Friday, July 4, 2014

Venezia.

 Už přes tři hodiny jsem strávila nad fotkami z Benátek, upřímně mě to úplně vyčerpalo, jelikož přepisovat všechny čísla a řadit to natřikrát je otravné. Přesně pro to mám ráda můj počítač, umí mě zabavit na nekonečné hodiny. Avšak to k čemu jsem se chtěla dostat jsou právě Benátky, které  jsme minulý týden navštívili. Pro mě to byl určitě jeden ze splněných cestovatelských snů. Cesta tam i zpátky byla tak trochu samotný zážitek, přece jenom loď a vlny k sobě patří, ale bylo to "žaludek drásající". Po tom co jsme vkročili na náměstí a fotili první fotky na mostech jsem si uvědomovala jaké mám vlastně štěstí a pokládala si otázku kdy bych se vlastně sem podívala. Tím větší měl pro mě celý den hodnotu. Ohromily mě snad všechny místa a nejvíc všechny ty malé obchody do kterých jsme prostě musely nakouknout. Nejkrásnější pocit mám z toho když jsme obdivovaly obchod s dřevěnými maskami a následovně poznaly podle mě nejcharismatičtějšího muže. Pro mě to byla taková ta další chvíle, která vám stačí k tomu aby jste se pousmáli a byli plní dojmů.



































31 comments:

  1. Překrásné fotky, v Benátkách jsem byla minulý rok a byl to pro mě neskutečně krásný zážitek. Ta atmosféra a vůně Benátek mě srazila na kolena :-) Hned bych se tam jela podívat zpátky.
    www.bokattyna.blogspot.cz

    ReplyDelete
  2. Nádhera ! a ty si kočka, na fotkách vyzeráš tak šťastne a spokojne :-)) rodičia už v Benátkach boli tak snáď sa to raz podarí aj mne :) teda precestovať Taliansko je sen ! <333

    ReplyDelete
  3. tak prekrásne fotky♥

    ReplyDelete
  4. Nádherné fotky <3 Muselo tam byť veľmi krásne :3

    ReplyDelete
  5. ááááách ♥ to je nádhera

    ReplyDelete
  6. Nádherné fotky, úplne z nich cítit atmosféru Benátok <333

    ReplyDelete
  7. Krása. Tam se chci také jednou podívat! Jednu fotku tam máš 2x, ale možná je to záměrně :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Taky mě to praštilo do očí :) Jinak Peti, muselo to být skvělé, taky bych se tam jednou moc chtěla podívat!

      Delete
    2. Tak me to teda do oči nepraštilo tak se omlouvám, ale měla jsem s tím velký problem to třídit a jěště ten můj počítač do toho, děs takze tak snad to přežijete :D

      Delete
  8. Ta fotka na to mostě <3

    ReplyDelete
  9. ty fotky jsou úžasný! v Benátkách jsem taky byla a je to fakt kouzelný místo :))

    ReplyDelete
  10. Nádherné fotky :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  11. Krásné fotky!! Hnedka bych se tam jela podívat :)

    ReplyDelete
  12. Miluji Itálii :). Byla jsem tam zatím jednou na dovolené, ale jelikož jsme měli auto, tak byla možnost zastavit, kde chceme. Byli jsme týden v San Benedetto del Tronto (což je cca v polovině Itálie) a cestou zpátky jsme se zastavili v Bibione (nejznámější oblast - asi něco jako Makarska v Chorvatsku) a to leží kousek od Benátek, ale bohužel cesta byla jiná, tak snad jindy :).Slyšela jsem, že Benátky smrdí?!

    ReplyDelete
  13. bola som tam minulý rok a chystám sa aj tento :) krásne fotky

    ReplyDelete
  14. užasný♥ strašně ráda bych se tam taky podívala:) a věřím že bych zklamaná nebyla:)

    ReplyDelete
  15. Tak trochu ti to zavidim ja totiz v benatkach nikdy nebyla :)

    ReplyDelete
  16. Kouzelné fotky!!! :) Taky jsem tam jednou byla, bylo to úžasné! ♥

    ReplyDelete
  17. nádherné fotky :)
    Benátky sú skvelé, tiež sa mi tam veľmi páčilo.

    ReplyDelete
  18. to je nadhera! a ano, benatky jsou prekrasne :) super, ze sis to uzila

    ReplyDelete
  19. Závidím strašne rada by som navštívila Benátky :)

    http://onlyonespring.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  20. Sluší ti to, krásko!

    ReplyDelete
  21. jééj strašně krásné fotky :O uplně jsem se dostala do dovolkvoé nálady :D

    http://stripes-and-beautifu.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  22. nádherné fotky, tiež by som sa raz chcela do Benátok pozrieť. :-)) a na fotkách to to pristane, si krásna. :-)

    SIMONA | LIVEINFOXWORLD.BLOGSPOT.COM

    ....

    ReplyDelete
  23. Péťo nádherné fotky! Z celé té záplavy fotek jsem si vybrala dvě favoritky, jednak Ty na mostě- ta je úplně dokonalá, úplně jako obraz...vidím ji už namalovanou, hezky pastelem, aach :)
    a potom mě úplně okouzlila fotka ze šperkařství, je dokonalá :)!

    ReplyDelete
  24. Naprosto bombastické fotky! Úplně se mi teď stýská po Itálii.

    ReplyDelete
  25. Benátky jsou stejně dech beroucí místo :)

    ReplyDelete
  26. Krásný fotky, muselo tam být pěkně. Taky se tam určitě chci někdy podívat. :))

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.