Monday, May 12, 2014

This is our kingdom.

Posledních pár měsíců se každý můj týden/víkend v něčem liší od předešlých. Tento byl tak nějak výjimečný tím, že jsem po několika měsících viděla Terezku. Společně s ostatníma jsme strávili skvělou sobotu a neděli, což ze mě vycuclo všechnu energii. Předpokládám, že na jisté události ještě dlouho nezapomeneme a stanou se součástí sbírky "vtipných" historek. Jinak jako obvykle bojujeme se školou a chystáme se na příjezd Francouzů (už ve čtvrtek), těšíme se a děsíme se. Zejména toho, že po dalším zameškaném týdnu ve škole už nám toho moc na "vyspravení" nezůstane. Máme se fajn! Děkuju čtenářce, která me na Majálesu poznala <3


can't wait!
středa večer byla fajn, aspoň jsem vyčistila okno
 jako obvykle jedna fotka k minulému článku
<3
 pofidérní, prý pohádkový strom 
 Peťa na druhou, stromy, šišky, listy, smůla- fajn výtvarka
půlka května, jsem jediná co se netěší na konec roku


 středeční throwback a jak šel čas
tak podesáté, moje polička
 volné čtvrtky, to je to co potřebujeme!
 na nejoblíbenějším místě
conversky už zažily pár akcí, ještě, že nemám ty bílé (smích)
gingercat
pěstujeme jen to co se dá sníst

 jedno náhodné focení a nakonec jsem spokojená
vzpomínky na Francii

 pátek jak vyšitý, angličtina je náš obor, <3
teplo jako ve Francii a budu spokojená
 banánový chlebíček plus sušenková pomazánka
 s Terezkou ve tři ráno, pěkně jsme se najedly 
ok už je sundávám
 tohle je to nejlepší na všech návštěvách, vždycky mi/všem nejlíp uvaří/upeče ach <3
sobota, neděle a milované ženy <3

33 comments:

  1. miluju tvoje randomy! <3

    ReplyDelete
  2. Super fotky! Je pravda že by to už chtělo teplo na sbírku kraťasů a sukní. Musím uznat, že máš opravdu daleko krásnější úsměv, také ti rovnátka opravdu hodně pomohla. Já sice měla zuby rovné, ale šílený předkus. Pět let trápení a zuby moc ráda cením všude a na každého!:D<3

    ReplyDelete
  3. taky jsem měla rovnátka :) je to asi týden co mi je sundali :D

    ReplyDelete
  4. nejlepší fotky! <3 a věř mi, že nejsi jediná, kdo se netěší na konec roku :(

    ReplyDelete
  5. Krásne kreslíš! :)) sama si krásna <3

    ReplyDelete
  6. Opät dokonaly random <3 levandulové mydlo a tvoje kratase (hlavne tie s Bartom sú super), a na 14-tej fotke super vlasy :)

    ReplyDelete
  7. Kratasy su skvele a fiez ostatne fotky take vesele az mam usmev na tvari. + ten chlebicek vyzera bozsky. Urcite sa pozri aj k nam na give away myslim ze ta bude zaujimat :)

    ReplyDelete
  8. Každý se těší asi až na dny po klasifikační poradě, už aby to bylo. Tak ať se ti všechno podaří ! :)
    A s tím teplem souhlasím, ať už je jen to pořádně teplé jaro, které tu bylo pár dnů :)
    Žeru ty tvoje fotky s pomazánkama :D
    <3

    ReplyDelete
  9. Tie tvoje zúbky ... to je úplný rozdiel ... krása

    ReplyDelete
  10. Krásne fotky ♥

    ReplyDelete
  11. fotíš nádherně! :) já jsem se taky netěšila, ale teď už volno vážně potřebuju :)

    ReplyDelete
  12. Haha na Tvoje randomy se normálně těšim asi tak stokrát víc, než jsem se těšívala na premiérové díly Chirurgů :D (a to je co říci, bývala jsem do toho úplně zažraná :D)
    Peťulko na fotkách jsi nádherná, opět (a jako vždy)! Co se týká Tvé proměny...jistě Ti to okolí hodně říká,že? Mě samotné se to v posledních měsících stalo několikrát, že mi lidé řekli,jak moc jsem se změnila. A vzhledem k tomu, že na sobě zas takovou změnu necítím, v porovnání s Tebou, hrozně by mě zajímalo, zda to také slýcháš? :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Neslycham, ale mam pocit, ze ostatní se na me častěji obrací a více se se mnou baví. Vidim rozdíl i v tom, ze mam vic přátel a hodne dobrých přátel, chodim casto pryč, nejsem tak moc doma. V tom je ten rozdíl, mam ten pocit, ze jsou se mnou lidi rádi, dřív jsem ho neměla :)

      Delete
  13. krásné fotky :))

    ReplyDelete
  14. Super! Jde z těch fotek úplně poznat, jak si užíváš! :))

    ReplyDelete
  15. Super fotky! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  16. ten strom je super :)

    ReplyDelete
  17. Podobné střípky ze života mám neskutečně ráda :)) Fotky všechny krásné, nejvíce mě zaujal asi ten strom, protože když už něco kreslím, jsou to stromy a zkrátka je miluju :D

    ReplyDelete
  18. Ta koláž jak šel čas- to je úplně super! Na osmé fotce jsi nejkrásnější. ♥

    ReplyDelete
  19. tyhle tvoje randomy jsou nejlepší:) a throwback fotka, je z tebe neskutečná kočka!

    ReplyDelete
  20. Úžasné fotky jako vždycky!!! :) ♥

    ReplyDelete
  21. tenhle typ postů je mnohem lepší - je to takové mile a osobní :-))) jednoduše - boží a jen tak dál!

    ReplyDelete
  22. Úžasný fotky, na všech ti to moc sluší :) Jinak tvojí zásobu šortek bych chtěla mít :D :)
    Máš nejlepší články, hrozně moc mě inspirují :)

    ReplyDelete
  23. Nádherný fotky, seš roztomilá!

    ReplyDelete
  24. To je aspon vrstva té Lotus pomazánky, taky s tím nijak nešetřím :D A levandulový vzpomínky na Francii naprosto chápu ♥

    ReplyDelete
  25. Ty usměvavý fota jsou stejně nej ♥

    ReplyDelete
  26. Áááá sušenková pomazánka ♥ Jo a ten strom je luxusní. :)

    ReplyDelete
  27. máš nejlepší randomy :) a jsi čím dál tím hezčí, vážně... zraješ jako víno!

    ReplyDelete
  28. super fotky i článek
    http://pussyberry.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  29. Uááá první tričko s motivem Londýna,co absolutně žeru!

    ReplyDelete
  30. opět jednoduše a čistě
    tvoje články jsou poslední dobou čím dál lepší a zábavnější (né že by předtím nebyly)
    a ty kraťasy s bártem ti závidím

    ReplyDelete
  31. Seš fakt táák nádherná! <3 :)

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.