Monday, July 14, 2014

I don’t wanna let you down.

 Jako jednu z naprosto úžasných věcí považuju všechny ty setkání co jsem díky blog zažila. Už dlouho jsem nikoho nepotkala a snad neexistuje nikdo jiný koho jsem tak moc chtěla poznat. Holky Ady a Any mě mile uvítaly v Olomouci a strávily jsme skvělý den. Asi jako pokaždé jsem hodně mluvila a vyptávala se na všechno možné. Vzaly mě do skvělé restaurace a perfektně jsme se najedly. Následovalo focení a dlouhé vysedávání v zahradách. Měla jsem přesně ten pocit, který mě na tom baví nejvíc. Potkala jsem perfektní osobnosti, upřímně se bavila a cítila se jako "doma" až mi vlastně bylo líto, že musím odjet. Jediné v co doufám, že jsme si nezamávaly naposled.













19 comments:

  1. Jeee ty si zlato! <3 Jsem mega ráda že ses cítila stejně skvěle jako já, a doufám že se ještě potkáme.Vůbec sem neměla pocit že se vidíme poprvé, kecání a smích byl tak přirozený že mě to až překvapilo :) A děkujeme za fotky! <3
    Any

    ReplyDelete
  2. Jééé, tak to je paráda!!! :) Krásné fotky!!! ♥

    ReplyDelete
  3. Řekni, jak moc fotky upravuješ? Protože tyhle jsou úžasný, mají takový trochu 'retro' zrnitý nádech! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moc ne prave, jen jsem totální vůl a zapomnela jsem nastavit iso na menší :D

      Delete
  4. Krásné fotky! :)
    Můžu se zeptat kde fotky upravuješ? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jasne, ve photoscapu :)

      Delete
  5. aaaaaaaaa tohle mi udělalo takovou radost! jsem strašně moc ráda že jsme tě mohly poznat a určitě určitě určitě se musíme vidět znovu! a měla jsem stejný pocit jako ty, takže jsem ještě radši. a buď fotíš fakt dobře nebo nevím čím jiným to je, že se mi ty fotky líbí! :D <3
    ady.

    ReplyDelete
  6. to jsem ráda že sis to užila!:) Snad se třeba taky jednou s někým sejdu:DD)

    ReplyDelete
  7. juuuu krasky <333 Adelka milaceeeek!! :*** uz se taky tesim az se potkame, snad brzo :)

    ReplyDelete
  8. moc pekné fotky :)

    ReplyDelete
  9. To je fajn, že jste si den užili :) Pěkné fotky
    http://veru-life.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  10. Anonymous10:24

    O Ady a Any a dalsich dvojiciach blogeriek sa docitate aj tu:
    http://www.mystuff.sk/clanky/my-mag/blogovanie-vo-dvojici/

    ReplyDelete
  11. Krásne fotky :)) Dúfam, že aj ja niekoho takého stretnem a spoznám :))

    ReplyDelete
  12. muselo to s nima být važně super :) fotky jsou moc pěkné :) moc to tam holkám sluší :)

    http://stripes-and-beautifu.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  13. Krásné fotky!:)
    Ty vlásky do červena vypadají úžasně :)

    PS: Moc ráda bych tě pozvala na svojí první GIVEAWAY!:)
    http://lovies47.blogspot.cz/2014/06/giveaway-01.html

    ReplyDelete
  14. Krásné fotky s krásnými blogerkami :) Také mám ráda tyhle setkání díky blogu!

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.