Thursday, September 4, 2014

Comeback.

 Jsem vyčerpaná a unavená, ale stejně je tady ten úžasný pocit, pořád je mi skvěle. Dovolím si říct, že nejlíp jak mi kdy v životě bylo. Pracuju pořád na novém pokoji, válím se odpoledne sama a můžu zatím dělat cokoli co chci a na co mám chuť. Na věci se dívám jen z pozitivních stran, dny plním zážitky, plánuju výlet do Londýna, taky víkendové akce, setkávám se s plno lidma, cpu se úplně všude kam to jde a mám nejlepší přátele. Prázdniny mě změnily, byly naprosto úžasné. Nikdy nezapomenu na Itálii kde jsem strávila naprosto neobyčejný týden. Poznala jsem další místa a na konci pobytu mi bylo po všem takové smutno. Přežila jsem Colours of Ostrava a byl to další legendární zážitek, pro mě nepopsatelný, když se dívám na fotky mám husí kůži. Dovolená s rodinou na kterou budu ráda vzpomínat, něco jako moje vysněná dovolená, plno úsměvů a jídla co snad ani nešlo pozřít, jedna z nejúžasnějších vyjížděk na koni a ten přátelský přístup, ten prostě v Česku není tak obvyklý. Setkání s nejlepšíma ženama, několik desítek hodin strávených společně v ulitém kafi, víno. Party na chatě, party s Danielkou, společná grilovačka a chata. Terezka, která mi pokaždé, tak moc chybí a perfektní zakončení prázdnin. Viděla jsem všechny co jsem chtěla, strávila s nima čas, kterého nelituju. Ty momenty kdy jsem si uvědomila jak moc jsem šťastná, přesně ty co mě dělají takovou jaká momentálně jsem.






18 comments:

  1. Kdy jedeš do Londýna? taky se chystám :) krásné fotky

    ReplyDelete
  2. Nejspíš ted na podzim, teda zatim nevím a není s kým, ale ta možnost tady je, tak snad pojedu :)

    ReplyDelete
  3. Anonymous20:58

    Líbí se ti Manako? Chtěl aby jsi ho někdy navštívit? Byl někdo z tvojí rodiny v Monaku?

    ReplyDelete
  4. to se tak krásně čte, mám fakt radost :) a chtěla bych tě ještě někdy vidět!!
    ady.

    ReplyDelete
  5. jsi krásná:) je super že tě pořád něco tak těší:)

    ReplyDelete
  6. Anonymous22:46

    Petul ! Very Nice outfit!!! Greetz Edwin.

    ReplyDelete
  7. To je strašně krásně napsané <3 čtu to a vážně z toho cítím tu životní spokojenost:) taky jsem po totech stránkách měla to léto stejné:) Ať se daří v dokončování pokoje a těším se až se dozvíme něco blíže k Londýnu :)

    ReplyDelete
  8. Moc Ti to sluší :) Jestli se vydáš do Londýna, tak se pak budu těšit na články
    veru-life.blogspot.cz

    ReplyDelete
  9. Si taká pekná! Dokonalé vlasy. :) Aj ja som zažila tie najúžasnejšie prázdniny.
    Stronger2gether

    ReplyDelete
  10. jak tak čtu tak sis prázdniny asi užila :)

    ReplyDelete
  11. Tvoje články jsou vážně úžasné, úplně své štěstí přenášíš na ostatní :))

    ReplyDelete
  12. achjo Péťo, ta tvoje fotogeničnost mě zabíjí <3
    jinak číst o tom jak si šťastná je tak strašně super, jsem ráda:) u mě se to teď trochu vystřídalo, nebo spíš nastoupila začáteční vlna stresu a nejistoty, maturita, vysoká..bude to těžký rok..chtěla bych tě ještě někdy vidět.:)
    Any

    ReplyDelete
  13. Skvelé, že si si to užila, na fotkách si vážne nádherná a tie kraťasy by som najradšej ukradla;D

    ReplyDelete
  14. Anonymous11:32

    Úžasné, jsem ráda, že někdo prožívá takovéto chvíle štěstí. Já na to pořád ještě čekám, ale když vidím někoho tak rozzářeného, říkám si, že naděje na veselejší život jen tak nezmizí, jen se snad někdy promění v realitu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Urcite, ja jsem pred rokem byla podle momentálního stavu docela troska, dokázala jsem se odpoutat od lidi co mi ubírali energii a poznala jsem diky tomu, ze jsem začala žít nove lidi a to je to kouzlo. Držím ti palce <3

      Delete
  15. Krásný článek!!! :) A moc ti to sluší! ♥

    ReplyDelete
  16. Máš překrásný vlasy, moc ti to sluší! ;-)

    ReplyDelete
  17. Ty tvoje vlasy <3 to je jedna velká nádhera, Péťo!!

    http://speakingafashionlanguage.blogspot.cz/2014/09/au-revoir-vacances.html

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.