Thursday, July 17, 2014

The last part of our adventure.

Asi ten nejposlednější článek z Itálie. Pomalu to bude měsíc co jsme si užívali brzkou dovolenou a prázdniny. Většinu času jsme strávili v Caorle kde jsme bydleli, paradoxně z Benátek je víc fotek, než z celého týdne. I když to pro někoho může být jen Itálie pro mě to bude možná i nějaký další mezník. Při rozhodování jsem vlastně ani nepřemýšlela a rovnou kývla, bylo mi jasné, že se jen tak nikam nedostanu, rozhodně nelituju. Dny jsme trávili podle svého, snědli hromady zmrzliny a pizza byla klasika k večeři. Chybí mi koupání v moři za deště když nikdo jiný na pláži není, večerní vysedávání na střeše hotelu, půlnoční koupání, odpolední spaní, cesty autem za doprovodu Woodkida, Coldplay. Asi nějak takhle si budu Itálii pamatovat, upřímně mě okouzlila.

































17 comments:

  1. Italy <3 Wau riadne si si to tam musela užiť :)) Krásne fotky :33

    ReplyDelete
  2. Nádherné fotky! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  3. v Taliansku som bola len raz a tom som mala asi 8 rokov, takže si toho veľa nepamätám :/

    ReplyDelete
  4. užasné fotky :O muselo to být važně super :)

    http://stripes-and-beautifu.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  5. Parádní fotky, nádhera :) Do Iltálie bych se chtěla taky jednou podívat, mmm ty pizzy - já bych jedla :D
    http://veru-life.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  6. Přesně ve stejné rezidenci jsme byli v loni a ten bazén na střeše jsem milovala! Zítra vyrážíme do Caorle znovu, ale na druhou stranu do Levante a už se těším na procházky městečkem a na výlet do Benátek! Úplně jsi mě nažhavila! :D

    ReplyDelete
  7. pizza, more, zmrzka..pohoda...závidím :)

    ReplyDelete
  8. užasný fotky:) muselo to tam být parádní!!

    ReplyDelete
  9. Krásně napsané!!! ♥ A ještě ty boží fotky! :)

    ReplyDelete
  10. itálie je super :)) já jsem zrovna teď v itálii a to už podruhý za měsíc a ani mi to nevadí :) je tady krásně, všude teplo, nádherný baráčky a úžasně modrý moře :)) jinak perfektní fotky!

    ReplyDelete
  11. Júú <3 To muselo být bájo!

    ReplyDelete
  12. Žádný slova nevyjádří mou lásku k čemukoli italskýmu. Lidi jsou skvělý a příjemný. Pak ten jazyk. A hlavně JÍDLO. A Benátky jsou vlastně strašně divný, ale mají kouzlo a mně se tam líbilo. Fotky se moc povedly :-)

    ReplyDelete
  13. jojo, úplně vidím nás v Itálii strava zmrzlina 80 %, zbylých 20 % pizza :D úplně mi chybí to jejich zmrzlinářské dláto, jak nešetří a jen to na ten kornoutek naplácnou...nedávno jsem měla ''italskou'' v Čechách a úplně jsem zapomněla na ty české kopečkovače, jakože hlavně aby toho nebylo moc, tak se mi hned zastesklo po Itálii :D
    fotky skvělé, hodně se mi líbí detaily balkónů, skoro jsem zapomněla, jak je tam mají krásné :)

    ReplyDelete
  14. další dávka mučení, já chci k mořiii! :D :) dovedeš zachytit opravdu krásný okamžiky.

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.