Sunday, November 9, 2014

Vegenajt vol.2

 Během týdne se mi nedaří přispívat skoro s ničím, přemýšlela jsem, že bych konečně vypustila do světa všechny fotky, které se mi za poslední dobu nasbírali, ale můj králík má přesně to cítění jako většina jeho druhu. Cítí proud na metry daleko a tak mi během toho co jsem ho škrabkala na hlavě překousl usb kabel k ipodu. Tím pádem jsem své menší úspory pustila za novou nabíječku, pak jsem vyšla na chvíli před obchod s vítězoslavným pocitem a následovalo zklamání, jelikož jsem si nekoupila kabel, ale rovnou nabíječku (předpokládám, že stejně nic jiného neměli). Abych se dostala k pointě, tak kvůli tomu má teď k dispozici jen foťák.
Včerejší večer jsme strávili na "vegenajt vol.2". První byla někdy na konci května, vzpomínám si, že jsme tam šli naprosto bez očekávání a nakonec to bylo super. Tolik jídla na jednom místě. Celá pointa spočívá v tom, že kdo chce navaří/udělá/vytvoří co chce (vegetariánské, vegan, raw) a ostatní to prostě sní. Vstupné bylo po každé dobrovolné. Před pár měsíci by mě ani nenapadlo, že někdo něco takového v malém město uspořádá a bude to mít úspěch. Včerejší akce byla naprosto skvělá.


















24 comments:

  1. super super! tahle akce je jenom v brodě?

    ReplyDelete
  2. woow, vypadá to úžasně..teď bych chtěla být doma a zajet si do brodu..neplánujete něco na začátku ledna, že bych se stavila? :) :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. netuším, ale jak bude zase nějaká akce, dám ti vědět :)

      Delete
    2. Anna12:03

      Plán daší akce je v květnu :-)

      Delete
  3. to musela byt skvela akce :)

    Check my blog YOKO NGUYEN BLOG

    ReplyDelete
  4. super photos:) xx
    Bianka
    http://ruhamania.blogspot.hu/

    ReplyDelete
  5. Toľko dobrôt pokope! Docela som aj hladná :D
    Úžasné fotky.

    ReplyDelete
  6. tak na takovou vege akci bych šla hned :)

    ReplyDelete
  7. Vypadá to skvěle, my tady pořádáme mezinárodní večeře, kdy každý uvaří něco typického ze své země, zatím jsem byla teda na jedné a bylo to skvělý :)

    ReplyDelete
  8. Tahle akce by mě zajímala, ochutnávat nová jídla - super :)
    Blog by Veru

    ReplyDelete
  9. Anonymous17:20

    Chystas na pristi akci taky neco pripravit a nabidnout ostatnim nebo zatim planujes chodit jenom ochutnavat?:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pokud bude, tak rozhodne rada neco nachystam. Chtela jsem uz na tuto akci společně s kamaradkou, ale nakonec se mi do toho samotne nechtělo. Priste rada nevim přispěju :)

      Delete
  10. Anonymous19:21

    Peti, prosím, kde se dají koupit ty lahvičky ZEN (Šípek) děkuji

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tyhle maji v Brodě v Ulitem kafe, jinak jsem je nikde neviděla, ale předpokládám, ze ve zdrave výživě na ne taky naraziš :)

      Delete
    2. Anonymous14:29

      A kolik takové lahvinky stojí?

      Delete
    3. To uprimne vubec nevim, nikdy jsem si nic takoveho nekoupila, rekla bych, ze tak 20-30kč odhadem, mozna i min :)

      Delete
  11. Nenapsala by jsi nám prosím příště předem o takových akcích? Ráda bych tě někdy potkala a vege-jídlo je dobrá záminka :)

    fashion-lists.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Psala jsem to na instagramu, ale klidne az budu vědet vic dopředu napisu i na blog nebo FB :)

      Delete
  12. Anonymous11:08

    Krásné fotky! Budeme moc rádi, když se k nám připojí další kuchaři.
    Lukáš Velecký
    https://www.facebook.com/vegenajt

    ReplyDelete
  13. Ten kabel mě mrzí, ach jo, všichni chlupatí a zubatí tvorečci kabely milují, máš pravdu :D
    a jinak k fotkám ...och....proč jen v Plzni nic takového nemáme??

    ReplyDelete
  14. tohle mě hodně inspiruje vzhledem k tomu že už nejakou dobu (od léta) uvažuju o tom že se stanu vegankou. Maso už jsem nevědomky tak nějak vypustila, semtam si dám kuře, když ho mamka do něčeho dá :D jinak ze všeho slintám!

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.