Wednesday, December 31, 2014

2014, the most wonderful year of my life.

Přemýšlela jsem jak zpracovat celý uplynulý rok, tak aby jste to kvantum informací dokázali zvládnout. Ale řekla jsem si, že na můj blog stejně chodí jen ti co to všechno rádi čtou, tím pádem vás nebudu šetřit, protože tenhle rok si to jistojistě zaslouží. Bez okolků to byl nejlepší rok v mém životě. Kdyby se stalo cokoli budu na něj pokaždé vzpomínat jako na ten nejintenzivnější zážitek. Je fakt, že s přelomem roku se můj život dostal úplně na jinou úroveň, staré věci jsem hodila za záda a začala dělat nové, poznávat nové lidi, měnit svoje preference a vlastnosti. Tak se na to společně podíváme!

 Leden
Rok pro mě začal s chřipkou, sama doma (už jsem pomalu chytala nějakou tu paniku). Chodila jsem do tanečních a s tím se pojí třetí fotka ze závěrečné kolony, jeden z nejkrásnějších večerů. Chodili jsme na výlety, výšlapy, dělali vtipné věci, nachodili hromady kilometrů. Přestala jsem se malovat a taky zase přešla na hnědou barvu.
 Únor
Plesali jsme, nejvíc v mém životě, brečela jsem smíchy, nekonečně tancovala, začala se dívat na filmy, poznala jsem nejlepší lidi. Oslavovali jsme Sárky narozeniny, partyovali. Fotila jsem fotky s úžasnou Bárou Snášelovou. Koupila jsem si novou zrcadlovku.Taky jsem začala vegansky péct, což mi zůstalo až do teď. Fotila jsem spousty outfitů a fotek. Začínala jsem být víc a víc veselá, plná života.
 Březen
Fotili jsme skvělý projekt s Heluz, poznala jsem další nové lidi. Tím myslím třeba úžasnou Péťu s kterou si píšu, zbožňuju její osobnost a po každé je mi líto když se nestihneme v Plzni potkat. Ostříhala jsem si vlasy o deset centimetrů. sundali mi spodní rovnátka. Jezdila jsem po závodech, sledovala filmy a začala nestíhat. Poprvé v životě. Fotila jsem a jezdila po okolí. Sbírali jsme s mamkou bylinky a prostě jsem se těšila z jara.
 Duben
Sundali mi rovnátka (hellyea). Oslavila jsem sedmnáctiny. Uspořádali mi tu nejvíc nejlepší nečekanou narozeninovou oslavu, myslela jsem, že se rozbrečím, ale to bylo až po Francii. Pár dnů po mých narozeninách jsem odletěla se školou do Francie, získala nové zkušenosti, nové zážitky a hlavně nové přátele. Bylo to rozhodně neopakovatelné. Tolik pocitů po příletu jsem nikdy v sobě neměla. Po Francii jsme dál sledovali filmy, oslavovali, jedli veganská jídla, setkávali se a společně brečeli smíchy. Nádherné období začalo, jakože fakt.
 Květen
První máj jsme oslavili piknikem ve Zlíně, bavili se a jedli. Přijeli Francouzi, zažívali jsme další nezapomenutelné dny a týdny. Hodně jedli, nekonečné veganské večeře jen nabírali na intenzitě. Začalo se dál plánovat, přece jenom to byl předposlední týden školy a tak jsme stihly ještě majáles s Terezkou (druhá fotka). Poslední fotka tady určitě taky byla, přežili jsme brodění. Víc takových akcí, protože ty mokré boty, ponožky a zoufalé selfies ve dvě ráno pod lampou si prostě vždycky pamatujete.
 Červen
Vařila jsem, hrozně moc ani si nevzpomínám co mě to tak najednou popadlo. Chystala jsem se na lom, kam jsem nakonec jela až v listopadu (na to taky přijde). Taky jsme dál trávili pátky ve skvělé společnosti, brečeli smíchy, přejídali se a chodili pozdě večer (ráno?) domů. Potom jsem se rozhodla odjet do Itálie, jedno z nejlepších rozhodnutí. Nikdy v životě na nic z toho nezapomenu. Teď mi to připadá až neuvěřitelné, byl to naprosto perfektní týden. Viděla jsem Benátky, poznala další spoustu úžasných lidí, dalo mi to další sílu a prostě jsem byla plna lásky a krásných pocitů. To musíte zažít.
Červenec
Já s Károu už jsme měly perfektní část prázdnin za sebou, nic jsem si nepřála a přes to byly prázdniny úžasné. Vzpomínám se jak jsem se pořezala do prstu (LOL). Jely jsme na Colours, tolik nádherných pocitů, bylo to prostě tak skvělé, že je to asi až nepřekonatelné, všem patří velké děkuju. Poznala jsem Ady a Any z Olomouce, další úžasné holky co mi přirostly k srdci <3. Jeli jsme s našima na nejlepší dovolenou (a to jako fakt), koupání v nějaké divné řece, jídlo, procházky bosky, přátelské prostředí, psi, kočky a jízdy na koni. Viděla jsem taky Heluz, Sárku, Terku, jedly jsme sushi, povídali si. Dělala jsem asi další milion věcí.
 Srpen
Celé prázdniny jsem hooodně závodila, ale stihla jsem i plno parties. Díky tomu se mi zase otevřely obzory, získala jsem úžasné přátele a potvrdila si, že i takové mám. Nekonečně si volala s nejlepší kamarádkou, dělala jsem takové ty malé věci na které strašně ráda vzpomínám. Sedávaly jsme v Ulitě a krmily se. Stěhovala jsem pokoj, který jsem dostala k svátku, malovala, řešila všechno okolo toho a netěšila se na září, protože tyhle prázdniny byly fakt pohoda. Teď úplně cítím ten pocit když jsem viděla ty nejdůležitější lidi v poslední den prázdnin a nemohla se rozloučit. Jo a byla jsem několik dnů s milovanou Terezkou <3.



 Září
Tady začal nekonečný kolotoč, přemýšlím jestli netrvá do dnešního dne. První školní den tématicky v černém, Ulitě a s vínem. Dál jsme pořádaly a chodily na všemožné akce. Oficiálně jsem se zamilovala do pruhů, proužků, proužečků, což můžete vidět. Fotila jsem plno fotek (viz první fotka) s mým teď už přítelem, k tomu se taky dostaneme. Navštívila jsem Helenku když měla svou úžasnou výstavu, konečně si popovídala se Sárkou a zažila skvělých pár dnů. Jezdila na plno akcí a nejspíš to bylo září kdy jsem oficiálně zažala chodit do šermu.Je toho taková spousta, že ani nevím co dřív napsat, ach.
 Říjen
Šla jsem se svou nejlepší kamarádkou na výpravu a bylo to fakt ultra super, bavila jsem se, smála a brečela smíchy, hrála kočičí fotbal, fotila. U nás byly hody, což asi moc velký popis nežádá, ale užila jsem si je nejvíc, jen jsem byla asi nejvíc dead, každopádně vtipné to bylo moc, asi jako poslední fotka. Taky jsme jeli na rodinný výlet na Lopeník, což je moje nejoblíbenější místo, fotila jsem a fotila. Stejně tak šermovala, navštěvovala plno akcí a plánovala další měsíce.
 Listopad
Byla jsem na vegenajt, která skončila vesele a hrozně ráda na ni vzpomínám. Fotili jsme šílené selfíčka ve škole, moc si nevzpomínám, které jsou z kterého období, ale tohle je super vtipné. Trávili jsme dny v Ulitě, pátky a někdy i pondělky když bylo v úterý volno. První šermířské vystoupení na jarmarku, akce v muzeu, vystoupení s Detroitem. Listopadový lom (poslední fotka), Petin první lom. Bylo to veselé výživné, trochu zima, ale super skvělé. Na konci listopadu vznikl náš vztah, to plno instagramových stalkerů určitě ví.
Prosinec
Další dvě hromady akcí, jarmarky, svařáky, šerm, Mikuláš a taky. Tak trochu jsme započali plesovou sezónu (fotka jedna). Viděla jsem se s úžasnou Sárkou, dokonce dvakrát, popovídala si a vyměnila zážitky. Posedávaly jsme v Ulitě, bavily se. Nosila jsem roláky, nepsala na blog a užívala života. Vánoce byly skvělé, dostala jsem plno nádherných dárků, byla na půlnoční, fotila, válela se a to převládá až do této chvíle. Válím se a chystám na nadcházející Silvestr a Nový rok.


Gratuluju těm co zdárně došli až ke konci, jelikož to všechno co jsem napsala je asi nejvíc za poslední měsíce. Jsou to všechno momentální dojmy, pocity a vzpomínky, Tím pádem jsem použila velké množství možná až divných pozitivních až přechvalujících slov. Chtěl jsem vás toho vtáhnout co nejvíc. Rozhodně největší poděkování patří těm co se mnou tráví všechen čas, těm díky, kterým byl můj rok nezapomenutelný, všem co při mě stojí. Je to klišé, ale je to tak. Jednou velké vděčné děkuju i vám. Doufám, že nacházejících dvanáct měsíců a i ty další budou tak naplněné jak u mě, tak u vás. Krásný Nový rok.

21 comments:

  1. Strašně krásně napsaný. Jsem ráda, že sis tenhle rok užila a že ses s náma podělila o svý fotky a zážitky a nepřestala si blogovat <3 :)

    ReplyDelete
  2. Péťo pořád dokola Ti musím opakovat, že Ti strašně přeji ten ''šťastný přelom'', neuvěřitelně moc si to zasloužíš.Ano, tenhle článek jsem jedním dechem přečetla a valila oči nad tolika úžasnými fotkami, které takhle všechny při sobě vypadají ještě fantastičtěji. Jsem hrozně ráda, že jsem měla takové štěstí a potkala Tě,jsi taková má ''blogová spřízněná duše a tak trochu duševní kopie'', pěkně mě štve, že bydlíme na druhém konci republiky každá, ale o to víc se na Tebe těším :)! Ať je nový rok stejně skvělý, Peťulko ♥

    ReplyDelete
  3. Anonymous22:49

    Jsi strašně krásná! Vždycky se těšim na každý tvůj článek a tenhle je fakt skvělý, hrozně se mi líbí jak píšeš a ty fotky jsou prostě úžasné:)) Jinak, přeji krásného Silvestra a šťastný nový rok, a aby byl ještě hezčí než tento:)

    ReplyDelete
  4. koncoročné príspevky sú najlepšie. rada to čítam a ten tvoj sa číta úplne úžasne :)

    ReplyDelete
  5. Randomy a takéto príspevky sa mi u teba najviac páčia. Nechápem prečo majú tak malo komentárov, lebo sú úžasne! Cítiť v nich život a to doslova. Vidno, že si na min dávaš asi ešte viac zalezat ako na outfitoch. Nech je aj 2015 tvoj štastný rok so šťastnými ľudmi okolo teba :)

    ReplyDelete
  6. Anonymous08:42

    Zbožňuju tvůj blog a tento článek ještě víc...je snad tvůj úplně nejlepší a je z něho tolik cítit, jak jsi šťastná. Na tvůj blog se nikdy nepřestanu vracet, dokud bude, což doufám, že bude co nejdéle. Každéh kdo sem chodí musí naplňovat tak skvělou pozitivní energií a štěstím, jako mě, to jsem si jistá. Občas mívám smutnou náladu, takový ten pocit, že je všechno k ničemu a když vidím nějaký článek od tebe, okamžitě si uvědomím, že nesmím bláznit, že je svět a život krásný :)

    ReplyDelete
  7. Som rada, že si si celý rok skvelo užila a začala si poriadne žiť :3 Mne sa takýto prechod stal akonáhle som prešla na strednú a neviem si to vynachváliť :3 Snáď sa ti takto bude dariť aj v ďalšom roku, veľmi ti to prajem! ♥

    ReplyDelete
  8. málem jsi mě i rozbrečela. jsem za tebe strašně moc šťastná a udělalo mi strašnou radost, že tam jsme i my. tyhle články mě u ostatních nebaví, protože je to většinou jen hromada fotek, ale jak jsi to k tomu všechno napsala, krásně se to četla a zatáhla jsi mě do toho. musím si to v hlavě taky všechno zrekapitulovat, protože pocity nejlepšího roku života nemám, i když bych měla mít. měj se krásně!!!

    ReplyDelete
  9. Pro mě byl tento rok taky nejlepším v životě, ale pro tebe to bylo ještě milionkrát lepší, jsem hrozně štastná i za tebe :) Krásně jsi to napsala, přeju, aby nový rok byl také tak úžasný!

    ReplyDelete
  10. Krásný! Je vidět postup, změny a dokonalé fotky!! (btw. odkud máš šaty do tanečních? tyhle jsou nádherné:.))))
    Pro mě tento rok byl více méně normální, zatím pro mě vede rok 2013!!!! Super článek)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Šaty jsem navrhovala, vybíraly jsme s mamkou látku a mamka je pak cele ušila :) dekuju :)

      Delete
  11. Ty jsi čím dál tím krásnější, opravdu. Přeju Ti hodně štěstí do nového roku :-)

    ReplyDelete
  12. Moc krásně napsaný článek a fotky mluví za vše:))
    Přeji ti Peti jenom to nejlepší do nového roku hodně lásky, štěstí a nových dalších přátel a ať se ti splní tvoje sny♥

    ReplyDelete
  13. Na tom clanku si si fakt dala pekne zalezat :)

    ReplyDelete
  14. Anonymous21:38

    Někdy na tvuj blog a instagtam zavítám a za tento příspěvek ti dekuju! Krasne si to napsala a motivovalo me to sepsat si ten rok i s fotkama tak postupne protoze to pro me byl taky jeden s nejlepsich roku :) strasne by me mrzelo kdybych prisla o dalsi blogerku takze prosim i kdyz nebudes mit cas, nezapomen ze mas stale verne ctenare kteří jsou ti verni :)

    ReplyDelete
  15. Asi nejlepší a nejúžasnější článek, co jsem za poslední dobu četla! ❤

    ReplyDelete
  16. to je tak úžasný článek! jsem za tebe tak šťastná a uplně mě příjemně překvapilo, že jsme tam i my! chtěla bych tě zase vidět někdy.Sama jsem si dělala před silvestrem takovou rekapitulaci, kdy jsem si vypsala všechny užasné věci tohoto roku.Nevím jestli můžu říct že byl nejlepší, ale rozhodně byl o 100% lepší než 2013, což znamená že je pořád lepší a lepší.:))
    měj se nejkrásněji, zasloužíš si to! <3
    Any

    ReplyDelete
  17. Fotka s modrým dýmem mi úplně vyrazila dech. Nádherná :-)
    Zvu vás všechny na mou Giveaway o voňavé ceny :-)

    ReplyDelete
  18. Anonymous18:02

    Peto, to je krasny ! <3 tak preju, aby pristi rok byl jeste lepsi:) z tech fotek jde tak krasna atmosfera, ze bych te fakt chtela poznat osobne. nechtela bys udelat nejakej meeting v Praze? proooosim

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeee, dekuju to je krasne <3 ja bych moc rada, ale do Prahy to mam 300km, ale mozna se odhodlam a pojedu tam na par dnu, tak bych neco podnikla :)

      Delete

thank you so much for your opinion.