Saturday, July 12, 2014

Let them go.

Po několika dnech skoro mimo domov jsem neměla moc času na příspěvky, ale za to fotek a slov mám plno. Čtvrteční výlet za Sárkou a Helenkou byl perfektní, tak ráda jsem je zase viděla a hned jsme plánovaly další prázdninový. Tím pádem na konci dne vznikly i tyhle fotky. Moje vlasy mají zase novou podobu a to letní festivalové ombré, jelikož plánuju plno barev. Včera jsem potkala další úžasné blogerky (určitě se můžete těšit na hromadu fotek) a rovnou strávila den u babičky, jelikož ten klid a pes mi prostě doma budou chybět navždy.







30 comments:

  1. Tie vlasy sú celkom fajn :)

    ReplyDelete
  2. Peťul to je super, že jste měly hezký sraz, viděla jsem fotku na insta a krásná :-), doufám, že se taky tyhle prázdniny uvidíme :))
    Co se týká fotek- nádherné, nádherné...obzvlášť ta první, nevím, prostě je něčím zvláštní, kouzelná!
    Vlasy máš opět super, já jsem v tomhle hrozný suchar, ještě nikdy jsem si vlasy nebarvila, nějak nevím vůbec jakou barvu zvolit a prostě jsem v tom hrozně nerozhodná, ale jak to tak vidím, budu se už muset konečně rozhoupat :D

    ReplyDelete
  3. ta prvni je skvela

    ReplyDelete
  4. čtvrtá je úžasná a děkuju děkuju děkuju za skvělej den!!!
    ady.

    ReplyDelete
  5. ty vlasy tě suprově oživily :)
    a fotky jsou super, taky se už těším na festivalovou náladu, snad nebude špatné počasí :)

    ReplyDelete
  6. vlásky nemají chybu! celkově jsi na všech fotkách úžasná :))

    ReplyDelete
  7. ♥♥♥ zase nové vlasy a zase ti sluší !!! ikdyž ty tmavě hěndé jsem měla stejnak nejradši.. ♥

    ReplyDelete
  8. 4 fotka je top! :)

    ReplyDelete
  9. Ta kombinace barvy vlasů ti sluší ^^

    ReplyDelete
  10. tretia fotka je asi môj favorit :) vyzeráš nádherne ;)

    ReplyDelete
  11. na kazdej fotke vyzeras krásne :)

    ReplyDelete
  12. Ta čtvrtá <333 A košile, co máš na sobě, je moc zajímavá :)

    ReplyDelete
  13. Úžasné fotky!!! :) A to ombré je super, sluší ti! ♥

    ReplyDelete
  14. Aaa máš super vlásky a tieto fotky sú super rozprávkové ! :)

    ReplyDelete
  15. Anonymous09:01

    Ombré není již v kurzu....Jsi o rok pozadu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak to me pobavilo :D ja jsem ho mela uz pred rokem kdyz bylo v "kurzu" a mela ho kazda p... nechci byt sprostá, tak jsem si jo dala dolu, jelikoz nesnáším tyhle veci. Ja jsem si ombre udělala a najednou to pal začalo byt cool i u nas ve skole a ted je to zase zapomenuto, tim padem jsem vychytala ten správný cas :)

      Delete
    2. Ono si jde o to dělat to co je v kurzu nebo nevím :DD od teď jdeme všichni s davem a buďme všichni stejní.
      Any

      Delete
    3. Anonymous09:44

      Jooo táááák, takže Ty jsi vlastně s ombré začínala první:)))))))))) Fajn, trošičku se informuj, než něco napíšeš-je to trend a jako každy jiný k nám jde ze zahraničí-tam se již davno nenosí-rozhodně ne tuto sezonu-jsem kadeřnice, tak o tom asi něco vím. Nechci Tě urážet, jen mi to přijde nevkusne.

      Delete
    4. Ne samozřejmě to si nemyslím, je v našich zapadlých končinách mám pocit, že jsem byla první, ale samozřejmě jsem ho viděla před tím na internetu a následovně to tady začaly dost nevkusně holky nosit a tak už jsem nechtěla být jedna z davu a tak jsem se nabarvila zpátky na svoji přirozenou barvu. Teď když ten trend u nás v okolí pominul, tak jsem prostě zase začala mít chuť ombré nosit. Uplně beru to co píšeš a věřím, že tomu rozumíš, já to prostě dělám jen proto, že se mi to líbí a nejsem součástí davu a to co se nosí nebo ne nějak moc neřeším :)

      Delete
    5. Já jsem taky kadeřnice a osobně si myslím, že by si měl každý dávat na hlavu to co chce ;) Nevidím důvod, proč by si měly všechny holky nechat ostříhat mikádo, protože to zrovna frčí nebo se zbavit ombré, protože už nefrčí, nejsme ovce.

      Delete
  16. Ani nevím která se mi líbí nejvíc, všechny jsou úžasné!
    Jinak my děkujeme tobě, bylo to skvělé a snad né naposledy! <3
    Any

    ReplyDelete
  17. Piata fotka je úžasná, máš to ombre super <33

    ReplyDelete
  18. Ombre ti vážne pristane :3 Si krásna a tá košeľa je bombastická <3

    ReplyDelete
  19. Treti fotka je top :)

    ReplyDelete
  20. nadherny fotky!:)

    ReplyDelete
  21. Velice krásné fotky :).

    ReplyDelete
  22. Ty vlásky jsou parádní! :3.. sluší ti snad všechno :) a že ombré není v kurzu? i kdyby ne, tak je to jedno, když majitelce sluší a vyhovuje :3 :).. a már prostě peckovní styl :)

    ReplyDelete
  23. Strašně krásné fotky! A ombre ti moc sluší!:)

    ReplyDelete
  24. sluší Ti to, rozhodně bych netvrdila, že ombré je nějaká sezónní záležitost, takže ty komentáře mě trochu udivují :D v mých očích jsi úplná hippie girl :))

    ReplyDelete
  25. Peti na té čtvrté fotce vypadáš úžasně!! ♥ Nejradši bych si ji vytiskla a pověsila na stěnu, ale připadala bych si pak asi trochu divně :D

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.