Saturday, May 24, 2014

We are infinite.

Právě teď zažívám nejkrásnější část posledních let. Před několika měsíci bych nevěřila, spíš bych se smála, nad tím co se všechno událo. Všichni okolo mě jsou úžasní. Takové ty nepopsatelné chvíle kdy máte pocit, že se nemůže nic zkazit a nedokážete si představit, že budete žít jinak. Plno úsměvů, milých slov, nekonečných šíleností, které neberou meze, slzy štěstí. Zapisuju další události a jednou z nich byla určitě česko-francouzská výměna. I když mě osobně stála plno úsilí cítím se daleko silnější, než jsem byla a nakonec i pro mě bylo dnešní loučení smutné, budou mi vlastně neskutečně chybět. Stejně tak jako všichni z české strany, díky kterým byla tahle událost nezapomenutelná. Napadá mě snad jen "And I swear at that moment, we are infinite" .







39 comments:

  1. (zase) mi mluvíš z duše! a jsi tak neskutečně nádherná (a opálená!) že se na tyhle fotky budu koukat ještě hodně dlouho <3
    ady.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jsem dost opalena, jelikoz jsem mela předchozí dva dny úpal a ted se dívám, ze jsem fakt hnědá :D

      Delete
  2. Anonymous18:24

    Kdo to fotil prosím Tě? Neříkej že mamka- to si měla tu kuchyni raději uklidit :))))) A kratasky doporučuji tak o číslo / dvě větší :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Však tam mame uklizene, jen na stole mame různé veci, jelikoz ne naše kuchyně mini, ale nevim kde vidíš nejaky nepořádek :D to me fakt pobavilo, fotim vzdycky sama ;)

      Delete
    2. Taky fakt nevím, kde anonym vidí ten bordel :D sluší ti to :)

      Delete
    3. O číslo dvě větší? :) Z Tebe může mluvit akorát tak závist :)))) Péťo, fotky jsou skvělé a článek taky, před lety jsem také byla součástí výměnného pobytu, ale anglického :) Zkušenost to byla suprová a vzpomínám na to dodnes :)))

      Delete
    4. Bordel?! Kde? To je tak, když někdo nemá co kritizovat.....

      Delete
  3. Moc ti to sluší a krásně napsané!! Já jsem ale pesimista a v takových chvílích čekám, co se pokazí.:))

    ReplyDelete
  4. Kratase sú skvelé! Moja oblúbená veta s dokonalej knihy <3

    ReplyDelete
  5. Anonymous18:51

    Miluju tvoje články, tvůj styl, tvoje pozitivum :D:).. opět boží článek :)

    ReplyDelete
  6. Parádní fotky :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  7. Ty jsi taková nádhera. :)

    ReplyDelete
  8. Miluju tvůj styl a pokaždé ty pozitivní slova, která mě tak nabudí! :-)

    ReplyDelete
  9. Ty seš tak neskutečně zajímavě krásná!

    ReplyDelete
  10. Ten první anonym docela zabil... :D
    Krásný fotky a strašně ti to sluší! <3

    ReplyDelete
  11. The perks of being a wallflower!

    ReplyDelete
  12. doufám, že zase takový období štěstí taky brzo budu mít, ten pocit je k nezaplacení :) a ty fotky jsou vážně moc povedený

    ReplyDelete
  13. Krásný citát z ještě krásnější knížky :3 Na těch fotkách ti to moc sluší :)

    ReplyDelete
  14. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  15. Mně se fotky moc líbí a náhodou je kuchyň uklizená. Taky máme pidi, tak vím, jak je těžké zachovat v ní pořádek :-) Jinak první fotka je nejlepší (y)

    ReplyDelete
  16. Jsi úžasná <33 jsem moc ráda, že jsi šťastná! <3

    ReplyDelete
  17. Tie fotky sú úžasné! :)

    ReplyDelete
  18. Si skvelé dievča a veľmi ma inšpiruješ :) či už tým, čo napíšeš, alebo fotkami. Taktiež ma inšpiruješ v zdravšom jedení, vieš, tým štýlom: Hmm, to vyzerá chutne! A zdravo! Mala by som to vyskúšať... Palec hore, si skvelá ;)

    An illusion of beauty- Mirror of lies

    ReplyDelete
  19. Tvoje fotky jsou vždycky báječný a vždycky na nich vypadáš krásně. Odkud jsou ty šortky? Pořád se po takových sháním a buď mají roztrhané nebo ohrnuté... Potřebovala bych nějaké podobné :)
    Jinak jsem moc ráda, že jsi šťastná, z těch článků je to taky hodně znát :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jsou to levisky ze sekace :)

      Delete
  20. tieto fotky a aj článok sa radia k mojim obľúbeným od teba. perfektné!

    ReplyDelete
  21. you're very beautiful !

    ReplyDelete
  22. aaah hrozne ti to slusi!

    ReplyDelete
  23. moc hezky napsané! a fotky jsou taky bezva :)) zdá se mi to, nebo Ti vlásky rostou rychlostí blesku? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rostou mi nastesti dost rychle, tesim se zase na dlouhe :)

      Delete
  24. Super šortky i fotky!

    www.missbagaholic.com

    ReplyDelete
  25. hodně povedené fotky. i text. jedním slovem, boží! :)

    ReplyDelete
  26. Nejkrásnější! :)
    Jsem ráda, že se máš tak dobře! Přeju ti to! :)

    ReplyDelete
  27. Péťo nemůžu si pomoct, ale máš naprosto boží vlasy<3 Jinak poslední dva měsíce mám také ty nejlepší dny za posledních pár roků!:)

    ReplyDelete
  28. Krásný článek!!! :) ♥

    ReplyDelete
  29. úúžasný outfit a fotky! ♥

    ReplyDelete
  30. Ty jsi tak moc fotogenická :) takhle si představuju léto!

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.