Tuesday, June 17, 2014

These days are over.

Jak spousta z vás neví, tak v pátek odjíždím do Itálie a od toho se tak nějak odvíjel nedělní nákup. Potřebovala jsem hlavně plavky (i když ty to tak úplně nezachrání), ale pro ten pocit. Jelikož se můj botník skládá jen a jen z tenisek a všech možných šněrovacích boty, tak byly nějaké otevřené vítány. Každopádně mi tak nějak nedochází to, že šest let je z mnou a konec června zažijeme ve škole už jen jednou. Teď je to skvělý pocit, můžu co chci, neležím (i ležím) doma, přežírám se, nakupuju jídlo a žiju si přesně tak jak chci. Nic mi nebrání až na tu super rýmu. Poslední tři dny!

 horní díl- gate, spodní- H&M (ocením když si někde nekoupíte oba dva dohromady)
 boty-CCC
 skort-gate
 kraťasy-H&M sport
sukně-terranova

21 comments:

  1. Anonymous18:57

    máme stejnou skort, je suprová a za ty peníze!!!!! :-) jinak plavky jsou fakt super, nenapadlo mě koupit si každej díl jinde :D

    ReplyDelete
  2. Na tu skort se musím podívat :)))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  3. zkoušela jsem si stejný boty, nakonec sem si je nevzala :( taky mi nedochází, že příští rok maturu, shit! :D
    jinak moc moc si užij Itálii, já jsem teď ve FR :)))
    Any

    ReplyDelete
  4. Sandále sú krásne a také športové šortky by sa mi tiež zišli... uži si Taliansko :-).
    The city of fashion

    ReplyDelete
  5. Och tak ta skort je boží! :) A boty taky! My odjíždíme do Itálie v sobotu brzo ráno, takže jsem taky nedávno sháněla plavky. :D Užij si to tam!

    ReplyDelete
  6. Plavky sú super,hlavne ten vrchny diel :)

    ReplyDelete
  7. Krásne veci:)) kombinácia plaviek je úžasná

    ReplyDelete
  8. ty kratasy z hm potrebuju!musim se tam stavit

    ReplyDelete
  9. Plavky sa mi veľmi páčia, ten spodný diel je naozaj zaujímavý! Ja mám kúpené obe dieli z rovnakého zdroja a dokonca setu, čo nie je veľmi originálne, ale nevedela som tomu vzoru odolať... Topánky sú taktiež nádherné! Uži si to v Taliansku, ešte som tam nebola, teším sa na fotky ♥

    ReplyDelete
  10. Mám hodně podobné botky a nemohu si je vynachválit, jsou taak pohodlné :-)!
    a hrozně se mi líbí sukně, mám pocit, jako by byla ušitá přímo pro Tebe!! :)
    mimochodem s rýmou jsem na tom podobně :D

    ReplyDelete
  11. Krásné plavky, zvlášť ten spodní díl se mi fakt líbí. Náhodou v pátek taky odjíždíme od Itálie ;) :) třeba se potkáme :D kam jedeš?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Blízko Benátek, presne ani nevim, ani to nechci psat :)

      Delete
    2. Anonymous12:45

      My taky :D jo to je mi jasný :) Dorota Nekolová

      Delete
  12. ty plavky jsou hrozně hezké a mají zajímavý vzor, užij si itálii :)

    ReplyDelete
  13. krásný věci:) ty sportovní kratasy bych taky potřebovala jsou super:)

    ReplyDelete
  14. Jé tak si Itálii užij a budu se těšit na fotky! Líbí se mi skort :)

    ReplyDelete
  15. ty boty jdou nádherný !Tak at si to v Italii užijes !!:-)

    ReplyDelete
  16. Super veci. Uži si dovolenku! :))

    ReplyDelete
  17. ten spodní díl plavek je parádní :)

    ReplyDelete
  18. Ty plavky jsou pěkný! Asi taky zajdu do Gate a H&M, plavky potřebuju

    ReplyDelete
  19. Moc hezké věci!!! :) ♥

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.