Thursday, June 12, 2014

Vegan fruit pie.

 Můj víkend byl co se týče vaření a pečení velice plodný. Doma jsme měli plno čerstvého ovoce plus mražené z minulého roku a tak jsem se rozhodla pro veganský "tvarohový" koláč podle Markéty a popsala bych ho nejspíš jako jeden z nejpovedenějších. Docela mi usnadnil víkendové učení. Pár zvědavých se ptalo na instagramu na recept. Jelikož mám hodně málo času, venku není ideální počasí a ještě stíhám být do toho všeho nemocná, tak dnes koláč.

Potřebujete:
těsto:
-150g sojové mouky
-150g hladké mouky
-80ml ovesného mléka (měla jsem své domácí)
-asi tři až čtyři lžíce cukru
-150g alsanu
-špetka soli

tvaroh:
-jedno balení bílého tofu
-jeden sojový jogurt
-100ml ovesného mléka
-trochu vanilkového cukru
-agar

plus nahoru ovoce podle chuti (měla jsem jahody a ostružiny) a na zalití agar
 Postup:
První jsem dělala těsto, jako vždycky jsem smíchala všechno dohromady a vypracovala tuhé těsto, dala jsem ho odpočinout asi na hodinu do ledničky. Mezitím jsem nadrobila tofu a smíchala s jogurtem, mlékem a následovně přidala zbytek surovin. Nakonec jsem je ještě trochu mixovala. Těsto jsem vytáhla, rozválela asi na 1cm a vyložila ním formu. Nahoru jsem přidala tvaroh a ovoce. Pekla jsem asi 30min na 180 stupňů. Nakonec jsem uvařila agar a přelila ním koláč.



12 comments:

  1. Tak ten musím vyzkoušet, vypadá naprosto božsky!

    ReplyDelete
  2. Och, ten vypadá úžasně. ♥

    ReplyDelete
  3. Vyzerá naozaj vynikajúco!
    The city of fashion

    ReplyDelete
  4. Ach, to vypadá báječně <3

    ReplyDelete
  5. Skvělý fotky a mňam, hned bych si ho dala :)

    ReplyDelete
  6. Vypadá fantasticky!!! <3 Peti bylo by super, kdybys zveřejnila i recept na ovesné mléko :) Já jsem ho zkoušela několikrát a nikdy nebylo tak dobré jako to kupované od alnatury :(

    ReplyDelete
  7. Áááá vypadá krásně!

    ReplyDelete
  8. Vypadá úžasně, i když doma by mě asi s veganským cheesecakem poslali do hajzlu, tak holt aspoň nějakou variaci na něj s klasickým tvarohem dohromady dám <3 Sakra, mám teď na něj úplně chuť, ňam ňam <3

    ReplyDelete
  9. Vypadá to nádherně!!! :) Jsi moc šikovná! ♥

    ReplyDelete
  10. Vypadá vážně skvěle! Až budu mít možnost, určitě si ho zkusím udělat :)

    ReplyDelete
  11. dělám podobné koláče, sice ne na veganský způsob, ale i tak vypadá skvěle :)

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.