Monday, October 6, 2014

It does get better.

Kam utíkám kdy mě bolí víc, než celé tělo? Už dlouho vím, že člověk dokáže zvládnout víc, než by si kdy myslel. S tím vším jsem bojovala už před pár lety a úspěšně vyhrála. Stal se ze mě postupně jiný člověk a povahově i myšlenkově jsem se posunula. Snažím se nahlédnout co nejdál do paměti, přemýšlím nad tím kdy jsem se naposled o víkendu válela doma, snad někdy na začátku prázdnin. Avšak i když se sebe víc snažíte jednou vás to sebere, potřebujete se zastavit a počkat, alespoň chvíli. Každý den žiju naplno, stíhám hromady a hromady věcí, nic neodmítám. Často jsem v minulosti litovala příležitostí, které jsem promrhala. Ale co když už nemůžete? Je to podzim, který ze mě vysává všechnu energii nebo si to dělám zbytečně těžké? Pár týdnů zpátky jsem se zastavila a začala znovu přemýšlet nad tím co dělám, hlavně jestli je to správně. Pamatuju si okamžiky kdy jsem z jednoho objetí cítila všechnu sílu, z pár slov jsem si postavila svět, který se s fouknutím zhroutí. Přesně tohle je moje nejmilovanější místo, dokázala bych trávit hodiny a hodiny sezením v trávě. I když jsem byla po víkendu tak mrtvá, že bych nejradši začala hibernovat v posteli, ráno jsem vstala a vyrazila si dát několik kilometrů. Nazula jsem ty nejšpinavější boty z minulého víkendu, vytahané kalhoty, mikinu a tu nejmodřejší sportovní bundu ze skříně. Můj život už není o tom jak vypadám zvenku. Čeká mě poslední nedospělý půl rok, přesně od dnešního dne a k tomu se snažím zformulovat myšlenku jak moc je vlastně jakákoli láska důležitá.











14 comments:

  1. Já tě mám tak ráda! kdybys napsala celou knížku, přečtu si ji, miluju číst to, co píšeš, protože to hodně často vystihuje i moje pocity. podzim je sice krásný, ale hodně těžký období, já mám třeba občas ráda dny jen sama se sebou, myslím, že je to zdravý. a fotky nádherný!
    ady.

    ReplyDelete
  2. to je nádherně napsaný, a taky pravdivý. Člověk dokáže zvládnout cokoliv, jenom musí chtít..Fotky jsou krásný!

    ReplyDelete
  3. Naprosto nádherné fotky :)

    ReplyDelete
  4. Já obecně moc osobní blogy nečtu, protože mě většinou tolik nezajímají jejich autoři, proto čtu spíš blogy knižní nebo foodblogy, ale tvůj blog je vskutku jedinečný, protože jsi opravdu zajímavá osoba. Máš krásné myšlenky a pořizuješ k tomu nádherné fotky. Tvůj blog jsem si vskutku zamilovala a těším se na každý další článek :). Tenhle je obzvlášť nádherný :).

    ReplyDelete
  5. krásný článek :)

    Check my blog YOKO NGUYEN BLOG

    ReplyDelete
  6. moc hezky napsané !

    http://franchemeetsfashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. nejradši bych tě úplně objala za to, co jsi napsala. Jsem za Tebe neuvěřitelně ráda a zároveň si díky Tobě uvědomuji, jak moc se změnil i můj život...Péťo užij si poslední ''nedospělou dobu'', je to fajn....ikdyž podle toho, co píšeš, bych Ti klidně dala ''před termín'' ...zní o neuvěřitelně vyváženě, vyrovnaně, je vidět, že přesně víš, jakým směrem chceš, aby se Tvůj život ubíral :-) ♥

    ReplyDelete
  8. Moc hezky jsi to napsala :) a fotky jsou krásné
    Blog by Veru

    ReplyDelete
  9. Nádherne napísané a fotky krásne <33

    ReplyDelete
  10. Kolikrát mě až děsí hloubka tvých slov, Peti :) Krásně napsané a k tomu úžasné fotky matky přírody!

    ReplyDelete
  11. Skvelý text a prekrásne fotky. Taktiež mám podobné miesto, kam si vždy oblečiem najobľúbenejšie tepláky a mikinu a oddýchnem si tam úplne najlepšie. :-)
    The city of fashion

    ReplyDelete
  12. Napsalas to opravdu krásně!!! ♥ A ty fotky jsou moc pěkné! :)

    ReplyDelete
  13. To je tak krááásne napísané! ^^ a tá príroda ani nehovorím ♥

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.