blogspot.cz

    ReplyDelete
  16. Zbožňuju tvoje dlouhé články! A popravdě tě šíleně obdivuju, že pořád zůstáváš veselá a optimistická. Já už toho začínám mít plné zuby. Potřebuju volno!!!

    Mimochodem, krásný nový design blogu :).

    ReplyDelete
  17. Anonymous21:31

    Krásné fotky..:O Ty máš přítele?? :D K.

    ReplyDelete
    Replies
    1. děkuju :) mám, mám :)

      Delete
  18. Juu, těch proužkůů, miluju proužky, a ty botky :) . Jinak si krásná a fotky také :) . A tmavé vlasy ti vážně sluší.

    ReplyDelete
  19. fotky sú strašne krásne a veľmi ti to na nich pristane!

    LadyinBlack

    ReplyDelete
  20. Anonymous15:52

    Zij dal spokojeny zivot plny radosti a smichu, strasne ti to preju:) a kdyz se s nama ostatnima podelis nekdy aspon o trochu tvych radosti ze zivota, budem zas a jen radi, jako jsou vsichni radi z tohoto noveho clanku:))

    ReplyDelete
  21. zbožňuju tyhle nálože fotek :))

    ReplyDelete
  22. tie tvoje popisy mam najradsej :)

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.