Wednesday, July 30, 2014

Family trip.

Půlka prázdnin je za mnou a já jsem se včera poprvé vrhla do práce, která mi bude dělat pomyslnou společnost budoucí dva týdny. Dopoledne mám volno a tak jsem se vrhla do probírání fotek z dovolené. Byla jsem celkem mile překvapená kolik jich je použitelných, bála jsem se, že tím jak jsem pokaždé něco jen rychle cvakla tak to bude stát za nic. Za mě to byla rozhodně jedna z nejlepších na které jsme s rodinou byly. Perfektní místo, ještě teď mi chybí psi, kočky a vyjížďky na koních. Celý týden jsme chodili na skvělé jídla a tak jsem si to maximálně užila. Díky dovolené jsem vlastně zjistila jak mě focení baví, takže prací šetřím na nějaký (konečně!) lepší objektiv.























17 comments:

  1. Fotis nadherne! !:)

    ReplyDelete
  2. Péťoo! Vy jste byli v HK? :O měla jsi napsat:(♥ jinak fotky jsou fakt super:))

    ReplyDelete
  3. Vyzerá to tam kráásne! :)

    http://instagram.com/nicolettevalkova

    ReplyDelete
  4. dokonalý fotky! hlavně ta poslední :D

    ReplyDelete
  5. Takéto výlety mám rada :3 super fotky :)

    ReplyDelete
  6. Super že budeš mít nový objektiv, těším se na fotky!

    ReplyDelete
  7. fotky sú dokonalé :3

    http://onlyonespring.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  8. Mačka na záver je super! :) Vidno, že je to všetko užité a teším sa na ďalšie fotky z leta

    ReplyDelete
  9. Moc pěkné fotky!!! :) ♥

    ReplyDelete
  10. Trochu mě mrzí že v době co jsi byla v Novém Městě jsem byla (a ještě jsem) v zahraničí. Tak snad tě ale někdy jindy poznám. :) Moc hezké fotky.

    ReplyDelete
  11. Ty fotky jsou okouzlující.
    Lucieswlife

    ReplyDelete
  12. Moc pěkné fotky, ta kočka na závěr je skvělá :D
    http://veru-life.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  13. Anonymous13:54

    Jak vidím, tak jsme procestovaly uplně to stejné :D:D:D Vidím nové město nad metují + zámek :D:D a taky opočno?? No a fotily jsme taky uplně ze stejných míst a úhlů :D:D Můžu se zeptat kdy jste tam byli ?? :) :D B.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joooo máš úplnou pravdu! Minuly tyden od úterý do soboty :)

      Delete
    2. Anonymous15:51

      my jsme tam byli chvilku před váma :D:D B.

      Delete
  14. Anonymous20:35

    Taky jsem tam byla s rodinou asi před dvěma týdny.. Sice jsme šli jen do zahrad, ale i tak to tam bylo hezký...:)

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.