Friday, October 10, 2014

Nobody to love.

Slova pro dnešní příspěvek budou strohá, jelikož jsem se k minulému příspěvku dostatečně vyřádila. Čeká vás asi jeden z nejdelších postů, popisuje září, nádherné září. Zase se toho stalo tolik a tak se můžete na všechny momenty podívat na fotkách včetně trefných popisků. Na mě už se směje další páteční večer se skvělou společností, víkendové závody a setkání. Mám se skvěle a doufám, že to takhle půjde pořád dál a dál. Co vy a vaše září?


 pro ilustraci jsem vybrala jednu z těch míň vtipných, v mé sbírce se pohybují ještě desítky daleko větších "špeků"
 další z náročných víkendů, každopádně srdce naplňujících
 výšlap na Lopeník po pár hodinách spánku byl to pravé prostě!
 doporučovala bych všímat si těch pruhů všude, asi mě chytla nějaká nemoc
 z pondělí kdy jsem si rozplácla banán v batohu
 a pak jsem si nakoupila další pruhy
 stihla jsem výstavu nejmilejší Helenky <3
 ty úsměvy vysvětluje snad jen slovo víno <3
 velká karobová ovesná, ach
 domácí vege burgery
 čtvrtky kdy máme na deset
 dny kdy se cítíte jako by nemohlo být líp
 velice autoritativní dvojka
 tyhle fotky vždycky stojí za to, o tomhle víkendu jsem nosila jednu mikinu a málem umřela smíchy
 pak jsem ze sebe smyla všechnu špínu a vrhla se do učení
 večery jsem trávila pozorováním západů 
 když i odpoledne přišel hlad
 a pak jsem se do toho zase ponořila, asi až moc
 po čtyřech letech vyndala tunel
 posteskla si nad dětstvím
 následovaly další a další západy 

 a tak byly zase jednou hody
 tahle má rozhodně říz, nejspíš půlnoční autíčka
 <3
 pokořeno, poprvé co jsem vyšla až nahoru
 a v sobotu to bylo taky super, dokonce jsme se sladily a tak
 pak jsem večer vyžrala lednici
 v pondělí byla vedoucím rybička

 dostala jsem nejlepší zázvorové bonbony
 vytáhla podzimní boty
 vyběhla na kopec
 večer jsem se nacpala další hromadou jídla
včera jsem odbourávala stres, byl to asi ten nejvytíženější den, rozhodla jsem se jít do všeho naplno a ráno jsem dost těžce vylézala z pod peřiny

18 comments:

  1. Opět boží fotky, u té, kde máš šátek na hlavě, jsem se solidně nasmála :D A to jídlo!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. To jsem rada, byl to účel :D

      Delete
  2. Veľmi pekne spracované a naozaj mi nerobilo problém, dopozerať to dokonca. Užívaj si život takto aj naďalej a aj keď žiadne šťastie nemôže trvať večne, keď budú zlé dni, spomeň si na tento mesiac! :)

    ReplyDelete
  3. Ty si tak krásna :3 Gratulujem k fyzike, mne tam musí nájsť stále nejakú chybu;D

    ReplyDelete
  4. Super nálož fotek! Těch pruhů všude na oblečení jsem si všimla, ale pruhy jsou super! :) A moc Ti to sluší s vyžehlenýma vlasama a to jííídlo no hned bych se do všeho pustila :)
    Blog by Veru

    ReplyDelete
  5. Krásne fotky :) veľmi si opeknela :)

    ReplyDelete
  6. boží boží boží a proužky jsou skvělý ale mám pocit že mně nesluší :D září bylo boží a říjen vypadá že bude ještě lepší!!! :) (a stýský se mi)
    ady.

    ReplyDelete
  7. Úžasné fotky :) Ide z nich naozaj dobrá nálada

    ReplyDelete
  8. Zase moc krásný fotky, jsi strašně sympatická Peti:)

    ReplyDelete
  9. Ty máš vždy taký ten najkrajší výber fotiek :)

    ReplyDelete
  10. Anonymous13:21

    Stihas nekdy odpocivat vubec?:D Troufam si o sobe tvrdit ze vedu podobny zivot- kdy vetsinu casu netravim doma ale venku s prateli a kdyz uz jsem doma tak vetsinou varim a jim, ale vzdycky potrebuju minimalne jeden den o vikendu kdy vypnu a probiha v mem tele naprosta regenerace:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Absolutne nestíhám, nepamatuju si na den kdy jsem psala treba vic jak 6-7 hodin, az dnes asi po měsíci i vic takovy přišel. Jinak dny volné nemam vubec a víkendy stejne tak, a to me kolikrát mrzi, ze treba někam nejedu nebo nestihnu někoho videt :( :D

      Delete
  11. Péťo tolik mě potěšil Tvůj komentář, děkuju **
    Taky se mi stýská, už se nemůžu dočkat, až se uvidíme, nevím, ikdyž jsme se viděly ''živě'' jen jednou, mám pocit, že Tě znám mnohem víc, opravdu mi už chybíš. Určitě se brzo uvidíme :)
    Z fotek jsem nadšená jako vždycky, úplně z nich sálá štěstí, což je to nejdůležitější. A Ty jsi opět na fotkách krásná, nechápu jak to děláš, jsi stále krásnější a já si vždycky jak to jen děláš ♥ :D

    ReplyDelete
  12. Máš najdokonalejšie fotky, si krásna, milujem takéto posty! ♥♥

    ReplyDelete
  13. Ach jo, já tak zbožňuju ty tvoje fotky!!! :) ♥

    ReplyDelete
  14. Anonymous22:40

    Petul! I like youre pics! Greetz Edwin www.foto-edwin.nl

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.