Thursday, August 21, 2014

Frozen friends.

 Pondělí, úterý a středu jsem trávila ve Strážnici s Terezkou. Byl to naprosto rychlý nápad. V neděli večer jsem přemýšlela nad tím co celý týden dělat, jak si ho užít, využít a být spokojená. Hned mě napadlo, že by bylo skvělé se zase vidět. Poslední dobou miluju cestování, kamkoli. Je to perfektní pocit dostat se tam kam chci za minimální úsilí a nejvíc mě baví právě tenhle typ a to vlak. Pondělí odpoledne bylo ve znamení jídla, trampolíny a bosého venčení psů. Úterý propršelo, ale i tak jsme procházely lokality na středeční focení. Následovně se dlouze procházely, vyprávěly si a přišlo i na noční koupání v bazénu. Středa byla naprosto perfektní, vznikly právě všechny tyhle fotky v nádherném Strážnickém parku. Známe se od narození a všechny ty společné chvíle a zážitky nejdou vymazat. Jsem pyšná na to, že po 17 letech se stále válíme smíchy a vtipkujeme jako kdyby nám bylo 8.



















26 comments:

  1. je vidět že se nikdy nenudíte:) sluší vám to!

    ReplyDelete
  2. To je super! Taková kamarádka je k nezaplacení. :) A líbí se mi, jak tu máš ty fotky velké!

    ReplyDelete
  3. úúžasné fotky! :) ♥

    ReplyDelete
  4. Sú to naozaj krásne fotky :))

    ReplyDelete
  5. Ty fotky jsou nádherné :)

    Lucieswlife

    ReplyDelete
  6. perfektní fotky :)

    ReplyDelete
  7. jste krásné obě ! :)

    ReplyDelete
  8. moc vám to sluší:) jste krásný!

    ReplyDelete
  9. Ty fotky na rozpadlem stadionu jsou zvlášť super!!

    ReplyDelete
  10. skvělý fotky máte!

    ReplyDelete
  11. nádherné zábery :3

    ReplyDelete
  12. Bože, překrásné prostředí jste si našly! A tu poslední fotku miluju <3

    ReplyDelete
  13. ta poslední je skvělaaaaaaaaaaaaaaa <3
    ady.

    ReplyDelete
  14. úžasný fotky:)
    taky mě baví cestování vlakem, letos jsme jely na Moravu:)

    ReplyDelete
  15. Anonymous13:33

    koukam, ze jsi pekne pribrala

    ReplyDelete
    Replies
    1. Máš pravdu, přibrala. Bohužel to nemůžu moc ovlivnit, mam takove geny velký zadek, stehna, lýtka a tak. Jasně snažím se, jím pořád stejně, sportuju, ale tohle prostě nejde. Ale co jsem spoko :)

      Delete
    2. Anonymous00:17

      Prosím tě, jsi krásná holka, váhu neřeš, moc ti to sluší:)

      Delete
  16. krásné fotečky :)

    Zvu tě na mou giveaway: http://talktomymoustache.blogspot.cz/2014/08/tights-giveaway.html :)

    ReplyDelete
  17. Anonymous18:19

    Nádherné holky, nádherné fotky, nádherné úsměvy! <3
    Někdy je "navrácení" se do doby 8 let to nejlepší, co může pro sebe člověk udělat. Není nad to si prostě jen tak spontánně užívat tu radost... :)

    ReplyDelete
  18. Moc se mi líbí pátá a osmá fotka odspoda :)
    Přeju hezký zbytek prázdnin! ^^

    ReplyDelete
  19. Jééé, nádherné fotky!!! :O ♥

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.