Sunday, June 8, 2014

We will fly away.

 Včera navečer jsem si udělala výlet do vinohradů na zahradu. Posbírat všechny plody (nejlíp rovnou do žaludku), hlavně třešně, jahody a rybíz. Při té příležitosti jsem brala foťák a stativ, vzniklo plno fotek s použitelností nula nula nic, ale i tak jsem jich pár vybrala. Snažila jsem se hlavně o zachycení prostředí za mnou a světla. Konečně jsem si tak trochu odpočinula, něco napekla, uvařila a taky si gratuluju učila jsem se, ale ne až tak moc jak je nutné. Můj každoroční nepomíjivý problém. Pořád je všechno v cajku, ale když přijde na konečné výsledky zjistím, že to není tak růžové jak jsem si to vykreslovala.







shirt-Zara (Kamila), shorts-H&M

27 comments:

  1. Anonymous14:16

    Asi jsem se zamiloval :D

    ReplyDelete
  2. posledná fotka a fotka kde sa smeješ sú najlepšie :) s tým koncom roka a výsledkami som na rovnakej strane ako ty :D

    ReplyDelete
  3. Ta poslední fotka je fakt nejbožejší!

    ReplyDelete
  4. Fotky jsou náhodou super, zvláště ta první. Tvůj blog mě bavi pro tu rozmanitost, krásné jídlo, oblečení, ty, příroda a fotky :)

    ReplyDelete
  5. Petii ty si <3
    A tie šortky máš dlho? či sú z aktualnej kolekcie? dufam že nie sú zo sekača lebo ich chcem sú úžasne :D

    a rybiz mnaam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mam je asi tři roky :D jako asi 80% mého šatníku, takze je asi nikde neseženeš

      Delete
  6. ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    ReplyDelete
  7. taky chci takovou zahradu v Praze:(D Jinak nádherné fotky :)

    ReplyDelete
  8. Tá košeľa je dokonalá :3

    ReplyDelete
  9. Anonymous15:18

    Ta košile je naprosto úžasná!! :)

    ReplyDelete
  10. Čoraz vačšia kočka s teba

    ReplyDelete
  11. úžasné fotky a tá posledná♥!!

    http://fashionbynitaxxx.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  12. Teda, ta košile Ti neskutečně sekne! :) A ty fotky jsou super, umíš krásně zachytit světlo, Péťo :) Ale to už jsem Ti určitě psala :)! A úplně Tě chápu se sběrem ovoce, taky vždycky všechno rovnou snim :D. Mě jednou děda musel vysadit na třešeň, sundat mi žebřík a dát mi košík a dokud nebyl plný, musela jsem zůstat na stromě :D :D

    ReplyDelete
  13. Sluší ti to mega! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  14. ♥♥♥♥ uuu to jsou tak krásný fotky

    ReplyDelete
  15. jeeee ty fotky jsou tak krásně pozitivní ♥

    ReplyDelete
  16. Klasicky ti to moc sluší :)*

    ReplyDelete
  17. mas skvely vlasy ted!

    ReplyDelete
  18. Péťo ta poslední fotka Tě naprosto vystihuje :) Úplně se mi i vybavilo jak mluvíš, když jsem ji viděla :)
    Na fotkách jsi nádherná :-))!

    ReplyDelete
  19. úžasné fotky. máš nádherné vlasy

    pls follow me:
    http://anahjalliyah.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  20. Ty jsi prostě nádherná!

    ReplyDelete
  21. Tmavá farba vlasov ti moc pasuje <3

    ReplyDelete
  22. Skvělé fotky!!! :) Moc se povedly! ♥

    ReplyDelete
  23. Love it !!!
    www.mlleepaulettegirl.com

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.