Saturday, June 14, 2014

Whip it.

Pár let zpátky, když použijeme své matematické znalosti zjistíme, že jsou to čtyři roky. Přesně tak dlouho (a pár měsíců) mi blog mění život. Odvážím se napsat, že díky tomu jsem dneska taková jaká jsem. Když mi bylo na nic měla jsem v uvozovkách kam jít, mohla jsem napsat cokoli a před několika měsíci bych si řekla, že je to v suchu a nejspíš mi to pomáhalo, nebyl tady nikdo komu bych to všechno "naložila", tak jsem všechny svoje útrapy skládala na vás. Díky tomu, že si dost (nepodstatných) věcí a událostí pamatuju, tak se to odráží i v mých vzpomínkách na blog. Vlastně do teď se mi vybavují určité komentáře a okamžiky. V tu dobu jsem si myslela, že mi nemůže být líp (ale paradoxně mi bylo na nic), avšak zahraňoval mě tenhle únik od reality. A tak nějak všechno souvisí se vším, během půl roku jsem se tak neuvěřitelně změnila, že mě možná plno lidí nechalo jít o dům dál a tím jsem získala to co teď mám. Tím vším se chci vlastně dostat k tomu, že mi blog sloužil, tak dlouho dokud jsem ho přestala potřebovat. Momentálně je nejspíš čas začít myslet na něco jiného a věnovat se tomu co mi může utéct, protože tohle rozhodně počká. Konec to rozhodně není, jen začátek další (nekonečné?) části.





20 comments:

  1. Moc hezky napsané, moje pokusy s blogy byly snad vždy neúspěšné, obdivuju tě za to že ho tak dlouho vedeš, a tak úspěšně.. já sem se o to snažila pár let, a nikdy mě to nevyšlo, prostě mě to přestalo většinou bavit.. prostě na to musíš být typ, a ty jím rozhodně jsi :)

    ReplyDelete
  2. Hlavně, aby byla šťastná a našla v životě to, co hledáš :)

    ReplyDelete
  3. To je krása jak to umíš se slovy :O

    ReplyDelete
  4. Totálně si mě dostala, krásně napsané.

    ReplyDelete
  5. Anonymous18:02

    jsi krásná :)) můžu mít otázku - odkud jsou šortky? moc díky :)

    ReplyDelete
  6. Nádherne napísané :')

    ReplyDelete
  7. JsI Skvělá, nepřestávej! :)

    ReplyDelete
  8. Mám tvůj blog strašně ráda. A máš pravdu, bez posunu to nikam nejde, lidi se mění.
    A vážně už je to tak dlouho? :D Já mám pořád pocit, že tě sleduju pár měsíců a přitom je to určitě víc jak rok, ne-li dva... :D

    ReplyDelete
  9. jsem vždycky tak šťastná, když podobný věci čtu! jen tak dál a jsi nádherná <3
    ady.

    ReplyDelete
  10. Napsala jsi to doopravdy krásně <3
    jsi úžasná blogerka! do teď si pamatuji, když jsem tě asi tři roky zpět objevila, od prvního okamžiku jsem byla nadšená, byla jsi jiná a to jak píšeš texty ke článkům, prostě skvělé. ať se u tebe dělo cokoliv, tak vždy jsi to uměla zajímavě napsat blog, měla jsi báječné outfity... jednoduše všechno! právě díky tomuhle blogu jsme tě poznala a jsem šťastná, protože jsi vážně boží. bude se mi stýskat po tvých randomech, outfitech, těch krásných receptech (které nikdy nebudu schopná uvařit, ach:/ :D). hodně jsi se změnila, vyvíjela a vyrostla do krásy! díky za tebe, už se na tebe moooc těším!!! <3 <3 <3 Buď šťastná)))))

    ReplyDelete
  11. sweeeet!!!
    do you follow each other?
    let me know!
    http://defishencia.blogspot.ru/

    ReplyDelete
  12. Moc dobře si pamatuju ty chvíle, kdy jsem sem chodila a tobě se v něčem nedařilo, byla jsi smutná, nešťastná ... a tak jsem viděla, jak se pomalu ale jistě měníš ve veselou a bezstarostnou holku, která sem přidává vysmáté fotky a zmiňuje spoustu skvělých zážitků. UŽÍVEJ SI! :)

    ReplyDelete
  13. hrozne hezky napsany:) ja mela prvni blog (o the sims) tak 7 let zpatky a od te doby se mnohe zmenilo a ja vystridala hodne mist kde jsem se snazila neco psat..kazdopadne mam ted blog kam pridavam prevazne fotky z myho zivota, tipy na filmy a knizky :) sice tam moc lidi nechodi, ale to mi nevadi protoze kdyz bych prisla o mobil/pc/neco tak to budu mit vzdycky aspon online :)

    ReplyDelete
  14. jde to na tobě vidět, že ses změnila :) jseš šťastnější:)) gratuluju

    ReplyDelete
  15. Krásne napísané. A tá tretia fotka! ♥

    ReplyDelete
  16. Tahle slova mi úplně vyrazila dech, krásně jsi to napsala! Jsem hrozně ráda, že se Tvůj život a štěstí mění a mění k lepšímu a jsi opravdu šťastná. Takový člověk jako Ty, Péťo, si to více než zaslouží! :-)
    Jsem ráda, že i blog změnil tak trochu tvář, neříkám, že jsem neměla ráda Tvé outfity, ale mnhem milejší mi je kombinace všeho, myslím, že k tobě potom všichni čtenáři mají mnohem blíž!!

    ReplyDelete
  17. Blog človeka môže v určitých prípadoch veľmi ovplyvniť. ... napríklad aj ten tvoj. Je zvláštne, že vždy keď idem do Brna, alebo do Prahy, spomeniem si práve na ten tvoj. Kedysi si v nejakom článku písala, že bývaš niekde pri slovenských hraniciach, akosi som si to zapamätala a vždy pri prechode do ČR si na teba spomeniem. Ai to s textom až taký súvis nemá, ale na druhej strane nebyť tvojho blogu tak si na to nespomeniem, čiže ma aj tvoj blog istým spôsobom ovplyvnil :D ... každopádne mám rada tvoje články :)

    ReplyDelete
  18. Napsala jsi to nádherně!!! :) Jsi skvělá blogerka, miluju tvoje fotky a tvůj blog!!! ♥ Jsem ráda, že se máš dobře, a že jsi šťastná!!! :)

    ReplyDelete
  19. Jsi krásná! :)

    http://www.miaoutloud.blogspot.cz

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.