Sunday, August 10, 2014

Violet breeze.

Přemýšlím nad tím co pro mě blog znamenal dva roky zpátky. Bylo to něco nepopsatelně rozsáhlého, všechny věci na sebe navazovali a já jsem se dál a dál prokousávala vším možným, pročítala jsem s pravidelností každý příspěvek na oblíbených blozích. Byl obrovskou součástí mě bez, které bych si život ani náhodou nedokázala představit, žila jsem virtuálně a doslova jsem se do toho zamilovala. Obrovský počet komentářů a reakcích spojených s články, které jsem psala a outfity, které jsem fotila bez přestání několik let. Vždycky pro mě bylo nejdůležitější to, že se tolik lidí smysluplně vyjádřilo, přesně to a jediné jsem bezvýhradně očekávala, byla to pro mě samozřejmost a tak nějak jsem si myslela, že do stavu ve kterém jsem se nikdy nedostanu. Po pár letech kdy jsem všechny úžasné reakce zapisovala do paměti jen stěží, ale teď je kolikrát spočítám na všech prstech. Proč mám teď pořád pocit, že je potřeba něco změnit. No jasně a tak se bavím, dělám věci, které bych nikdy nedělala, barvím si vlasy nafialovo, plánuju výlety a nechám si propíchnout nos. Nejde dělat dvě věci naplno to jsem díky tomu poznala, buď blogovat nebo naplno žít.





23 comments:

  1. Můžeš na plno žít a občas, z nudy, blogovat. Ale ne pro někoho, ale protože chceš. Chyběla bys nám tu :)

    ReplyDelete
  2. radšej naplno žiť, nemám pravdu? :)
    inak moc krásne fotky :)

    ReplyDelete
  3. dost vím o čem mluvíš, asi proto pro mě blog moc nemá cenu, i když ty úspěchy dělají hodně, ale nemá cenu se u něčeho držet když tě to nijak nenaplňuje a tak. strašně ti to sluší a tak a ty vlasy jsou skvělý a naplno určitě žij, prostě jsou to teď naše nejlepší roky <3
    ady.

    ReplyDelete
  4. Anonymous21:46

    Zij naplno a bloguj pro radost, jde ti to skvele:)

    ReplyDelete
  5. Anonymous21:50

    Péťo mám z tebe obrouvskou radost! Jen tak dál, žij naplno a užívej! ale nebudu kecat, tvoje články by mi fakt hooodně chyběly! :-)

    ReplyDelete
  6. RAZ MA TVOJOU KRASOU ZABIJES.

    A podla mna sa da robit obydve vci navzajom, blogovat aj zit, ono viem ze fotenie outfitov a mozno ich uprava a bla bla veci okolo toho zaberie nejaky cas ale myslim si z ked ta bavi fotit a nosis aspon mobil alebo fotak zo sebou vzdy ako ja (lol) TAK SI TO UZ PRIJMES DO SVOJHO ZIVOTA, proste ze blog je tvoj zivot a nemusis sa rozhodovat ci zit alebo blogovat. Chapes . Obydve veci su krasne.

    Ps: a wauu prepichnutie nosa znie dobre

    ReplyDelete
    Replies
    1. *obidve
      :D prepáč

      Delete
  7. Moc ti to sluší, jsi skvělá!!! ♥ Na ten propíchlý nos se dost těším, bude to bomba!!! :)

    ReplyDelete
  8. Ty vlasy jsou boží! A myslím, že žít život naplno a blogování se dá zkloubit.. prostě dělej co tě baví a to co dělat chceš :)

    ReplyDelete
  9. Úžasné vlasy <33 dá sa to dať dokopy aj blogovať a žiť!

    ReplyDelete
  10. určite sa dá blogovať aj žiť naraz, len iným spôsobom, o iných veciach. mňe sa páči ako sa meníš a dospievaš a meníš priority v živote. Nikto predsa nie je stále rovnaký a ak to na blogu tak vyzerá , z velkej časti sa pretvaruje, aspoň podla mňa. len pekne výletuj, farby si vlasy, prepichuj nosy a hlavne všetko foť lebo mňa to fakt baví v poslednej dobe čítať :) :D

    ReplyDelete
  11. Nádherný vlasy! :)

    ReplyDelete
  12. přesně, do puntíku souhlasím.:) a do nosu kroužek teda? bude to nejlepšiiiiiiiiiii <3
    Any

    ReplyDelete
  13. Článok si napísala krásne a súhlasím s tebou. No predsa dá sa na plno žiť a zároveň aj občas niečo blogovať. Nie každý deň, ale sem tam. :)) Predsa by si nám tu chýbala Peťul <3 :3

    ReplyDelete
  14. myslím že když nežiješ nejde ani tvořit kvalitní blog,není pak o čem psát.Určitě by tedy na prvním místě měl být život a nikoli ten virtuální :-)
    a moc se mi líbi fotka č 1!
    xx
    http://nathalisbreakfastclub.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. tie vlasy máš mega a skvelé tričko!

    ReplyDelete
  16. Vlasy jsou krásný a moc ti to sluší :) pro mě je teda blogování a žití to samé. Baví mě to a patří to k mému životu :) a myslím, že ty bys to taky zvládla :)
    Young, wild and free

    ReplyDelete
  17. Určitě to jde zvládat, blogovat i žít naplno :) Já hlavně doufám, že to budu zvládat i z Francie, přece jen tam to budou samé akce s Erasmákama a budu furt někde lítat. Ale doufám, že o to zajímavější se stane obsah mého blogu :)
    P.S.: To ombré ti sedne!

    ReplyDelete
  18. Žij naplno a občas se vrať k nám s nějakýma novinkama, fotkama a zážitkama! :) Chci pak vidět ten nos!

    ReplyDelete
  19. Žij naplno a u toho nám občas tady ukaž něco nového, fotky a tak.♥ Ale máš pravdu, poslední rok si říkám něco podobného. Že to chce změnu a prostě to už pro mě neznamená to co dřív. Co si budeme povídat. Každý už sleduje instagram, youtubery a všechno jde dál a všichni jsou línější a línější vůbec číst. Aspoň mi to tak připadá. :D Nebo projedou článek a už ani ty reakce moc nejsou. No, určitě tu buď pořád s námi. ♥♥ a miluju tvoje oči!!

    ReplyDelete
  20. Ahoj, ráda bych tě poznala k nám na blog kde právě probíhá GIVEAWAY
    http://klarissaaddell.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Cha, souhlasím Peťulko. Já už si dávno vybrala ten život, to ti totiž dává mnohem více a ono je fajn dělat věci naplno. Takže proč si neužívat každého dne a sedět u počítače. ;) Ale pak je zase jednou za čas fajn projet tvůj blog a vidět, jak se máš. :)

    ReplyDelete
  22. to je super!!! na tvé vlasy se to nejvíc hodí

    http://www.miaoutloud.blogspot.cz

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.