Saturday, July 19, 2014

Bittersweet.

 Tyhle fotky už někde "hnily" v útrobách mého počítače, upřímně je to asi dva týdny před začátkem prázdnin ne-li víc. A bylo to fajn si je znovu projít a zavzpomínat přesně na tu dobu kdy jsem doma o víkendu drtila matiku, češtinu a pekla si koláč přitom jsem měla být úplně jinde. Na odpoledne táhnoucí se ze školy a balení do Itálie. Poslední rozlučky se sextou, loučení před Itálií, nekonečné debaty, veganské večeře (pátky) končící ve tři ráno a tak. Přesně tak začínalo moje léto. Neplánovaně a šťastně. 


 pečené brambory, tempeh a asi sojanéza
vločková kaše, jahody, sušené třešně, skořice a určitě jesšě něco co si nepamatuju 
 asi bych na tom mohla žít
 rýžové závitky
 nejlepší nudle a veganská večeře, Jenda pod stolem 
 zeleninová tortila, čerstvá šťáva
 hodně staré nákupy, ale jsem pyšná na to seskládání
 běhala jsem, po půl roce

 radosti za stvoku
 pečení a návštěva Helenky, veselé pečení poprvé jsem pekla se solí (omylem)
 <3
 milované <3
 přijela jsem domů z Itálie a v troubě pohanková "sekačka"
 karobová kaše, lesní jahody, mandlové máslo, agáve sirup
 mám další!
 rýžový jogurt, ořechová tyčinka
 co o sobě rozhodně říct můžu je, že krájení chleba mi jde na jedničku zvlášť když je potřeba si uřezat prst, po pár týdnech pociťuju, že jsem přece na tu chirurgii měla jít
 brokolicová s domácím chlebem
 dovezeno z Itálie
moje oblíbená!

20 comments:

  1. Sukně je krásná, dostala jsem chuť na tempeh -___- a snídaně mňam. Mandlové máslo, skoro pokaždé když si čtu nějaký tvůj článek dostávám ohromnou chuť snad na všechno co máš vyfocené!.. :3

    ReplyDelete
  2. Zase super fotky, miluju tvoje randomy! :) Nad jídlem samozřejmě zase slintám a ty šortky jsou super! :)
    Young, wild and free

    ReplyDelete
  3. Anonymous16:19

    Chybička "stvoku"

    ReplyDelete
    Replies
    1. Psala jsem to totálně vyrizena asi nekdy po půlnoci, tech chyb tam mam plno za to se omlouvam mam i spatny prst tak se mi casto stává, ze se preklepnu :D

      Delete
  4. Boží fotky!!! :) ♥

    ReplyDelete
  5. Prekrásne fotky a tie ryžové závitky vyzerajú moc chutne <3

    ReplyDelete
  6. Pééťo tentokrát je to vážně ''božská'' várka fotek ♥ taková extrémně jedlá :)
    můžu se zeptat prosím, jak chutná rýžový jogurt? Už jsem na něj koukala, ale právě jsem měla docela pochyby :D
    Mimochodem...jsem nadšená z Tvých selfie fotek, nevím jak to děláš, ale jsi nádherná zkrátka :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Je perfektni! Prave uplne bez cukru a lepsi, nez sojovy :)

      Delete
  7. Milujem tvoje fotky prosím nikdy neprestaň blogovat <3

    http://onlyonespring.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  8. ty prstýnky jsou perfektní! a ta poslední fotka je vážně krásná, povedla se :))

    ReplyDelete
  9. Kraťase sú super, zase mám kvôli tebe hlad :D

    ReplyDelete
  10. máš prostě nejlepší randomy :-)

    ReplyDelete
  11. Anonymous20:54

    Juu paradni fotky!! :D hlavně to jidlo teda:D Tvoje "food posty" naprosto zbožňuju:D.. Jo a ty máš psa?? To jsem nevěděla :D.. B.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nemam, to je pes me kamarádky u ktere jim a travim cas :D

      Delete
  12. MMm, tolik skvělých jídel :). Ta fotka Any a Ady je skvělá
    http://veru-life.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  13. Peti, to jsem se tě chtěla zeptat, jak jsi jedla na Coloursech, neměla jsi s tím problém? Viděla jsem, že tam bylo dost vege stánků, což je pro lidi jako ty super, většinou jsou všude jenom takový ty klasiky nezdravý a mastný :D
    Jinak jako vždy skvělý fotky!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Prave vubec, ten vyber tam byl uzasny a vsechno moc dobré! Uz minuly rok jsem přijela nadsena i z jidla a stánku a tak :)

      Delete
  14. Ta jídla vypadají velmi dobře

    ReplyDelete
  15. aaa, zeru te<3

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.