Tuesday, June 3, 2014

Brownies and cheesecake.

Určitě jste si všimli, že můj život se točí víc okolo jídla, než okolo oblečení. Jestli ano, správný postřeh. Odstartovalo to jedno úžasné přátelství (teda tu posedlost a závislost) před tím to bylo v normálu, každopádně jsem za to vděčná. Momentálně vím, že dalším bodem byl určitě raw seminář a taky vege akce na kterých jsme byly (vegan piknik, vege páteční noc-na kterou jsem navázala). Tím pádem vařím, peču a nakupuju jídlo. Cítím se skvěle, no přiznejme si trochu tlustě (poslední náročné týdny plné jídla jsou stále se mnou ve formě tuku). Co se dá dělat, jsem spokojená a tak je tady další jídlo.


 avokádové brownies-bezlepkové, bez cukru, (vegan)
-hrnek celozrnné mouky
-půl hrnku kakaa
-hrnek rostlinného mléka (měla jsem domácí kokosové)
-1 avokádo
-sladila jsem od oka sirupem z agáve
-asi půl tabulky čokolády 
-dvě lžíce oleje (měla jsem z hroznových semínek)

Pomixujeme si avokádo s olejem (dohladka). Následovně jsem postupně přidávala suroviny a mixovala. Nakonec jsem jen přimíchala nasekanou čokoládu. Nalila na olejem vymazaný plech a dala péct cca na 15 min do trouby 180 stupňů. Nakonec jsem krmila svoje kamarádky.


oreo cheesecake
-marcarpone
-lučina
-jogurt
-třtinový cukr
(byla to zábava, použila jsem toho tolik, že jsem to asi zapomněla :D)
-plus krém vyškrabkaný z oreo sušenek
-krabici oreo
-trochu másla
-vejce
-puding

Nejdřív jsem rozloupala všechny sušenky a vyškrábala náplň, sušenky nadrtila a zalila rozpuštěným máslem- z toho vznikl korpus. Následoval krém. Všechno ostatní jsem dala do jedné mísy a šlehala, navrstvila na korpus a dala péct do trouby taky na cca 180 stupňů a hlídala dokud nahoře nezezlátne. Dort jsem použila jako zásnubní (vtípek) a nakrmila své nejdražší kamarádky.

26 comments:

  1. obojí miluju :) krásný

    ReplyDelete
  2. Mňam, vyzerajú skvelo a obdivujem ťa za tú trpezlivosť s oreo sušienkami, mne by sa teda tú náplň z nich oddeľovať nechcelo :-D

    ReplyDelete
  3. Vegan? Ty taky? Tyjo, fakt je to na každém druhém blogu.. :) Nicméně vypadá úžasně no:D♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nejsem vegan, ale kdyz mrknes na starsi články objeviš, ze rada pecu s vegansky varim uz hodne dlouho, hrozne me to baví, ale veganka nejsem jen vegetarianka :)

      Delete
    2. Jasně, v pohodě, ani jsem to nemyslela nějak zle, jak to možná vyznělo:D :)

      Delete
  4. Peťulko už se těším, až se společně o prázninách (jako Péťa s Péťou) naperem nějakého dobrého jídla :D
    Oba recepty jsou super, nejspíš hned zítra jdu na cheesecake :-)

    ReplyDelete
  5. jééééj :) mám na to strašnou chuť :D supeer :)

    ReplyDelete
  6. obojí naprosto fenomenální, jsem jedna z těch spolužaček, která byla krmena <3333

    ReplyDelete
  7. Recepty vypadají skvěle, to chci určitě vyfotit :) Už teď mám na to chuť

    ReplyDelete
  8. ten cheesecake <3 skvělý recepty Péťo :)

    ReplyDelete
  9. Vypadají hrooooozně moc nádherně a chutně :)) byla jsi na cheesecake festu?

    ReplyDelete
  10. asi bych vegetariankou ani vegankou nezvladla byt, na to az moc miluju maso, ale tyhle recepty mam rada a bavi me je varit :)

    ReplyDelete
  11. ja nemam čas už ani vařit a to je hodně co řict :((( mě by jen asi vadilo jak je to všechno takový nízký, já mám radši se do toho pořadně zakousnout ale to by šlo asi vyresti nejakou mensi formou, no :)
    ady.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jo ja mam vsechno nízký, protože mame obrovské pekace :D v pohode zatim mi to nevadi :)

      Delete
  12. Ten cheesecake vyzerá dokonale, určite ho musím vyskúšať! :-)

    Butterfly GIVEAWAY

    ReplyDelete
  13. To vypadá úžasně!!! :O ♥

    ReplyDelete
  14. Iba jedno slovo: mňam :D Neviem teraz čo je lepšie, ale kedže ja milujem čokoládu, budú to pre mňa brownies <3

    ReplyDelete
  15. Upřímně?
    Žrala bych pořád!!!!!!! Pořád, pořád, pořád. A to, že najdu na tvém ultra mega super blogu recept na brownies, mi moc nepomáhá. No, alespoň mám další nápad co příště upéct! <3

    ReplyDelete
  16. mnamnamnam♥ ten cheesecake zní super! ten určitě zkusím

    ReplyDelete
  17. Anonymous21:38

    celozrnna muka obsahuje lepok a v tabulke cokolady pokial nebola zo 100% kakaa je cukor :) len pre info

    ReplyDelete
    Replies
    1. Samozrejme vím, mouka byla pohankova bez kroku stoprocentně to je i na obalu (zapomnela jsem napsat jaka) s čokoládou souhlasím byla nějak 80% takze cukr tam urcite byl

      Delete
  18. Vypadá to skvěle!

    ReplyDelete
  19. Oreo cheesecake? Sem sním, vypadá naprosto báječně!:) A máš krásné fotky.

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.