Friday, June 6, 2014

Demons.

Delší dobu tady nebyl ten klasický souhrn fotek s hromadou fotek v hlavním obsazení já a následuje jídlo. Tak jestli máte právě tohle rádi, tak si přijdete na své, nasbírala jsem jich vážně dost. Jsou z doby před několika týdny kdy jsme zase po francouzské návštěvě začali chodit do školy. Za tu dobu jsem stihla plno věcí, hlavně vaření, koupila jsem si i oblečení (to je co říct), nenosila jsem nic jiného než conversky (buďte rádi, že nefotím outfity) a v neposlední řadě jsem si obarvila po čtyřech měsících vlasy (to chce potlesk, nejdelší prodleva). Plno z vás už je vidělo na instagramu, tak ti co ne určitě rychle hledají mezi zbytkem fotek. Já mám momentálně dost věcí, které bych během třech hodin ráda stihla (učeníčko, jelikož večer odjíždím).


 tofu tvaroh, jahody, agáve sirup
 a co nechybí na nohou?
 granola, jahody, agáve sirup, kešu máslo
 domácí "fakáča" s avokádovou

 tyhle dny na balkóně jsou skvělé!
 oreo cheesecake
 byla jsem pyšná na svůj minimalistický vývor
 takhle chodí Peťa z koupelny, jak klasické
 pátek <3
 o půlnoci doma, ráno vstávačka na závody a bolest kloubů
 pyré z brokolice, čočkové karbanátky

 pondělní odpoledne <3
 jestli jste se podívali až teď, tak konečně vidíte mou démonskou barvu
 avokádíčko
 lívance z mandlového mléka (cizrnové), pomixované jahody s již zmiňovaným (domácím) mlékem, agáve sirup
 květák na kari, bramborová kaše s ovesným (domácím) mlékem, semínka
 <3
 další západ, zachyceno na ipod 


 jediná růžová věc
 celerové hranolky s opečenou cizrnou
 cizrnové lívance s ovesným mlékem, pomixované jahody, semínka, agáve sirup
 příprava granoly na víkend
 domácí limonáda
 sukně od skvělé Kamči, která mi ji poslala společně s košilí, jelikož mám Prahy daleko (pop-up)
 stejně tak skvělá košile, děkuju!
už teď je jisté, že vám o víkendu neumřu 

31 comments:

  1. jee zrovna si prohlizim tvuj minuly clanek a pridas dalsi:D)! Miluju ty tvoje navaly fotek:D) A ucenicko bych taky chtela zvladnout dneska, ale moc se mi do toho nechce:D)

    ReplyDelete
  2. To byl blbej nápad otevírat tvůj článek hladová:/

    ReplyDelete
  3. ta košile je skvělá! a miluju cizrnu a 6. je má oblíbená a tmavé vlasy mám na tobě nejradši <3
    ady.

    ReplyDelete
  4. Aa, ty lívance bych si dala hned<3 Jinak je škoda, že už nepřidáváš outfity..ale tyhle fotky jsou taky super!

    ReplyDelete
  5. Tvoje randomy sú asi najlepšia vec, ktorá vie zakončiť krásny deň ešte krajšie!!! :) Keby nie som zo SR, na 100% idem na ten pop-up, ale ty si si nechala sakra pekné veci doviesť. Ružovú vec nemám v šatníku žiadnu, ale tvoje kraťasy by neboli za zahodenie!! :)

    ReplyDelete
  6. Ty si proste jedným slovom D.O.K.O.N.A.L.Á <3 Milujem tvoje posty a fotky :3

    ReplyDelete
  7. aaa ta sukne je dokonala!♥

    ReplyDelete
  8. Bezva fotky! :) Hlavně pořád ty jahody :D
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  9. Péťo tyhle články jsou úplná smršť dokonalých fotek :D Jedna krásnější než druhá. Víš co hrozně ráda dělám...? Poté, co si fotky prohlédnu, napíši komentář (pochvalný jako vždy, zkrátka musím ♥), vždy jsi du dát další kolo :D a kochám se tak dvojnásob :D

    ReplyDelete
  10. Máš vždycky úžasný fotky <3

    madlenonderkova.blogspot.cz

    ReplyDelete
  11. jsi krásná a to jídlo - bože! umírám, kešu máslo a lívanečky a ta limonáda ♥

    ReplyDelete
  12. Na 23. fotke si úplne dokonalá <3

    ReplyDelete
  13. ta domácí limonáda!

    ReplyDelete
  14. jůůůů poprosila bych si o recept na čočkové karboše, vypadají božsky ♥
    Miluji Tvoje randomy!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. http://bluerabbitwithwhitestain.blogspot.cz/2014/03/food-is-everywhere.html?m=0 tady ho mas :)

      Delete
    2. nejhodnější :))

      Delete
  15. Můžu si zeptat ty jsi veganka? Nebo jen často jíš veganské jídla? :) Jinak fotky boží!.. Avokádovou pomazánku se konečně chystám dělat o víkendu :)

    ReplyDelete
  16. Jasne, veganka nejsem jen jim doma dost vegansky, ale jim sýry a tak to neresim nějak striktně zatim :)

    ReplyDelete
  17. taky mám teď jahody úplně všude a úplně pořád :D díkybohu za to :D

    ReplyDelete
  18. Ty brdo! To jsou obvykle tvoje nápady ty jídla? Nebo někde bereš inspiraci? Je to skvělé ;) Takový květák na kari, nebo brokolicové pyré s čočkovými karbanátky by mě nikdy nenapadly :) A jak píšeš, že z toho máš pocit, že tloustneš.. Tak naopak mi přijde, že to tvému tělu prospívá. Například ta fotka s růžovýma šortkama! Chci takovou postavu! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ten květák mam od sve kamarádky a zbytek sama :) uprimne za posledni mesice jsem fakt přibrala, hlavne na břiše to nechcete vidět :D ale mam se rada i tak jsem spokojena :)

      Delete
  19. ááá no to já miluju tyhle články !!! ♥ a ty vlasy máš strašně moc super!

    ReplyDelete
  20. Milujem tieto návaly fotiek <33

    http://onlyonespring.blogspot.com/


    ReplyDelete
  21. Mňam, můžu si tě pořídit domů? Jestli je to jídlo tak dobré jako krásné, tak upřímně závidím všem, komu vaříš ! jinak ti to samozřejmě sluší, čím jsi starší, tím jsi krásnější :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja bych tak rada vsem vařila! Pro radost pecu kamaradkam a jedna mi vzdycky rekne, ze by chtěla byt muj přítel :D nebo, ze ten kdo se mnou bude tak, ze mu závidí

      Delete
  22. takové články mám nejraději :) plné fotek a úsměvavé Péti :)

    ReplyDelete
  23. Děláš si srandu že jo? Oreo cheescake?? A všechno to jídloo! A nevím proč, ale hrozně se mi líbí fotky avokáda :D

    ReplyDelete
  24. To tvoje jedlooooo!! ♥ Inak vyzeráš zase krásne ;)

    http://fashionbynitaxxx.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  25. božeee, miluju tvoje fotky!!! to jídlooo <3

    ReplyDelete
  26. Krásné fotky, ten cheesecake vypadá božsky! A ty jsi kráásná :)

    ReplyDelete
  27. Úžasné fotky!!! :) Jsi skvělá! ♥

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.