Friday, October 17, 2014

Sweet Child O' Mine.

 Shodou okolností se zase pozastavuju nad hromadou věcí. Občas si říkám jak by bylo milé si všechno zapisovat, ale nikdy to nedělám, nedokážu snést tu představu číst si něco co jsem napsala znova. Nikdy nečtu články co píšu a neopravuju chyby, nejspíš by to ztratilo tu pointu, která je nejdůležitější. Nedávno jsem měla hromadu času (vážně?) a taky plno světla v pokoji, hezkého světla, úplně vybízelo k focení. Objekt byl jasný od začátku, ale to co z toho vyleze nikoli. Každý den si říkám jak moc si času si na focení vyčlením, jak moc času na běhání si vyčlením a jak budu kreslit a malovat, jasně. Fotím sebe v rozestavěném pokoji, běhám jednou za měsíc a kreslím když jsem nemocná. O víkendu bych strašně ráda někam vyrazila úplně kamkoli, hodně fotila, procházela se lesem, válela se v trávě a ideálně ne sama, na to až moc ráda mluvím. Večer si rozbalím všechny návrhy, přenesu je na látku za doprovodu všemožných skladeb minimálně 15 let starých. Potom možná něco "malého" sním. A běh? Ten nechám radši na jindy.
Jednoznačná myšlenka týdne. Jak poznáte, že děláte věci dobře? Chodíte domů pozdě, všechno vás bolí a na tváři máte možná až moc ustrnulý úsměv. Pro vysvětlení druhá část věty se týká aktivity fyzické, část poslední té psychické a ta první je ideálně spojení obou.







25 comments:

  1. Péťo, jsi proste nejky! Miluju to jak píšeš a tvoje fotky, to uz je jen taková třešní na dortu:) jsi jedna z malá blogerek u které netrpělivě čekám na další článek a čtu články úplně všechny!

    ReplyDelete
  2. jsi nádherňouš a mám na tobě ráda tmavý vlasy a proužky a úsměv! já jsem teď po extrémně dlouhé době doma v pátek večer a cítím se že děsně mrhám životem :D
    ady.

    ReplyDelete
  3. fakt prekrasne napsany! <3 jsi nejlepsi a nejhezciiiiii

    ReplyDelete
  4. Taky si mnohdy říkám, jestli by nebylo zajímavé číst ''jak jsem přemýšlela'' třeba před rokem...vždycky si však uvědomím, že by mi to asi nedělalo úplně dobře, nevím...Články po sobě taktéž nečtu, i za cenu toho, že se objeví smrtící hrubka a všichni mě budou mít za burana, co ani neumí vyjmenovaná slova...stejně je pro mě to, že své myšlenky znovu nečtu lepší.A úplně souhlasím, opravováním a zpětným čtením by se rozhodně narušilo takové to kouzlo okamžiku..když už jsme u toho kouzla- fotky jsou úžasné, jsi jak víla a máš tak krásné oči Péťo :)!

    ReplyDelete
  5. čím dál krásnější!

    ReplyDelete
  6. si nádherná ! :)

    Visit my blog YOKO NGUYEN BLOG

    ReplyDelete
  7. Ta poslední fotka! <3

    ReplyDelete
  8. Tvoje myslienkove pochody sa velmi dobre citaju :) Castokrat sa velmi stotoznuje a celkovo tvoje clanky "nutia" napisat koemntar aj s nejakou myslienkou nie len "pekne fotoky" :) Velakrat som na tom podobne, planov mam milion, ale akosi mnohokrat porkrastinujem a jednoducho sa neviem dokopat vyuzit svoj cas najviac efektivne.... ale ucim sa a zlepsujem sa :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. děkuju!
      Moc mě to od tebe těší a vážím si toho, já mám plno plánů a docela se mi daří je všechny vyplnit, i když jsem docela slušný prokrastinátor, ale troufám se říct, že teď dělám všechno na 100%, kromě školy.. :D

      Delete
  9. Anonymous21:27

    teeda porostly ti prsa! =D

    ReplyDelete
    Replies
    1. To je asi opticky klam, protoze je mam uz hodne dlouho furt stejne :D diky za lichotku!

      Delete
  10. veľmi ti to sluší, krásne fotky :)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    ReplyDelete
  11. To jsou skvělé fotky :-) První dvě jsou nejlepší, jsi na nich kouzelná :-)

    ReplyDelete
  12. Tá prvá fotka je perfektná! :-)

    ReplyDelete
  13. ty vyžehlené vlasy teda nemají chybu! <3

    ReplyDelete
  14. jsi úplně nádherná!! :)

    ReplyDelete
  15. Fotky sa ti naozaj podarili :)super! Aj ja si stále hovorím, že si musím veci viac zapisovať, že musím viac kresliť, viac hento, viac toto... Človek akoby čakal na nejaký vhodný moment alebo pocit a keď sa ten nedostaví akosi to všetko stratí na dôležitosti a zostane to iba v myšlienkach

    LadyinBlack

    ReplyDelete
  16. Romana Dékányová16:46

    Sledujem ťa naozaj veľmi dlho, takmer od začiatku a práve po prečítaní tohto článku a zahľadení sa na tieto fotky som zistila, že ty si naozaj ako jedna z mála, spojenie vonkajšej krásy s tou vo vnútri. Si charizmatická a zdáš sa byť naozaj inteligentná a hlavne bez potreby na niečo sa hrať. Si naozaj jedinečná.
    Želám ti, aby si sa vždy mohla venovať tomu, čo ťa baví, aby si si vždy našla čas na tých správnych ľudí, aby si bola spokojná a vyrovnaná. Aby si zlé veci, ktoré nemôžeš ovplyvniť, hodila za hlavu a tešila sa zo všetkého čo máš a spríjemňovala život ľuďom okolo. Maj sa pekne!:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuju!
      Strašně špatně se vyjadřuje vděk, teda aspoň mě ano, aby to nevyznělo suše. Hrozně moc si vážím jakékoli reakce a zvlášť něco jako jsi napsala ty. Neuvěřitelně mě to těší a hřeje u srdce, že se někdo takhle zamyslí a takhle mě díky mému textu a fotkám vnímá. Moc děkuju, taky se měj krásně <3

      Delete
  17. Máš naprosto skvělé články!!! ♥ A ty fotky jsou boží! :)

    ReplyDelete
  18. Musím říct že rosteš do krásy, jsi nádherná!

    ReplyDelete
  19. Člověk pozná že dělá věci dobře, když jsou vidět kladné výsledky. U některých záležitostí jsou však výsledky špatně viditelné :-). Na fotkách ti to moc sluší.

    Jinak Sweet child O mine od GnR je má nejvíc nejoblíbenější píseň :-)

    ReplyDelete
  20. překrásné fotky =) GnR fakt miluju !! jinak mi připomínáš sestřičku gábinu z ordinace :) nevím jak se jmenuje normálně vím jen že je to sandra =)

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.