Tuesday, September 23, 2014

Changes.

Skoro týden od posledního příspěvku, stalo se mi to někdy? Když jsem v neděli v devět večer přišla totálně vyčerpaná došlo mi jak moc zlomový týden to pro mě byl. Všechno se posunulo dál. Vznikly skvělé fotky, splácala jsem celkem úspěšně plno povinností do školy, stihla vytvořit další návrhy na tašky, malovat, trénovat, Helenky výstavu, viděla jsem konečně Sáru, přes menší indispozice z pátečního večera jsem ráno sedla do autobusu a aktivně strávila odpoledne, stejně tak neděli. Začala jsem se stavět věcem, které jsem odkládala trávit čas smysluplně a přijala nové výzvy. Momentálně se blížím čím dál víc k mezníku od kterého počítám čas kdy jsem začala žít. Podzim minulého roku byl něco jako velká facka. Sama sebe si v jiném světlo nedokážu představit, stejně tak jako jsem to nedokázala před rokem. Čím dál častěji si uvědomuju kolik toho mám, nikdy jsem nebyla tak plná zážitků jako jsem teď. Čeká mě spousta dalších a dalších, přesně o tom to všechno je. A taky o mých vlasech, nepoučitelně nepoučitelná, konečně narostly a ombré je pryč!







33 comments:

  1. Ty tvoje oči mě fascinují O.O. Takhle čistě zelené jsem snad ještě neviděla :D. Pěkné fotky :).

    ReplyDelete
  2. to se tak krásně čte!:) Zvlášť když to mám podobně, i když trochu jinak:D) A hlavně ti to hrozně sluší!:))

    ReplyDelete
  3. Jeee, Ty jsi taková kočka! :)

    ReplyDelete
  4. Anonymous18:47

    Good looking pics! Greetz Edwin! www.foto-edwin.nl

    ReplyDelete
  5. pekne fotky :) a super sveter, sa mi paci :)

    ReplyDelete
  6. Vlasy máš úžasné! Pekné fotky:)

    ReplyDelete
  7. Ja zbožňujem tie tvoje vlasy :3

    ReplyDelete
  8. Anonymous20:27

    KRÁSNÁ !!!!!! Nádherné zelené oči .. Opravdu jak KOČKA..:D Zeptám se jen co je to za lak na tvých nehtech ? :) Děkujii

    ReplyDelete
    Replies
    1. Maybelline colorama, stříbrný třpytivý, je teď v rossmannu za 42kc :) dekuju!

      Delete
  9. Péťo já nevím prostě co napsat, ikdyž strašně moc chci něco napsat ♥ Když si člověk přečte něco takového, prostě se musí cítit fantasticky...tedy alespoň já to tak mám. A jsem za Tebe ráda. Tak moc. Dokonce se s tím musím úplně ztotožnit- jak s dobou tak se štěstím (mám to ale štěstí :-). Když se podívám zpět, ani se mi nechce věřit, co všechno se u mě změnilo, fyzicky, psychicky, prostě úplně všechno a neni mi vůbec jasné, jak to, že tak najednou...máš to stejně? Prostě jakoby mi někdo řekl prober se a já souhlasila :)
    Mimochodem...vážně je na Tobě vidět, jak jsi šťastná, za tu dobu jsi tolika zkrásněla, že bys tu krásu mohla na tisíciny rozdělit a prodávat všem kolem za tučný poplatek :D

    ReplyDelete
  10. Pěkné fotky, máš nádhernou barvu očí :)

    http://theredheadedworld.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  11. Wow, překrásné fotky!!! :O ♥ A ty vlasy jsou boží! :)

    ReplyDelete
  12. Moc krásné fotky ! :)

    Check my blog YOKO NGUYEN BLOG

    ReplyDelete
  13. Moc pěkné fotky Peti, ten lak na nehtech vypadá hezky :)
    Blog by Veru

    ReplyDelete
  14. Nádherné fotky a vlasy <33

    ReplyDelete
  15. poslední fotka je ach a opět mám i za tebe neuvěřitelnou radost. v tomhle je blog strašně skvělej, že si přečteš jak ses cítila rok zpátky, svoje názory nálady a tak. a strašně se mi líbí cesta kterou tvůj blog míří! :)
    ady.

    ReplyDelete
  16. bože, ty tvoje vlasy prostě miluju, jsou perfektní! jinak znovu, strašně krásně se čte to co píšeš, přála bych si abych v sobě taky dokázala najít něco lepšího než to co mám teď, furt si říkám že teď už je to snad ono, ale nikdy se netrefím..:)
    jinak mega vtipný, já a Ady podobný komentáře 15 minut po sobě:DD
    doufám že se brzo uvidíme!! <3
    Any

    ReplyDelete
  17. Anonymous12:53

    Budeš ještě někdy normálně přidávat články? Přijde mi, že stále dokola mluvíš o změnách a o různých věcech týkajících se tvého života, ale upřímně už mě poslední dobou ani ty tvoje články otvírat nebaví.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nebudou uz nikdy žádné, zmenila jsem se natolik, že blog není nic pro mě, možná se něco objeví, ale už s tím moc nepočítejte

      Delete
    2. Anonymous18:36

      Ach jo u tebe je to porad nahoru a dolu-koncim-nekoncim:(

      Delete
    3. Určitě vidíš, ze uz nejakou dobu to jde s aktivitou dolu, jen to proste nechci hned useknout, končím postupně

      Delete
  18. sluší ti to:)

    ReplyDelete
  19. Anonymous20:57

    Zavři někdy tu pusu! vypadá to děsně

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nerozčiluj se hned, je tady i plno jiných fotek. Stejně je konec, tak už ti krev v žilách zvedat nebudu

      Delete
  20. Krásné fotky!
    Super blog! Nechceš se vzájemně sledovat?:)) (google, fb, instagram)

    Vik Ladyla - fashion blog

    vik-ladyla.blogspot.cz
    instagram
    facebook

    ReplyDelete
  21. Krásné vlasy, tak je škoda je dávat do drdolu ;)

    ReplyDelete
  22. Táto farba vlasov sa mi na tebe najviac páči ale keď bolo IN ombré každý ho chcel mať a myslím, že je málo ľudí ktorý si ho nedali. Táto farba dodáva tvojim vlasom taký pekný lesk a rozžaruje tvoju pleť. A oči tie krásne pri tej farbe vyniknú:)

    ReplyDelete
  23. Úžasná blog :)
    http://myeslifestyle.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  24. Tohle jsou opravdu krásné fotky, prosím co to je za barvu na vlasy? Jinak musím napsat, žes z malé holčičky vyrostla v nádhernou slečnu!

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.