Sunday, November 2, 2014

Simple black things.

Pátek byl naprosto skvělým začátkem celého víkendu, během vyučování se mi v hlavě sešly všechny myšlenky a napadlo mě zrealizovat tyhle fotky. Fotky, které zachycují nic a přitom všechno. Naprostá jednoduchost, prázdný prostor, avšak přes to vás u každé fotky něco napadne (já to takhle rozhodně mám). Odpoledne jsem měla nějakých pár minut naprosto nevyužitých a tak bylo jasno. Už od pátku jsem se k publikování příspěvku chystala, ale čas jsem si našla až v neděli odpoledne. Během toho jsem stihla plno věcí a zážitků a taky jsem plno věcí nestihla (smích). Ty už asi nestihnu ani dnes. Posunula jsem se zase o něco dál v tom co mě baví, co dělám ráda. V hlavě (a v diáři) mám neustálý chaos, ale život mě baví o to víc, je daleko lepší, než když jsem měla ve všem uklizeno.






22 comments:

  1. Poslední věta mě moc baví a souhlasím. Žůžo fotky! :)))

    ReplyDelete
  2. páni, naozaj skvelé fotky...

    ReplyDelete
  3. Většinou mám tolik co napsat ke každému Tvému příspěvku...tentokrát je to tak skvělé, že slova dochází.. ♥

    ReplyDelete
  4. Dokonalé fotky!! ♥

    ReplyDelete
  5. To jsou skvělé fotky :)
    Blog by Veru

    ReplyDelete
  6. Anonymous18:10

    Asi se mnou není něco v pořádku, ale všichni ti tady vždycky chválí fotky a mně se prostě nelíbí :D Zrovna tyto mi připadaj, jak kdybys vypadla z posledního patra paneláku a spadla na beton :D :D

    ReplyDelete
  7. Nádherné fotky :)

    ReplyDelete
  8. podla mna su tieto fotky velmi zaujimave, su take ine :)

    ReplyDelete
  9. Nejvíc se mi líbí předposlední fotka, stejně tak, jako poslední věta v článku :)

    ReplyDelete
  10. Moc se mi líbí ta 2. fotka odspoda :)

    Lucieswlife

    ReplyDelete
  11. krasny fotky :)

    Zvu tě ke mě na giveaway : YOKO NGUYEN BLOG

    ReplyDelete
  12. "I tried taking pictures, but they were so mediocre. I guess every girl goes through a photography phase. You know, horses... taking pictures of your feet ."

    ReplyDelete
  13. ty fotky mají obrovský výraz a cit, nejen v pohybu ale i v obličeji

    ReplyDelete
  14. Tie fotky sú skvelé, úžasný nápad!

    ReplyDelete
  15. Poslední dvě jsou vážně skvělé! Moc dobrý nápaad! *

    http://speakingafashionlanguage.blogspot.cz

    ReplyDelete
  16. To je skvělé, jak máš všechny černý věci a vylízají ti z nich jen ruce a nohy. Má to něco do sebe, super fotky ;)

    ReplyDelete
  17. Wow, nádherné fotky!!! :O ♥

    ReplyDelete
  18. Opravdu skvělé fotky, mají hodně co do sebe! :)

    ReplyDelete
  19. Také mam raději, když se pořád něco děje a diář je zaplněný :) nejmocněji na mě působí ta druhá fotka. A máš nádherné vlasy.

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.