Saturday, July 26, 2014

Colours of the week.

Dnes ráno nám oficiálně skončila dovolená a teď na chvíli odpočívám doma, jelikož mě čeká ještě návštěva Helenky a Sárky. Po neskutečně dlouhé době se mi včera podařilo nafotit v Hradci Králové outfit. Celý týden jsme bydleli kousek od Hradce na ranči. Perfektně jsem si to užila ve společnosti několika psů, koček a koní. Dokonce jsem zvládla i vyjížďku, která byla úžasná, tak hrozně mi tenhle kontakt se zvířaty chybí. Každopádně celý týden jsme jezdili všemožně po okolí a tak mám plno skvělých fotek. A v neposlední řadě vám taky čeká článek z Colours of Ostrava!










 skirt- kamilaklara, backpack-ann christine, shoes-ccc, shirt-lindex

21 comments:

  1. Wow, tak fotky se Peťo moc povedly! :) Ty barvy, prostě top! :) No ale to bych chválila jenom fotky :D Oufit je takový zajímavý, prostě vrstvení navždy :DD* A mimochodem, máš krásný tvar obočí :DDDD

    ReplyDelete
  2. Tie fotky sa naozaj vydarili a vzdy ked vidim tento tvoj batoh tak sa vzdy zamilujem !

    ReplyDelete
  3. Jůů, dlouho jsem neviděla tvůj duhový baťůžek :) jinak každý kousek oblečení se mě moc líbí, nejvíce asi sukně :3
    Jinak na článek o Colors se moc těším!.. furt vyhlížím jestli jsi ho už zveřejnila :)

    ReplyDelete
  4. Tak to se na článek z Colours moc těším ;)

    ReplyDelete
  5. Veľmi pekný outfit, sukňa vyzerá neuveriteľne pohodlne. :-)
    The city of fashion

    ReplyDelete
  6. Skvelý ruksak a košeľa <33

    ReplyDelete
  7. super outfit! líbí se mi ta sukně :))

    ReplyDelete
  8. strašně se mi líbí ten batoh ,33

    http://stripes-and-beautifu.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  9. Skvělý outfit!!! ♥ Sluší ti to! :)

    ReplyDelete
  10. Ty jsi tak strašně krásná! A tenhle uvolněný/'festival' look ti strašně sluší! <3

    ReplyDelete
  11. Nee já jsem tě hrozně chtěla potkat:(( nevím jak je to mozny, ale možná jsem byla dost mimo:D/ fakt se omlouvám:/ a to jsem si ještě říkala jestli tě tam potkám a tak, ach jo, to jsem celá ja:D a kdy jsi mě vlastně viděla?:D) snad příště:) jinak hezké fotky jako vzdy, máš hezkej usmev:))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dvakrát jsem te potkala na te "hlavni" ulici, silní kde byly stánky s jídlem (ta co vedla od hlavního vchodu) snad příště nebo az budu v Praze :)

      Delete
  12. slusi ti to:))

    ReplyDelete
  13. Žižkovy sady?:) parádní outfit!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Asi nejspíš jo, bylo to extra rychle foceni :D

      Delete
  14. krásný fotky! :)

    ReplyDelete
  15. Peti, Tobě to ale sluší :) Ten batoh je naprosto dokonalej :)
    http://veru-life.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  16. Ten batoh je úžasný <3

    http://onlyonespring.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  17. Ruksak je super! <3

    ReplyDelete
  18. bunda je super, si taak pekná :)

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.