Sunday, June 1, 2014

Far from love.

Můj víkend byl spojení plánovaného s neplánovaným. Moje cesta směřovala po náročnější páteční noci do Ostravy. Pár měsíců uplynulo a já jsem se odhodlala přihlásit se na další soutěž, jelikož se v létě většinou nestřílí vzduchovky, tak mám odpočinek, ale o to horší je podzim. Tím pádem byl tenhle závod jasná volba. Pro mě byl stoprocentně zlomový. Slzy smutku vystřídaly slzy radosti a objetí. Nakonec jsem ráda, že jsem těch 9 let nehodila do koše jen kvůli tomu, že posledních pár měsíců mi prostě nešlo všechno skloubit a výsledky byly jasné, každopádně teď mám něco jako druhou mízu. Takže pár "ostravských" fotek je tady. (Díky tomu, že jsem na střelnici strávila hodně času nestihla jsem fotit Ostravu).














20 comments:

  1. Nádherné fotky <3 gratulujem k 4. miestu :)

    ReplyDelete
  2. Jeej, tak to ti gratulujem! :) A tvoje random fotky sú super, ako vždy :)

    Stray Alley

    ReplyDelete
  3. Šiesta fotka je dokonalá :))

    ReplyDelete
  4. Skvělé fotky :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  5. Gratuluju moc :) ta kočička!!

    ReplyDelete
  6. Největší gratulace !! :)

    ReplyDelete
  7. miluju tyhle tvoje krásné fotky!!!! ♥ a gratuluju♥

    ReplyDelete
  8. To je super, gratuluji!

    ReplyDelete
  9. moc hezké fotky :) krásná kočička :)

    ReplyDelete
  10. taky gratuluji a tvé fotky jsou zase TOP <3

    ReplyDelete
  11. krásné fotky :)) gratuluji k 4. místu :)

    ReplyDelete
  12. Čičina je boží a tvoje umístění taky, gratuluju :)

    ReplyDelete
  13. SUper fotky :)) ! A gratulujem :)

    ReplyDelete
  14. Krásné fotky!!! :) I já přidávám gratulaci! ♥

    ReplyDelete
  15. Peťulv první řadě moc moc gratuluji k výsledku, musíš být na sebe pyšná <3!!
    A k Tvým fotkám...jsou nádherné, kouzelné jako vždycky...stejně jako jsi Ty, vždycky když vidím Tvou fotku, připomeneš mi nějakou kouzelnou vílu a já už by si začala rozmýšlet tři přání :D

    ReplyDelete
  16. Super, gratuluji! <3

    ReplyDelete
  17. pěkné fotky, ta kočička je roztomilá :) a gratuluju :)

    ReplyDelete
  18. gratulujem a pekné fotky:)

    ReplyDelete
  19. Anonymous20:54

    Juuu Valérie Krkošková tu znám je z R.p.R:)):D ... Jinak ten prstýnek je krásnej!:)

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.