Monday, July 28, 2014

Colours of Ostrava.

Tak a je to tady, jaké byly vlastně letošní Colours. Už od minulého ročníku jsem si byla jistá, že pojedu a tak jsme s mamkou na začátku roku zakročily a lístky koupily. Následně přišlo největší lákadlo a to, že uvidíme Zaz a bylo jasné, jede se. Pár dnů před odjezdem jsme nakonec přibraly i Karinku.
Ve čtvrtek jsme dorazily vlakem do Ostravy (Orlové), kde jsme bydlely, což mělo značné výhody. Nečekaly jsme všemožné řady (hned na začátky, sprchy atd.), spaly jsme si pěkně pohodlně, vysedávaly na terase a v neposlední řadě se pobavily. 
První den jsme nestihly Les Tambours du Bronx a Lake Malawi (i díky super frontě na pásky), ale stihly jsme Seasick Steva a okouzlující MGMT, určitě pro nás jeden z největších zážitků a pro mě i tak trochu objevů. 
Druhý den jsme nestihly Ille, ale stihly jsme The Asteroids Galaxy Tour, za mě naprosto super, neskutečně mě to bavilo a samotná zpěvačka mě naživo okouzlila. Charles Bradley And His Extraordinaires (slyšlely jsme je jen tak z dálky, posedávaly jsme vzadu v trávě), Emiliána Torrini další kde jsme se nenacpaly nikam extra dopředu, ale i tak skvělá oddechovka. Největším zážitkem pro mě byla nejspíš ZAZ neskutečná energie, plno milých slov, díky francouzštině jsem rozuměla i většinu toho co řekla. Stálo to za to mačkání v davu, neskutečné horko a nakonec jsem byla vážně okouzlená (ne jenom já). MO pro nás byla druhý den poslední a stejně jsme si to naplno užily a dokonce jsem našla na zemi stovku!
Třetí den jsme nestihly Cheta Fakera, najedly jsme se v Karolíně a tak. Pokračovalo to asi dalším jídlem. Iyeoka, kterou jsme tak zdálky poslouchaly, následovalo další jídlo, pití a John Grant na kterého jsme čekaly asi půlhodinky. Vyplatilo se, opět perfektní! Robert Plant nás mile překvapil a i když jsme se neprocpaly dopředu, tak nelitujeme. Jako zakončení Bastille, což mě teda skoro odrovnalo a po třetím dnu jsme měly už docela dost. Každopádně to byl asi nejšpinavější den (viz fotka).
Čtvrtý den tím pádem poslední byl ve znamení superskvělého Johna Butlera, který mě neskutečně bavil a Johna Newmana nakonec, kterému se sice podařilo udělat show, ale mě to tak nějakým způsobem úplně nesedělo (jen můj pocit z toho, že je tam něčeho až moc), to nemění nci na tom, že bych si poslední koncert neužila. Před tím jsme stíhaly i The National, ale za mě asi největší zklamání, čekala jsem trošičku víc.
Takže jak jde vidět stihly jsme toho strašně moc, byl to další z nezapomenutelných zážitků, úžasné tři dny plné energie za které děkuju všem co se mnou byly a zejména Karince <3.

































32 comments:

  1. páni! nemám slov,muselo to být úžasné! :O

    ReplyDelete
  2. Prvá fotka skvelá, hlavne Bastille <333

    ReplyDelete
  3. Čím dál víc lituju, že jsem nebyla...ale tak alespoň se zdá, že sis to užila za mě i za všechny ostatní :)) muselo to být vážně super!!! a conversek je mi líto :(, snad se Ti je podaří nějak uzdravit!

    ReplyDelete
  4. Anonymous16:40

    Kdybych nestihla Cheta tak se na místě zabiju!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak pro mě to třeba nebyla priorita, my jsme se pohybovaly na těch větších stagiích, ale doma jsem si ho poslechla, každopádně tak horké to nebylo :)

      Delete
  5. páni, stihly jste toho celkem hodně! :D my s kamarádkou jsme byly odrovnaný snaž už druhej den, kdy jsme už byly pod útokem odřenejch nohou a puchejřů :D
    ale jinak moc super článek :)

    ReplyDelete
  6. The National pro mě byly taky tak trochu zklamání.
    ale vážně souhlasím s vendy že jste toho stihly opravdu hodně :)

    ReplyDelete
  7. My toho stihli podobně hodně, možná i víc :) Já byla odrovnaná už druhý den, hrozně mě bolely záda, tak jsem šla po MO spát, i když ostatní chtěli ještě na Trentemollera. Pak jsem si jela na Ibalginu, aby záda nebolely tak moc no, do toho nějaký piva, vtipný :D Ahhh ale velká škoda, žes nestihla Cheta, to bylo skvělýýýý a zasloužil si daleko větší stage!
    Jinak vidím, že přítelovy Conversky nebyly jediný, co dopadly hrozně :D Já ty svoje jenom vydrhla a jsou jako nový :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anonymous11:34

      taky jsem si tam jela na ibalginu :D Kára

      Delete
  8. Krásné fotky, moc ti to sluší :)

    ReplyDelete
  9. NO muselo to tam být skvělé :). Moc se mi líbí ta fotka, jak máte kytičkové čelenky
    http://veru-life.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  10. Já jsem byla jako každý rok pracovně, ale máš naprostou pravdu s Johnem Newmannem, taky mě nenadchl tak, jak jsem očekávala. Pro mě byli nejvíc Bastille a proto si je hodlám užít i v Budapešti na Szighetu :)

    ReplyDelete
  11. <3 <3 <3

    http://onlyonespring.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  12. Super atmosféra, super všechno. A jste obě dvě taaak krásné :*

    ReplyDelete
  13. Bastille je srdcovka <3
    A hrozně moc vám to sluší! :)

    http://cocoococktail.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  14. colours jsou úžasný! byla jsem tam před pár lety a hrozně mě mrzí, že jsem se tam letos nedostala :/ snad to vyjde příští rok :)) jinak krásný fotky a moc se mi líbí ty květinové čelenky :))

    ReplyDelete
  15. Neviem preco ale uplne najsuper fotky podla mna!!

    ReplyDelete
  16. Úžasné fotky!!! :) ♥

    ReplyDelete
  17. To jsou fajnový fotečky, vypadá to, že to musela být fakt bomba!

    ReplyDelete
  18. Jde vidět že sis to užila, spoustu z těch kapel/zpěváků neznám.. tak když je tak vychvaluješ tak se na ně mrknu :) Ten outfit s žlutočerným tričekm je boží :3 Jinak vám to s kamarádkou moc sluší, ty květované čelenky a linky! :3 a nakonec upřímnou soustrast s botkama.

    ReplyDelete
  19. klasika je nestihnout to na co se člověk těší nejvíc, i když ty jsi to tak úplně neměla :D a je super když překvapí něco v co nemáš velký očekávání. vlastně se celkem divím že tě to baví samozřejmě ta energie a atmosféra je úžasná ale kdysi jsi psala že moc hudbu vlastně ani neposloucháš a tak. nejuzasnejsi ta 5. od konce ♥♥♥
    ady.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Prave posledni asi půlrok jsem se komplet změnila, dívám se na filmy, poslouchám hudbu, chodim mezi lidi a tak, proto to bylo naprosto úžasne spojení všeho <3

      Delete
  20. Ty si taaaaaak krásna!! :O ♥ Inak vidno, že si si to užila.

    http://fashionbynitaxxx.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  21. Bola tam kamarátka, že vraj to bola riadna pecka ! :D Závisť.

    ReplyDelete
  22. buduci rok mi Colors fakt nesmie uz ujst :)

    ReplyDelete
  23. krásné fotky moc ti to sluší :)

    PS: Ráda bych tě pozvala na svojí první GA, kterou plánuji tento týden ukončit :)

    ReplyDelete
  24. Ach boží, škoda že jsem to nestihla. A prosím, prosím kde se dá koupit ta "síťka" co máš na krku? Nutně ji potřebuju! :D

    ReplyDelete
  25. jela bych hned :) snad se příští roky zadaří a konečně to vyjde!

    ReplyDelete
  26. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  27. ZAZ byla nejúžasnější! Já ji prostě žeru!! :) jinak Colours samozřejmě bombastické! :))

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.