Wednesday, December 24, 2014

Come together.

Měsíc od posledního příspěvku. Až během posledních dnů jsem si díky pár lidem, náhodám uvědomila, že mít blog je vlastně hrozně fajn. Právě v těchto dnech jsou to čtyři roky od založení mého stávajícího blogu. Doteď nostalgicky vzpomínám na první fotky, první slova i první komentáře, které mi dělaly neskutečnou radost. Postupně jsem se začala posouvat dál a dál, až jsem se vyškrábala na ten pomyslný vrchol (alespoň pro mě), od té doby už jen všechno upadá a upadá, což je jeden z důvodů proč jsem měsíc nic nevytvořila. Jakmile nemám pocit, že se mi vynaložené úsilí vrátí, tak trochu ztrácím chuť. Ale i tak jsem měla často pocit, že se mi chce něco napsat a chci číst co napíšete vy. V sobě mám tak trochu šťastně nešťastné rozpoložení. Každopádně jsem docela optimista a tak pokaždé hledám plno veselých úniků kamkoli. Asi nejkrásnější je když mi píšete jak vám dokáže pár mých obyčejných slov zlepšit den, náladu nebo dát energii do života. Přesně proto to chci dělat, chci přenášet radost na ostatní ať se děje cokoli. Dnešní příspěvek je poskládaný z vánočních střípků. Chybí už jen fotky z bruslení na kolečkových bruslích. To na Vánocích zbožňuju, pokaždé musím udělat něco netradičního, minulý rok jsme vytáhli longboardy. A příští rok by mohly napadnout dva metry sněhu, je mi smutno po tom všem se zimou spojeným, už od mala je to moje nejoblíbenější období spojené s hromadou zážitků. Pro dnešní den nemám nic speciálního, snad jen neztrácejte úsměv na tváři.

















15 comments:

  1. Jsem ráda, že jsi zas napsala! <3 Baví mě tvoje články, myšlenky, fotky! A krásnej zbytek Vánoc ti přeju! :)

    ReplyDelete
  2. Peťulko přesně z Toho důvodu je pro mě Tvůj blog tak důležitý...nepíšeš z povinnosti, nenecháš se odradit debilními dotazy některých lidí a do každého článku dáváš kousek sebe, v tom je jeho kouzlo ♥
    Konkrétně dnešní článek je asi můj na ''králíčkovi'' nejoblíbenější. Je tak krásně vánoční, roztomilý a vůbec...asi jak je po delší době, radost z něho se násobí ♥
    Mimochodem...na fotkách jsi zase o kousek krásnější (nechápu!!) a taky mě potěšilo vidět svou-Tvou ikea židli, která je neskutečně úžasná, viď?
    Ať se v ní snadno učí, pokud možno co nejrychleji a za krátkou dobu takhle o Vánocích....jo a ještě pošlu srdíčko do třetice všeho dobrého ♥

    ReplyDelete
  3. Boží fotky!
    Jsem ráda, že jsi postla článek, baví mě číst tvoje články a prohlížet si tvoje fotky je lázeň pro oči, jsi nejkrásnější!! :))
    Krásné Vánoce! :)

    ReplyDelete
  4. Júúú! Konečně jsem se po měsíci dočkala článku! :) Dívala jsem se po celý měsíc jestli náhodou nepřibyl nějaký příspěvek a na Vánoce jsem se konečně dočkala!
    Jsi nejúžasnější blogerka! Sleduju tvůj blog skoro od začátků a vždycky mě tvůj jakýkoliv příspěvek strašně nadchne, i když k máločemu něco napíšu, ale sleduji tě pořád. Nejúžasnější příspěvky, nejúžasnější fotky, nejúžasnější blog, nejúžasnější TY!
    S každým přečtěným článkem jsem vždycky jaksi vnitřně spokojená, sálá z něj pozitivní a odpočatá energie plná života a všeho, neskutečný pocit. Hlavně nepřestávej prospívat a nekonči s blogováním!
    Teď už zbývá jen dodat... šťastné a veselé a krásný nový rok! :))

    ReplyDelete
  5. cely je to skvely, ale posledni fotka nejskvelejsi! <333 a omg aaaah, ty mas presne ten piercing ke kterymu se uz tak sto let odhodlavam :D (nebo se spis rozhoduju mezi timhle a klasickym kravim septumem :D) jo a Stastny a Veselyyyyyy

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zatim ho nemam az po Vánocích ho planuju, tak uvidím jak to dopadne. Joo fotka s bráchou, klasika kdyz fotime darky pro babičky a tak :D dekuju i tobe <3

      Delete
  6. tvoje selfíčka s pořádnou kvalitou a barva tvých očí mi fakt chyběly!! přísahala bych, že se mi dneska zdál sen, že jsi napsala článek? já nevím, je asi děsně naivní, jak moc si s tebou připadám spojená, to snad ani není možný. každopádně doufám, že prožíváš nejkrásnější vánoce, užíváš si jídlo jako já a ty krásný malý chvilky, protože ty jsou to nejkrásnější. a mně jsi rozhodně radost udělala, takže moc děkuju!!!
    ady.

    ReplyDelete
  7. uplně mi chyběly ty tvoje fotky:) Sluší ti to:) A přeji ti krásné Vánoční svátky.

    ReplyDelete
  8. Ten dárek se zlatými hvězdičky je úplně nejkrásněji zabalený! To já letos měla dárečky takový celkem škaredý a na ten balící papír ze zootu jsem zapomněla :D Krásné svátky! :))

    ReplyDelete
  9. Tvoje fotky na mě vždycky působí hrozně příjemným dojmem, ten dlouhý stůl ti strašně závidím a Across The Universe je nejlepší film! :)

    ReplyDelete
  10. Vyzeráš na tých fotkách tak šťastne! Si nádherná ♥

    ReplyDelete
  11. Ten baliaci papier je super nápad :D máš prekrásne oči, dúfam že si to uvedomuješ :-D

    ReplyDelete
  12. Anonymous17:11

    Mas krasny pokoj:) myslim ze nejlepsi ze vseho je pohovka, kdyz nekdo potrebuje prespat:) Uzivej zbytek volna!

    ReplyDelete
  13. Ten balící papír je skvělý. Líbí se mi tvoje fotky.

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.