Tuesday, August 5, 2014

Catch me If you can.

Všechno zachyceno na Ipod během letní dovolené, snad jen kromě první fotky focené poslední den v řece. Připadala jsem si tak nějak jinak než na jakékoli jiné dovolené. I na mé tělesné schránce se to pěkně podepsalo, najedla jsem se všude fakt perfektně, avšak kdybych nebyla spokojená vevnitř, tak tu fotku ani nevidíte. Snad jediným cílem tohoto článku je ukázat přesně to co mě dělá šťastnou a nakonec vás pobavit (pár animací nakonec není nikdy k zahození, znáte to). Tím pádem si asi zbytek fotek nechám schované a snad vytáhnu ještě v randomu. Brzo i nějakou tu fialovou!


 tohle bylo naprosto úžasné, hned první den
 <3
 první odpoledne jsme se dostaly do firmy s prohlídkou, hlazením psů a vysedáváním na soukromé hrázi
 to číslo zmrzlin radši nebudu přiznávat byly skvělé, vodové a obrovské
 přesně tohle byl pro mě ráj
 každodenní západy slunce s večeří na terase
 Opočno
 obrovitánské risotto, dokonce i chřest!
 "ukaž tesáky"
 fotka na instagramu dostala snad nejvíc lajků
 déšť, duha a tak
 ne nedala jsem si k večeři pivo, to až po večeři (:D)
 Nové Město nad Metují bylo rozhodně skvělé!

 cuketa v pivním těstíčku
 perfektní výhled, který jsem náhodou našly když jsme se procházeli v dešti
 brácha mi daroval adidasku
 <3
 jeden den jsme strávili v Hradci Králové
 po půl roce bubble tea, tapioka rules
 další zmrzka, shame on me

 poslední cizrnový večer, celý pytlík pokořen
 další neskutečně úžasný pes


a tak nějak to vypadá v reálu, určitě se bavíte, teda nejmíň jako my s bráchou doma

24 comments:

  1. Poslední animace... :D :D
    Jinak Opočno a Nováč? Sákra, kdybych to bejvala věděla tak snad do toho Nováče pojedu abych pozdravila! :D :)

    ReplyDelete
  2. Ten vyraz macky je najlepsi.

    ReplyDelete
  3. Jééje, animacie su skvele,s bratom sa podobate najmä tie jamky v lícach no ale byť na jeho mieste tu adidasku by som ti rozhodne nedala, je skveláá :D

    A tie zmrzky vyzerajú dokonale a tie krásne zapady slnka museli byt super :)

    teším sa na dalsie zažitky z prazdnin, vidno že si ich užívaš a nie len prežívaš :)

    ReplyDelete
  4. Pejskové jsou skvělí, krásné fotky :)

    Lucieswlife

    ReplyDelete
  5. Péťo jen z několika řádek je poznat, jak jsi ohromně šťastná :-) jsi teď úplně jiný člověk, těžko se mi soudí takhle s psaní, ale zároveň můžu říct, že jsem si tím jistá! Mimochodem...jsi zase krásnější zase zase! :D :)

    ReplyDelete
  6. Ty animace jsou luxusní :)

    ReplyDelete
  7. Opět super fotky! a animace! :)

    ReplyDelete
  8. krásný random fotek, vypadáš moc spokojeně :))

    ReplyDelete
  9. strašně krásné fotky:) Miluju tvoje fotky, moc hezky fotíš:) a na všech fotkách ti to slušíí:)

    ReplyDelete
  10. úplňe ňuňu krásna si tu :)

    ReplyDelete
  11. ty animace jsou skvělé, a na té první si perfektní <3 jsem ráda že si teď tak šŤastná, já momentálně zažívám nemámdočehopíchnout fázi prázdnin..aspoň že červenec byl perfektní :) :D jak přežíváš práci vůbec?
    Any

    ReplyDelete
  12. Krásné fotky!!! ♥ A ty animace se ti moc povedly! :D

    ReplyDelete
  13. Taky jsem byla v Opočnu, minuly rok :-)) dělají tam nejlepčejší zmrzlinu, hlavně ta vanillka!!

    http://fashionbeautycollection.blogspot.com/ mám na blogu teď haul z Ameriky, tak kdybys chtěla kouknout:-)

    ReplyDelete
  14. Úžasný fotky plných zážitků a radosti! <3 Jsem ráda, že si prázdniny takhle užíváš :)

    ReplyDelete
  15. A co je hlavní? Být spokojená uvnitř! A z tebe ta radost a spokojenost přímo čiší! :))

    ReplyDelete
  16. Skvelé fotky a gify <33

    ReplyDelete
  17. ta kočka :DDDDDDD ty animace :DDDDD jsi boží skvely fotky <3
    ady.

    ReplyDelete
  18. Fotky sú úžasné a tie gify!! ♥♥
    http://fashionbynitaxxx.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  19. super fotky a ty gify ještě lepší :)

    ReplyDelete
  20. moc krásne fotky a to jedlo.. oh vyhladla som :D

    ReplyDelete
  21. Zmrzlina z Opočna, musela být super! A ty animačky, ty jsou :DDDD

    ReplyDelete
  22. ta 3. animace je fakt top:D:D

    ReplyDelete
  23. dovolená je přece od slova "dovolit", takže si můžeme přece jednou za čas dopřát :) takové dobroty!

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.