Saturday, September 13, 2014

Throwback.

 Asi poslední fotky, které jsem nasbírala po čas prázdnin. Foťák jsem do rukou nechytla nějakou dobu. Neměla jsem ani chvilku času ani příležitost, avšak bych přes týden ráda něco stvořila. Za sebou mám další týden školy, trochu hektický spojený s dalším stěhováním. Vypadá to, že ne posledním, pořád hledám správné místo pro postel. Když se ohlédnu za vším co se stalo jsem spokojená a nadšená. Těším se na další a další týdny. Momentálně jsem měla být úplně jinde, ale díky supersuper počasí si můžu leda tak ležet doma. Plánuju plno akcí, výletů, focení a setkání. To jsem si myslela, že podzim bude nudný.

půlka prázdnin, Hluk, víno, strašně mi chybí, vidíme se za týden <3
 chtěla jsem si z Brna přivézt něco co nikdo nebude mít (teda u nás) a povedlo se
 po dvou měsících jsme se všechny setkaly, Katia a její selfie <3
 přes prázdniny jsem stihla 3 závody, nakonec jsem se s překvapením dostala do finále a tak už mi bylo jedno co se stane potom
 ty nejkrásnější západy Slunce
 Terezku už jste viděli, ale i tak <3
 fíky, fíky, fíky
 Peťulka mi poslala pohled z Irska, tohle je prostě na přátelstvích získaných díky blogu úžasné!
 bez nich by léto nebylo takové jaké bylo, srpnová chata <3
 ráno na dvojposteli a tak
 ne nadarmo se říká dělat psí oči
 bratrův pokoj (ještě jsem neměla svoje zrcadlo)
 vzpomínka na Francii v podobě trika

 cesta do Plzně, jen kvůli závodům jezdíme přes celou republiku
 a pak jsem si dovezla Vašíka!
 můj šatník se s klidem vleze na postel
 další a další setkání

 tohle je prostě léto
 dostala jsem nejúžasnější kraťasy, škoda, že už není hezky
 Danielka <3
 vypůjčím si:" hey piggy, play dead!"
 zapečená tortilla, aneb mega večeře 

 cukr, cukr, cukr
 Jiné kafe, včerejší výlet do UH
My soulmate, love her so much <3 just having fun at train station <3

20 comments:

  1. Pořád mě baví číst tvé články a koukat na tvé fotky, protože jsou prostě, krásné :)
    Ta tortilla vypadá moc dobře! Je to tvůj vlastní recept nebo ho od někudy máš? Mohla bych ho něj poprosit? :)
    A tvůj Vašík vypadá opravdu roztomile! :D :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Muj, extra improvizace. Vevnitř je řepa s lilkem na malé kousky a jeste pesto, nahore přelite rajčaty (loupane) a posypane sýrem :)

      Delete
  2. Super fotky, jako vždy :)

    Lucieswlife

    ReplyDelete
  3. úúžasné fotky! milujem tieto tvoje články ♥♥

    ReplyDelete
  4. Tvoje články su vzd plne zivota a optimizmu :) Velmi rada ich citam :)

    ReplyDelete
  5. Skvelé spomienky musíš mať;)

    ReplyDelete
  6. Petul prave jedu z Prahy a uplne me novy clanek potesil... Jasne i proto, ze kazdy clanek na " modrem kralickovi" me potesi, ale taky mam hned prijemnou cestu, muzu prohlizet fotky ( skvele jako vzdy) :) stehovani naprosto chapu, umisteni postele je zaklad, clovek by az nerekl, jakou to hraje roli :) Mimochodem jestli nekdy v budoucnu planujes nechat zvedavce do pokojicku " nahlednout" tak se k nim taky pripojim :D :) Tyjo jak vidim Tve fotky, uplne se mi desne styska a tajne doufam, ze se zase brzicko chystas do Plzne,nebo nekam kolem :)))

    ReplyDelete
  7. Krásne, nádherné fotky :)) Veľmi sa mi páči tvoje kvetinkové tričko, ačerstvé figy - mňam! jedna z najlepších vecí leta! :)

    ReplyDelete
  8. strašně miluju tvoje fotky:) krásný článek Peto:)

    ReplyDelete
  9. Skvělý článek!!! :) A úžasné fotky! ♥

    ReplyDelete
  10. mám strašne rada tvoje fotky, prirodzenú krásu a to, aká si pozitívna. :)

    ReplyDelete
  11. Jsi opravdu krásná! A nemyslím tím, jen tu vnější krásu. Vyzařuje z tebe dobrý člověk! Mám ráda tvoje fotky! :)

    ReplyDelete
  12. Miluju tvoje články plné fotek, vždycky mi nějakým způsobem vykouzlí úsměv na tváři!:) Umíš prostě krásně zachytit momenty:P

    ReplyDelete
  13. Sakra penál s hranolkama? U toho bych ve škole umřela hlady!! :D a ty nejúžasnější kraťasy jsou vážně nejúžasnější!

    ReplyDelete
  14. Ty kraťase, co jsi dostala, jsou suprový! Jinak zase skvělý fotky, ráda se na ně vždycky dívám :)

    ReplyDelete
  15. krásné fotky :) mám tě moc ráda peti, jako blogerku, chtěla bych tě poznat osobně ! :)
    http://assecondmoments.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. jojo, móóc hezké fotky! :))

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.