Sunday, November 23, 2014

Stolen dance.

Poslední dva týdny byly jedny z nejintenzivnějších co se pocitů týče. Na všechny uplynulé podzimní víkendy vzpomínám s láskou a úsměvem. Před dvěma týdny jsem si skvěle užila vegenajt. K fotkám jsem nestihla tenkrát dodat své pocity, ale naprosto vysmátá jsem se vracela domů. Následovalo pondělí na které se všichni těšili, to pondělí kdy můžete skoro všechno, protože v úterý není škola. No a přesně tak to dopadlo, možná trochu jinak, než jsem si myslela. Pár dní ve škole uběhlo a čekal nás víkend mimo realitu. Co je lepší, než strávit svůj volný čas s lidma, kteří pro vás něco znamenají. Stejně jako včerejší večer, který nebyl jiný. Nelituju věcí, které dělám, beru každou příležitost, snažím se žít naplno. Nikdy jsem to nedělala, tak teď je ten správný čas, i když ne vždycky je správné dělat tyhle náhodné rozhodnutí, ale mě to rozhodně přineslo štěstí a spoustu neopakovatelných zážitků. Plno slov, čísel, slov a gest mi připomíná věci, lidi, které miluju. Ten pocit je až nepopsatelný. Taky mi za tu dobu narostly vlasy, všechno je jinak stejně velké (volně navazuju na otázky v předchozích článcích). Nepamatuju si den kdy bych udělala naprosté nic, a tím navazuju na absenci slov i fotek v minulých týdnech, ale to se brzo změní.






19 comments:

  1. Ta poslední!!

    ReplyDelete
  2. vzdycky pises tak hezky, jak jsi za vsechno vdecna a stastna - moc ti to preju :)

    a jsi kocka

    ReplyDelete
  3. pěkně napsané, tvoje články se prostě krásně čtou. a závidím vlásky, já chci aby mi taky už narostly :(

    ReplyDelete
  4. na poslednej si ako lesna vila. Krasna si :)

    ReplyDelete
  5. Krásný článek a poslední fotka je prostě, no dokonalá. :) Jde vidět, že jsi opravdu šťastná a musím říct, že jsi mi tímhle článkem tak nějak dodala energii, jak je pozitivní :)
    Young, wild and free

    ReplyDelete
  6. Maš krásný vlasy Peťi:)

    ReplyDelete
  7. Anonymous22:36

    a stejně ti ta prsa narostla!!! ha ha, ne ted vazne, jsi moc hezka Peti

    ReplyDelete
  8. úplne rada čítam tie tvoje pozitívne slová. :)

    ReplyDelete
  9. Anonymous18:22

    Tyjo, vsadím se , že sloh v češtině ti jde asi hodně dobře..! :D.

    ReplyDelete
  10. Péťo s každým Tvým článkem se nese taková šťastná vlna, neumím to popsat, prostě jsem vždycky taková spokojená, když si Tvůj článek i s fotkami (skvělé, mimochodem!!!) přečtu...Ani nevíš, jak jsem ráda, že jsi šťastná, protože Ti to tak moc přeju a zároveň se v Tobě taky dost vidím. Měla jsem z dlouholeté krize, nebo prostě špatné doby, která se táhla a táhla najednou rychlý zlom a všechno jsem začala vidět naprosto jinak, a od té doby jsem (ťuk ťuk) až na takové ty klasické krize, kterou ale má někdy každý, vlastně bez přestávky šťastná,...a právě když čtu Tvé články, jako bych se koukala do zrcadla...a o to víc mě těší, že to není zrcadlo, ale něco podobného se stalo i jinému člověku :-*

    ReplyDelete
  11. Z článku vyzařuje taková pozitivní energie (jestli se to tak dá nazvat), kterou já jako neustálá pesimistka lehce postrádám.
    Každý takový tvůj článek se hezky čte a poslední fotka je skvělá :)

    ReplyDelete
  12. jsi krásná !:)
    http://assecondmoments.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Vau skvelé fotky :) Si krásna :)

    http://lovelybeautybook.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  14. Anonymous21:53

    Very nice pics!!!! Greetz Edwin www.foto-edwin.nl

    ReplyDelete
  15. Chybí mi tvoje články! Mám je nejvíc na světě ráda, děsně se vždycky těšim, až si je přečtu, na Bloglovinu je kolikrát čtu i přednostně :) Jsi jiná než ostatní. A miluju tvoje fotkyyyyyy!

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.