Monday, June 30, 2014

Italy in our eyes.

Charakterizovat můj první týden prázdnin se může zdát dost jednoduché, avšak těch zážitků je nespočet. Stejně jako fotek. Často jsem si vzpomněla na dovolenou v Chorvatsku. Stejně jako před dvěma lety jsem se rychle rozhodla a kývla na to, že vůbec někam jedu, takže jako vždycky rychloakce. Avšak to všechno pro mě má další obrovskou hodnotu. Momentálně si můžu říct, že i kdyby nic, tak jsem si prázdniny vážně užila a Itálii zapisuju mezi další úžasné místa a zážitky, které jsem během posledních let navštívila. Často je potřeba dívat se i na ty nejmenší, drobné detaily. Třeba jako já pár slov a buráky v těstíčku mi budou vždycky připomínat to co jsem zažila i když se to může zdát jako nesmyslná věc. Tohle znamená jen jediné, žijte tím co momentálně máte, tím co vás naplňuje a máte rádi je to strašně důležité.


























42 comments:

  1. Krásné fotky! Krásné úsměvy, Itálie je taky krásná :).. nevím co to přesně je na druhé fotce ale vypadá to moc dobře! :3

    ReplyDelete
  2. to jsou naprosto skvělé fotky! :)) taky jsem byla minulý týden v Itálii, ale u jezera :))

    ReplyDelete
  3. Parádní začátek prázdnin! Krásné fotky :) A koukám, že jste byli v Benátkách <3

    ReplyDelete
  4. Nádherná pláž,more,vy a to, čo je v tých pohároch <3

    ReplyDelete
  5. DO Itálie jedu za 12 dní :))

    ReplyDelete
  6. Panejo, to je nádhera! A ty jsi krásná, svědčí ti to! :) A ta mňamka na druhé fotce! :P

    ReplyDelete
  7. však to je v Caorle (a Benátkach)? strávila som tam dovolenku posledných 10 rokov a už som tak ako doma :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jasne, máš pravdu bydleli jsme v Caorle a jeden den jsme byli na výletě v Benátkách :)

      Delete
  8. Nádherné fotky :)) Dúfam, že si si to tam riadne užila. Už aj ja potrebujem odtiaľto vypadnúť a ísť niekam preč... :)) Ináč na tej tretej fotke si veľmi rozkošná :3

    ReplyDelete
  9. Velmi krásné fotky :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  10. krásne fotky :3 taliansko je na zozname krajín, ktoré chcem čo najskôr navštíviť.. chcela by som ísť na roadtrip cez celú krajinu :D

    ReplyDelete
  11. Hrozne milej clanek! Skvely! :)

    ReplyDelete
  12. ta zmrzlina vypadá úžasně :)

    ReplyDelete
  13. krasny fotky! a ty zmrzlinky <3

    ReplyDelete
  14. Prekrásne fotky ! Precestovať Taliansko je moj sen <33

    ReplyDelete
  15. Ta zmrzlina a tvoje černobílá fotka na mostě - och ♥ Skvěle jsi započala prázdniny, jen tak dál :)

    ReplyDelete
  16. z tebe číří čím dál víc lepší energie poslední dobou,hrozně ráda čtu tvé články,jsou krásně napsané,optimistické,jednoduché a v tom se skrývá to kouzlo :)) a krásné fotky jsou třešnička na dortu! Jinak ta Italie vypadá tak krásně! To sis musela moc užít..moře sluníčko..no co víc si přát :)

    ReplyDelete
  17. užasný fotky:) musel to být krásnej zážitek:) Tolik ti závidím:))

    ReplyDelete
  18. Nádherné fotky! Já u moře ještě nebyla, proto sbírám zážitky, co se dá, alespoň tady.

    ReplyDelete
  19. začali si prázdniny fakt suprovo! v Taliansku som bola len raz :/

    ReplyDelete
  20. Moc pěkkné fotky Peti! Itálie je nádherná! :)

    ReplyDelete
  21. Bááájo ♥ krásná dovča

    ReplyDelete
  22. Krásné fotky. ^^ Tu zmrzlinu, či jogurt s ovocem bych si taky hned dala:D

    ReplyDelete
  23. Krásne fotky, musela si si z tade priniesť úžasné zážitky :-).
    The city of fashion

    ReplyDelete
  24. uzasnyyyyyy <3 a luvíš mi z duše, miluju akce z ničeho nic na ktere není ani čas se těšit a pak můžou jenom příjemně překvapit :) mam strasne dobrou naladu z tech fotek :)
    ady.

    ReplyDelete
  25. Anonymous00:11

    moc se mi líbí atmosféra a barevnost fotek ;)
    V.

    ReplyDelete
  26. fotky su naozaj carovne, vidiet, že si si to uzila :)

    ReplyDelete
  27. Fotky jsou nádherný, do Itálie bych se ráda podívala a teď jsi mě na nalákala ještě víc :) podle fotek to muselo být určitě supr :))

    ReplyDelete
  28. To mám velikou radost, že jsi zahájila prázdniny tak skvěle :) Ráda bych slyšela příběh ohledně buráků v těstíčku :D :)
    A mimochodem...ta zmrzlina (nebo je to froyo? ) vypadá geniálně!!

    ReplyDelete
  29. Už som tam bola a chystáme sa tento rok zas, je tam super!! ♥

    ReplyDelete
  30. ty seš tak hrozně krásná! a Itálie božská,hlavně ta architektura je božská:)

    ReplyDelete
  31. skvelé fotky, zbožňujem tú pozitívnu energiu čo z teba ide! :)

    ReplyDelete
  32. Jé, Caorle! Na to město mám naprosto krásný vzpomínky. Do Benátek jsme taky plánovali zajet, ale nějak to nedopadlo, v každým případě ty fotky jsou báječný, až se mi po mých strávených týdnech v Caorle úplně zastesklo. :)

    ReplyDelete
  33. Anonymous17:24

    Moc krásné fotky:) Benátky by měl navštívit každý než se celé potopí do moře:)

    ReplyDelete
  34. fakt úžasné fotky :3 závidím že si bola v Benátkach najviac by som tam šla <3

    http://onlyonespring.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  35. ty fotky jsou vážně uchvatné :)

    http://stripes-and-beautifu.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  36. Jééé, nádherné fotky!!! :) Muselo tam být krásně! ♥

    ReplyDelete
  37. Supr fotky :) můžu se zeptat čím to fotíš? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jasne, canon eos 40D plus 18-55mm a 50mm 1.8 :)

      Delete
  38. já chci k mořiiiii! opravdu krásný fotky :))

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.