Wednesday, September 17, 2014

Autumn sunset.

Včerejší odpoledne jsme strávili skoro nekonečným procházením různých lokalit a focením. Jsem si stoprocentně jistá, že fotky zachycují přesně tu atmosféru, která panovala. Nejspíš to bylo poprvé co mě někdo vytáhl (nebo jsem já někoho vytáhla?) za účelem focení. Hned mi bylo jasné, že většina fotek dopadne tak jak dopadla. Všude máchání rukama, vysvětlování, mluvení a nepřítomné pohledy, prostě přesně to co nikdo nikomu neukazuje. Přiznávám, že jsem se právě na tohle bavili asi nejvíc ze všeho v některých chvílích mi tekly smíchem slzy. Takže dohromady jsme strávili asi tři hodiny z toho mám pocit, že největší procento tvořila trasa a hned v závěsu moje nekonečné vysvětlování. Každopádně největší díky patří tomu kdo se mnou vydržel a navíc perfektně zachytil na fotkách. Tím pádem to není naposled (teda aspoň doufám). Tak jsme se sešli dva blogeři.












30 comments:

  1. Anonymous18:45

    tajnej ctitel :-O :-D

    ReplyDelete
  2. Anonymous18:48

    úplný Fantomas

    ReplyDelete
  3. Anonymous18:56

    Nenapínej nás Peti !!! :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ono to vlastne neni nic záhadného, fotili jsme s kamarádem co ma taky blog :)

      Delete
    2. Anonymous19:16

      Značně zanedbávaný ovšem :)

      Delete
  4. Kočička!!! :*

    ReplyDelete
  5. Krásné fotky, moc ti to na nich sluší :)

    Lucieswlife

    ReplyDelete
  6. Jé to je super mít kamaráda bloggera blízko, to se máš :-) a taky Péťo, asi začnu jíst víc avokáda...jsi čím dál tím krásnější a já prostě nevím, jak to děláš :D..

    ReplyDelete
  7. Anonymous19:30

    UKAZ HOOO :-D Moc preju!!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ale ono to vubec není tak jak si myslíte :D

      Delete
  8. to světlo je skvělý !! i Ty !

    ReplyDelete
  9. Krásná atmosféra, přesně, jak píšeš :)

    ReplyDelete
  10. ty fotky jsou vážně úžasný! krásný světlo :)

    ReplyDelete
  11. moc krásné fotky na zvednutí nálady :D :)
    http://assecondmoments.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Kamarád mě zajímá!!! :D a 4. je uzasnaaaa a vsechny jsou skvely, zachytit atmosferu je nejtezsi ze vseho, takze bozi!
    ady.

    ReplyDelete
  13. Boží fotky ! :)

    Visit my blog YOKO NGUYEN BLOG

    ReplyDelete
  14. To tričko je nádherné;)

    ReplyDelete
  15. Kráska Peti :). Fotky super
    Blog by Veru

    ReplyDelete
  16. Fotky s takovým sluníčkem mám nejradši. ♥♥ Jsi krásná. :)

    ReplyDelete
  17. moc hezký fotky, hlavně to světlo! :))

    ReplyDelete
  18. Nádherné fotky!!! :O ♥

    ReplyDelete
  19. Moc ti to sluší :)

    ReplyDelete
  20. Naaaaaaaaaaaaadhrený fotky ty jo! Nechápu jak to vždy děláš, já jsem strašně nefotogenická tak můžu jen závidět :D

    ReplyDelete
  21. To tričko sa mi na tebe strašne páči :) ja hľadám také podobné ale neviem ho nikde nájsť :/ máš krásne fotky :)

    ReplyDelete
  22. Si úžasná :))
    http://myeslifestyle.blogspot.sk/

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.