Saturday, May 17, 2014

You can always have what you want.

Včera jsem se rozhodla, že sobotu pojmu jako "fotící", každopádně včera jsem dostala skvělý nápad, šla jsem nakoupit jídlo. Jak jinak to mohlo dopadnout, než víc jak 10kg taškou a batohem na zádech. Sobotní ráno s velkým vypětím sil se zvedám z postele a jako každý víkend opět se cítím jako hadr, konečně jsem pochopila proč všichni jezdí nakupovat autem. Po ranním fyzickém výkonu (vstala jsem), následovala skvělá snídaně a oběd (to mě snad aspoň trochu dostalo do formy). Hned jsem se rozhodla splnit své předsevzetí a tak místo plánovaných fotek jsou tady neplánované. Spokojila jsem se s okolní přírodou, vyzkoušela dlouhé expozice, seděla na silnici a ležela v trávě.



 
















22 comments:

  1. ta první fotka je skvělá!

    ReplyDelete
  2. Prvá fotka nádherná <3

    ReplyDelete
  3. Super fotky! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  4. krásne fotky ! U nás už týždeň vkuse prší, čo ma neskutočne vytáča, pretože nemôžem vonku fotiť.

    SIMONA | LIVEINFOXWORLD.BLOGSPOT.COM

    ....

    ReplyDelete
  5. Krásne fotky! A na tej prvej máš krásnu farbu očí!

    ReplyDelete
  6. Ty fotky aut,to je boží :)

    ReplyDelete
  7. Krásné fotky!!! :) Moc se ti povedly! ♥

    ReplyDelete
  8. Jsi nejkrásnější <3! Taky jsme dnešní odpoledne trávili venku:) bylo úžasně))

    ReplyDelete
  9. krásné fotky!! :)

    ReplyDelete
  10. Ta první fotka!!! Máš krásný oči. ♥

    ReplyDelete
  11. ty na dlouhý čas jsou skvělý!

    ReplyDelete
  12. ty s rozmazanýma autama se mi strašně líbí!

    ReplyDelete
  13. Super fotky a dlouhá expozice se moc povedla - taky plánuju :)
    Young, wild and free

    ReplyDelete
  14. Báječný fotky, na všech ti to moc sluší :)

    ReplyDelete
  15. juuu ty máš kráne zelené oči :))

    ReplyDelete
  16. Aaaaa, to je kouzelný! <3

    ReplyDelete
  17. krásné fotky! ta první je dokonalá! :)

    ReplyDelete
  18. fuuuu na tej prvej fotke... čistá modelka :)

    ReplyDelete
  19. Tak tyhle fotky! Co víc k nim říct, líbí se mi každá, každý pixel co v každý je! perfektní!

    ReplyDelete
  20. ty s dlouhými expozicemi :O <3

    ReplyDelete
  21. waw :) moc hezky prispevek. tesim se na dalsi :)

    fashion blog http://www.sheistheone.ch/

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.