Monday, August 25, 2014

Never ending.

Tak přesně na tyhle chvíle jsem čekala, přesně na ty momenty kdy ničeho nelituju. Můžu říct, že s tím jak přichází poslední týden prázdnin jsem klidná jako medvěd, prázdniny si užívám a užila jsem si je na plno. Trávím čas s nejoblíbenějšími, jím, fotím a jsem spokojená. Největší věc je, ale bez pochyby "nový" pokoj. Po 17 letech mám od včerejšího večera svůj vlastní. Zatím je to něco jako "holopokoj" a life in the box, ale jinak pocit k nezaplacení. Čeká mě pár týdnů, možná i měsíců představování, malování (to miluju) a nakupování věcí do pokoje. V článku je plno fotek z Brna, různých letních grilovaček, akcí a hlavně jak je zvykem jídla selfíček. Užívejte poslední dny na plno!

 ovesná, švestky, ořechy v karamelu
 ovesná bramboračka
 moje milované, oblíbené <3
 ovesná, jahody a mandle
 domácí chleba zapečený s cuketou
 extra fialová
 perfektní kraťasy z overalu
 dýňová polévka s červenou čočkou podle nejlepší <3
 skvělá čokoládová
 all black everything, kromě kabelky
 perfektní západy Slunce, večerní jídlo a film
 veganfoods.cz

 zamlžená Danielka <3
 extra super večer (boty jsem ještě nevyčistila)
 bar, který neexistuje
 srdíčko
 tři ocásci
 Brno bylo prostě úžasné. Nekonečné válení v posteli, slzy smíchu, večerní přejídání, palačinky, veganfood, selfíčka. Ideálně strávené tři dny!

22 comments:

  1. ten overal/kraťasy jsou skvělý a fotka s kytkama ve vlasech úplně vílí a právě brečím protože mi nechutná agáve syrup :(((((
    ady.

    ReplyDelete
  2. taky se mi hrozne libi ty kratasy z overalu, a ta fotka kde mas fialovy vlasy je skvela a hrozne ti to tam slusi

    ReplyDelete
  3. si strašne krásna, máš perfektný úsmev! :) fotky sú tiež výborné, chodím sem hlavne kvôli fotkám, dobre sa na ne pozerá :)

    ReplyDelete
  4. Ahhh ve Třech ocáscích jsem ještě pořád nebyla a už to nestihnu, tak až po Vánocích! Ta fotka s kytkama ve vlasech je top ♥

    ReplyDelete
  5. Krásné fotky jako vždy, mám strašnou chuť na všechna ta jídla :)

    Lucieswlife

    ReplyDelete
  6. Fotka s kvietkami na hlave je nádherná <3

    ReplyDelete
  7. Já prostě miluju ty tvý fotky!!! :) Tvůj blog mám asi nejradši, vážně :) A jsem ráda, že se máš skvěle! Jen ať to pokračuje do nekonečna a ještě dál :)

    ReplyDelete
  8. perfect dishes during cozy days <3

    good thing :)

    www.thechicstyler.com

    ReplyDelete
  9. Anonymous20:10

    Vlastni pokoj je sen, kam jsi dala brachu?:) U nas doma se to taky resi, ale rodice nechtej mit postel v obyvaku takze mame s brachou smulu:(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Presne tak to ted mame, naši jsou v obýváku, ale tak chtělo to nejaky cas a přece jenom stěhovat uplne se nikomu nechce :)

      Delete
  10. Veľmi pekné fotky, hlavne keď vidím tie ovsené kaše, som hladná. :-)
    The city of fashion

    ReplyDelete
  11. Zbožnuju tvoje fotky:) vždycky z nich jde tak skvělá atmosféra:) Jsi strašně krásná, jen tak dál!

    ReplyDelete
  12. Určite potom nádor niečo ako pred rokom keď si si premalovala izbu a upravila tak v novej. Randomy sú moje obľúbené články a určite s nimi neprestavaj!!!

    ReplyDelete
  13. Kraťasy z overalu jsou nejlepší!! A jídla selfíček úplně nejlepší!! :D♥

    ReplyDelete
  14. Bar, ktorý neexistuje...perfektný názov :D

    ReplyDelete
  15. Anonymous17:36

    Tvoje randomy mám nejradějii ^_^

    ReplyDelete
  16. To je super, že nemáš pocit promrněných prázdnin, já ho naštěstí taky nikdy neměla :) není nad to si říci, jak dobře je člověk užil. K novému prvnímu pokoji moc gratuluju, vím, jak je to skvělé. Sama jsem na svůj čekala do 16 let a o to víc jsem z něh stále nadšená. Přece jen, mít svůj prostor, jen pro sebe,zkrátka vlastní stát ve státě :D je geniální....
    a k fotkám...Ty mi dáváš, jdu si pro něco dobrého :D hrozně se mi líbí, jak si kaši servíruješ na talířek, vypadá to mnohem lépe, než v mističce :) a ovesno-bramborová polévka je inspirace na zítra :)

    ReplyDelete
  17. Tie tvoje fotky s jedlom sú pre mňa zlo :D
    gratulujem k vlastnej izbe :)

    ReplyDelete
  18. Anonymous22:35

    Ty tvoje jídla <3 Po každém tvém randomu nebo receptu mě vždy začne hryzat svědomí, protože jediné, co si umím uvařit je ovesná kaše a možná těstoviny :D Moc dobře si uvědomuju, že jestli chci být konzument těchto pochoutek, musím se konečně zvednout, odhodit všechen strach a jít na věc. Jsem ale upřímně zvědavá, kdy se k tomu konečně dopracuju :D

    ReplyDelete
  19. amazing photos :) gorgeous eyes xxx
    You are welcome to visit my blog www.mlleepaulettegirl.com

    ReplyDelete
  20. Máš nejlepší random fotky!!! :) ♥

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.