Sunday, September 28, 2014

Cinnamon-mango vegan cheesecake.

Jak trávím poslední dny prvního měsíce školy vám dnes neukážu, ale podělím se s dalším jídlem. Už dlouho dlouho jsem měla doma plechovku manga (z asijského týdne v Lidlu) a tak přes týden přibylo i bílé tofu, pár sušenek tím pádem vnikl skvělý "cheesecake". 

Potřebujete:
-mango (jakékoli ovoce podle toho co máte, ale tohle bylo vážně boží a neobvyklé)
-jedno bílé tofu
-asi 200ml rostlinného mléka
-dvě balení skořicových sušenek z Lidlu
-trochu oleje (kokosový)
-agar
-vanilkový puding (stačí míň jak půlka)
-skořici
-cukr

Příprava byla stejně jako u všeho extra spontánní a extra easy. Nadrtila jsem všechny sušenky a smíchala je s olejem, tak nějak od oka. Tím jsem vyložila spodní formu. Do misky jsem nadrobila tofu, přidala mléko, trochu cukru, skořici a začala mixovat úplně do hladka. Po té jsem přimíchala trochu agaru a trochu pudingu (přece jenom pro jistotu). Celou směs jsem vylila na první vrstvu a dala péct. Trvalo to asi půl hodiny plus mínus dokud se nahoře neudělala zlatavá vrstva. Následovalo naskládání manga a uvaření "želé" z agaru a šťávy z manga. Noc v lednici a je hotovo.



22 comments:

  1. Tak to musí být výborné! :)

    ReplyDelete
  2. ach mango mňam mňam mňam
    ady.

    ReplyDelete
  3. no teda !! to bude paráda !

    http://franchemeetsfashion.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  4. oh oh, krása a jistě i dobrota :)

    ReplyDelete
  5. Pěťo tohle je geniální!! Já už dlouho hledám recept na fajnový tofu cheesecake, ale témeř každý využívá silken tofu, které je nesehnatelné a hrozně drahé... a nebo je to ten z kešu ořechů, což jsem taky nechtěla :D
    a ten Tvůj vypadá uaaa úžasně ♥

    ReplyDelete
  6. vypadá ultra yummy!!!!

    ReplyDelete
  7. Vyzerá to úžasne! :)) Len neviem či by som to ja zjedla :DDD

    ReplyDelete
  8. mňam! to musí byť super :)

    ReplyDelete
  9. mňam, to vyzerá úžasne! rada by som ho niekedy vyskúšala:)

    ReplyDelete
  10. to vypada naprosto skvele! :)

    Check my blog YOKO NGUYEN BLOG

    ReplyDelete
  11. mňaam, vyzerá úžasne! ^^
    http://fashionbynitaxxx.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  12. Vypadá to úžasně!!! :) ♥

    ReplyDelete
  13. Mňam, vypadá moc dobře :)
    Blog by Veru

    ReplyDelete
  14. Vypadá to super, ďakujem za recept! :-)
    Dijoun&Klaudi

    ReplyDelete
  15. Taký osviežujúci! Vyzerá to úplne božsky!!

    ReplyDelete
  16. To vypadá božsky!

    ReplyDelete
  17. určitě to bude velmi chutné

    ReplyDelete
  18. Mango zbožňuju a tohle vypadá krásně.)

    ReplyDelete
  19. Zrovna mám doma mango, tak jsi mě teď dost nalákala si to udělat :D

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.