Wednesday, July 2, 2014

Nature trip.

Jako každé letní prázdniny zapomínám, který je dnes vlastně den, válím se, vařím, nakupuju. Včera jsme grilovali, což znamenalo totální přežrání vším možným a návrat v pozdních hodinách zrovna moc neseděl na ranní vstávání. Potřebovala jsem si totiž vyzvednout vysvědčení (to mě potěšilo v jisté míře). Asi až moc přetěšená jsem si nakrájela chleba i s prstem (to mě nepotěšilo ani trochu). Každopádně v neděli hned po návratu z Itálie jsme byly s mamkou sbírat bylinky a jahody v okolí a tak vznikla většina fotek co vidíte až na pár, které jsem fotila asi dva týdny zpátky. Rozhodně jsem ráda, že bydlím tam kde bydlím. Všechnu přírodu máme blízko a to je právě něco co je mi blízké. Nejradši si ležím v trávě a občas přemýšlím jaký je to pocit opustit město.














20 comments:

  1. Péťo to jsou přenádherné fotky, musím přiznat, že je mi z nich nádherně a zároveň smutno, přece jen Plzeň je docela velké město a sice bydlím v části, kde je do přírody blízko, ale nikdy se nestane, že bych tam byla takhle krásně sama, neobklopená lidmi :)
    Buď ráda za to, kde bydlíš (vím že jseš, tak buď ještě víc :D), je to nádhera, hned bych jela za Tebou :)

    ReplyDelete
  2. Výlety do prírody sú super, dvojitá dúha tiež :3
    Taká prázdninová atmosféra z toho srší ^-^

    ReplyDelete
  3. Nádherné fotky :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  4. Skvelé fotky, také výlety do prírody zbožňujem aj ja :)

    ReplyDelete
  5. Krásne fotky! Ja bývam na dedine, čiže mám prírody dosť a som v nej veľmi rada. Veď akurát sme sa vrátili z lesa. Len nemáme taký vzťah k bylinkám. Nezbierame ich. To ma trošku mrzí...

    ReplyDelete
  6. krásný fotky :) já jsem sice už od mala vyrůstala ve městě a městský život mám ráda, ale je pravda, že vypadnout někdy do přírody, poslouchat to krásné ticho, nepotkávat žádné lid a na nic moc nemyslet, je prostě krása :)

    ReplyDelete
  7. Úžasné fotky!!! :) Moc se ti povedly! ♥

    ReplyDelete
  8. Milujem tvoje fotky vždy sú také užasne :3


    http://onlyonespring.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  9. Jé to jsou skvělý fotky! Já jsem mega městský člověk, ale tím, jak máme v Kroměříži dva velikánské parky, tak mám k přírodě tak nějak blíž, takže taky ráda podnikám takové výlety :)

    ReplyDelete
  10. Západ slnka je nádherny <33

    ReplyDelete
  11. Fíííha, riadne krásne fotky! Úplne ti závidím tn blízky kontakt s prírodou :) Ja síce mám svoju obľúbenú lúku asi 10 minút peši od domu, ale aj tak jj pociťujem nedostatok... Krásne fotky :)

    ReplyDelete
  12. Tobě to vždycky všude tak sluší:D:)

    ReplyDelete
  13. Krásne fotky,aj ja strašne rada fotim takto prírodu :)
    jankablog4.blogspot.sk

    ReplyDelete
  14. To je krása, Peťul ! :-)) užívaj si to <33

    ReplyDelete
  15. to jsou krásné fotky a ty taky!

    ReplyDelete
  16. krásné fotky :)

    http://stripes-and-beautifu.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  17. závidím Ti tak krásné okolí :) já vyrostla v šíleně průmyslovém kraji, vedle domu jen elektrárna, rychlostní silnice a doly :/

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.