Monday, October 27, 2014

Free as a bird.

Všechno co dneska uvidíte jsem fotila v soboty, plus mínus týden zpátky. Přesně tak jak jsem si řekla, tak jsem udělala. Strávila jsem hodinu sezením a čekáním na zachycení perfektního západu, asi takového jaký všichni v tom týdnu postovali na svoje instagramy. Ničeho ohromujícího jsem se nedočkala, avšak jsem se z toho snažila vycucnout co nejvíc. Teď přichází to skvělé období mlh a to mě neskutečně baví, jenže přivstat si ráno kvůli mlze asi sama nedokážu. Důvodem absence slov i fotek je nadměrné množství aktivit, škola a lenost. A taky další víkend strávený v okruhu lidí,díky kterým je tenhle rok tak výjimečný a nejlepší ze všech uplynulých. Za tu dobu jsem stihla sníst zase kila nových jídel, tentokrát čokoládové preclíky, ty mě provází skoro i ve spaní, nakoupit pár nových věcí, hromadu jich prodat, naplánovat co budu dělat následující víkendy a nekonečně přemýšlet. Každopádně jsem se skvěle bavila, marně přemýšlím kdy naposledy jsem se takhle upřímně nasmála. Těším se na podzim, na zimu na každou chvíli strávenou ve správné společnosti.











27 comments:

  1. Tak tyhle fotky jsou teda top! :O Hlavně první a poslední! <333

    ReplyDelete
  2. Jakožto milovnice západů slunce říkám, boží boží boží! Jinak na netu se myslím dá zjistit, kdy přesně bude západ slunce.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dekuju!
      Samozrejme, ze da, mam to v iPodu, ale i pres to jsem chtela jeste zachytit ten cas pred tim, nez uplne zapadne :)

      Delete
  3. Nice photos:) x
    Bianka
    http://ruhamania.blogspot.hu/

    ReplyDelete
  4. Péťo jak je možné, že jsem Tě viděla jen jednou v životě a s každým článkem se mi víc a víc stýská a vím, že Tě brzy zase vidět potřebuji?
    ''Západový'' článek by napadlo udělat málokoho, jen tak někdo by se neradoval z takových věcí, které jsou na světě ''zdarma'', člověku naservírované pod nosem. A stejně je drtivá většina lidí ani nevidí, nebo minimálně nevnímá. Ty taková nejsi. A ano, právě jsem si odpověděla na otázku, co jsem si pokládala v úvodu.... ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Presne ten pocit mam taky, hrozne mi chybis a moc moc moc rada bych te videla. Je to neuveritelne, ale po tom co jsme se jednou viděli mam pocit, ze spolu dokážeme trávit spoustu času. Snad se brzo uvidime <3 dekuju, jsi uzasna!

      Delete
  5. Ta třetí fotka od shora a ta poslední se mi líbí nejvíce! :)

    Lucieswlife

    ReplyDelete
  6. miluju západy slunce! krásný :)

    ReplyDelete
  7. miliju fotky se sluncem :)

    Zvu tě ke mě na giveaway : YOKO NGUYEN BLOG

    ReplyDelete
  8. mslím, že ta hodina se vyplatila...ta šestá fotka je nádherná ♥

    ReplyDelete
  9. Fotky se ti ale povedly;)

    ReplyDelete
  10. Krásně napsaný text a boží fotky!!! :O ♥

    ReplyDelete
  11. úžasné fotky :) fakt krása!!!
    xx

    ReplyDelete
  12. bože, to je úžasný !

    ReplyDelete
  13. Fakt naprosto nádherný fotky, mají pžasnou atmosféru :)
    Young, wild and free

    ReplyDelete
  14. Anonymous20:36

    Ach, tvé články mi vždy zlepší náladu v pochmurných dnech <3 Číší z Tebe čistá radost ze života, jsi takové světlo v temnotě. A z tvých fotek vyzařuje něco nepopsatelného...nepopsatelně krásného :) Ačkoli Tě osobně vůbec neznám, vím, že jsi úžasný člověk, který činí lidi šťastnými :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuju, to mě neuvěřitelně těší a mám další a větší chuť k blogování, moc si toho vážím <3

      Delete
  15. Uzasne fotky! Taky miluju tohle obdobi .. Krasne barevny podzim se nejlepe foti! Planovala jsem ze pujdu taky neco nafotit, ale u nas je teda tak hnusne, achjo :-(

    ReplyDelete
  16. Dokonalé fotky!! ♥ Milujem tvoje posty. :)
    http://fashionbynitaxxx.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  17. západy slnka milujem a ty si ich zachytila na úžasných fotkách :3

    ReplyDelete
  18. jedno veľké wau!! :)

    http://novybloggg.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  19. Fotky jsou opravdu skvělé, obzvláště ta první ^^
    V tomhle období a v zimě se dají pořídit myslím krásné fotky, akorát to hnusné počasí mě docela štve.

    ReplyDelete
  20. Na to bych mohla koukat pořád <3

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.