Monday, July 7, 2014

Put your arms around me.

Jak efektivně využít prázdniny, přesně tohle by mě zajímalo. První týden měl absolutně nudný podtón s výjimkou snad jednoho večera. Sice mě čeká Berlín a Colours of Ostrava, ale to je jen pár dnů, které mi nestačí k tomu abych si po dvou měsících řekla, stálo to za to. Přesně tohle mě poslední měsíce táhne, zažít toho co nejvíc a ne jen zbytečně sedět na zadku a plácat se na jednom místě (to jsem dělala dost dlouho a začíná to být stereotyp). Očekávám ten pocit nekonečnosti, který znamená asi něco jako lepší to být nemůže. I když se to za rok zase změní. Plánuju potkat všechny na které jsem přes rok čas neměla a vím, že i nesmyslné ležení v trávě má vždycky své kouzlo, záleží na tom kdo je s vámi. Přece jenom další léto už mi sedmnáct nebude. Tak co jdete taky?








28 comments:

  1. SI nádherná :3 Máš pravdu. Prázdniny nie sú len o tom sedieť na zadku! Mala by som so sebou niečo robiť :DDD

    ReplyDelete
  2. Jsem na tom dost podobně! Jedu do londýna sice a plánuju chatu s kamarádkama ,ale jinak nemam co dělat a bojim se že na konci prázdnin budu mít pocit že jsem je hrozně proflákala...jo a tahle rtěnka ti hrozně sluší:)

    ReplyDelete
  3. Ja si síce užívam prázdniny len na jednom mieste, ale vždy s inými ľuďmi a mojim foťákom a preto ma to tak hrozne baví;) Som rada, že si to tak všetko užívaš, pretože je to skvelé! A fotky sú prekrásné!

    ReplyDelete
  4. Od tří od rána jsem stála na nohou, takže dneska už neplánuji nic jiného než sedět na zadku :D. Ale jinak máš samozřejmě pravdu - prázdniny musí člověk vysát plnými doušky. Snad se mi to podaří :).

    ReplyDelete
  5. už asi 3 články jsem ani nezvládla okomentovat i když prostě pořád přemýšlíš úplně stejně jako já, že to až fakt nechápu. já mám zase celý program narvaný do července i když je vlastně taky všechno jen vždycky na pár dní. od 20. července budu sedět doma asi :D mě to nic nedělání občas i baví občas je to prostě potřeba nebo ani ne nic nedělání ale být sama, protože prostě ráda přemýšlím a tak :D ale nesmí se to přehánět protože ten pocit smíchu a radosti a že chceš ať ten moment trvá už napořád, jojo, to je život
    a jsi nádherná!!! <3
    ady

    ReplyDelete
  6. krásne napísané, veľký súhlas :) ja budem mať toto leto asi najaktívnejšie zo všetkých čo som mala. Bude to moje posledné študentské leto, tak sa ho snažím patrične vychutnávať.... A niet nad aktívny oddych, ze ? :)

    ReplyDelete
  7. já právěže sedím jen na zadku, ale ráda bych něco podnikla. ale na Colours budu taky!!!:-)

    ReplyDelete
  8. Nádherná si <3
    Presne takéto pocity mám aj ja,celý rok sa teším na leto a potom nemám 2 mesiace čo robiť :D

    ReplyDelete
  9. Právě z toho mám celkem strach, že najednou bude září a já se ohlédnu zpátky a zjistím, že jsem si ty dva měsíce pořádně neužila. Zatím je to teda fajn, tak snad budou prázdniny pokračovat tak dobře jako začaly. Užívej! :))

    ReplyDelete
  10. Mám to tak isto, potrebujem už niečo konečne zažiť, lebo sedenie doma ma nebaví, ha.

    SIMONA | LIVEINFOXWORLD.BLOGSPOT.COM

    ....

    ReplyDelete
  11. V tomhle mas úplnou pravdu! Já zase cele prázdniny budu koukat na seriály a v září si reknu,jak jsem blba,ale příští rok to bude to stejne...achjo. Jinak fotky jsou skvele!

    ReplyDelete
  12. S prázdninami to mám stejně! :D Jinak pěkné fotky!!! :) Sluší ti to! ♥

    ReplyDelete
  13. Nádherné fotky :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  14. krásné fotky, moc ti to sluší :)
    Eva Hearts Life

    ReplyDelete
  15. Taky mám naplánované akorát Coloursy a Londýn, pak mi přijedou dvoji kamarádi, ale to je všechno jenom pár dní, jinak pracuju nebo sedím doma na zadku.
    Jsi krásná, už se těším, až se zas uvidíme <3

    ReplyDelete
  16. ♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    ReplyDelete
  17. Napísala si to skvelo, myslím si to aj ja :)

    ReplyDelete
  18. Jsem na tom s prázdninami docela podobně...na jednu stranu mi to vadí, ale na druhou stranu jsem zatím měla tolik věcí na práci, různá zařizování, že se trošičku těším na nějaký menší ''flák'', hezky si sednout, číst a nic nedělat :)
    Péťo jinak nádherné fotky, jsi kouzelná, nechci Ti to pořád dokola psát, ale prostě...musím!

    ReplyDelete
  19. Až se znova narodím chtěla bych být krásná jako ty! :) Opravdu neskutečná energie, co z tebe září! :)

    ReplyDelete
  20. Nejlepší, nejlepší! :)))

    ReplyDelete
  21. Anonymous21:28

    mela by ses naucit se smat prirozene a ne tak cenit zuby jako kdyz chces nekoho zakousnout...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vždyť to je přirozené, kdyby nebylo, tak mi to tady nikdo tak nechválí. Jelikoz mi fotky pochválili i lidi z okoli a vim, že mi záměrně nelžou, tak si z teto kritiky asi vážně nic nevezmu, připadá mi, že to prostě tak není a jsem spokojená. Avšak tvůj názor ti neberu určitě ti to tak připadat může.

      Delete
  22. Jseš neuvěřitelná osoba, jsi štastná a nádherně inspirativní jak žít život štastně. Jsi opravdu nádherná :)

    ReplyDelete
  23. Anonymous12:45

    17 je najkrajší vek ! uzivaj si naplno! :)

    ReplyDelete
  24. Super fotky :)

    ReplyDelete
  25. "Očekávám ten pocit nekonečnosti, který znamená asi něco jako lepší to být nemůže."
    Tak touhle větou jsi mě dostala. Když si uvědomím jak jsem téměř všechny prázdniny v mém životě proseděla doma na zadku, tak bych si nejradši naliskala.Tolik promarněných dní a pocit nekonečnosti v nedohlednu :)
    Užij si prázdniny a to pořádně, protože za pár let vyjdeš školu, najdeš si práci a prázdniny už nepřijdou.. nikdy. Vlastně Ti teď hodně závidím.

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.