Monday, May 5, 2014

Sweet nothing.

Od minulého postu random fotek se stalo plno událostí. Středeční večer jsme strávili s jídlem a filmem, měla jsem takový ten páteční pocit. Tím začal můj maraton noční aktivity. Čtvrteční ráno bylo dezorientované a po  pět naspaných hodinách jsem už střílela na střelnici trénink. Začal májový den, napekla jsem uvařila a vyrazily jsme do Zlína na vegan piknik, smály se a zažily úplně jiný první máj jako všichni ostatní. Ten letní pocit mě opustil už večer kdy jsme zasedla k opomíjeným sešitům a ráno se vyšťourávala z postele. Nicméně v pátek (sobotu) jsme se pobavily a já si naspala dalších pět hodin a ráno dělala jako by se nechumelilo. Následoval filmový večer (neodmyslitelně), bez něj už to prostě nejsou soboty plus pár hodin spánku. Vycucla jsem ze sebe poslední síly a energii, strávila den ve Zlíně, odtančila a skoroúspěšně jsem se naučila biologii. Potom už jen šest hodin spánku a v sedm už jsem byla na gymplu jako na koni. Jako hadr si nepřipadám (teď už ne), to bylo tak před půl hodinou kdy jsem se vzbudila z odpoledního dospávání. Tím chci říct jak moc důležité je užívat si toho co zrovna máte a zbytečně se nezaobírat tím co se vám nelíbí.

po roce mám nové homemade polštáře, ještě lepší, než byly 
 moje (velrybí) večere, tohle napadne jen ty, kterým jsme vysvětlovala své trauma z prasknoucí velryby
taky jsme si udělaly testovací hodinku pralinek, bylo to občas dost vyhrocené (:D) krásná vzpomínka na Francii a všechno
jako vždycky ještě poslední z minulého postu
 ještě si nejedeme na houbičkách, takhle vypadají perfektní večery, které bych nikdy neměnila <3
nemám extramalé oči fotka
 tohle prostě můžu, i když je zima vždycky si na chvíli sednu a usmívám se
 banánový chlebík (prý jak použitý, hahaha)
ve čtvrtek jsme strávily den ve Zlíně, ve městě, na vegan pikniku a bavily jsme se na první máj, totální léto <3
 candy store, again and again
 milované ženy, jasně ujel nám autobus (stydíme se)
mamka mi v pátek zapekla cuketu s vločkama, supersuper
 tyhle mě neskutečně baví!
 domácí chleba, brynza a papriky
jasně vůbec jsem si neopálila tenisky (klidně se můžete smát)
 nejmilovanější prstýnek ever <3
 je fajn ráno si vstát a razítkovat terče, ty razítka jsou tak skvěle minimalistické ach
nedělní před odjezdem
 když už nastane neděle a začínám si učit biologii
 neděle ráno, byla fajn jen trochu nedospaná
několika kilová bedna ovoce zařazena u mě jako jeden z nejoriginálnějších a nejvyužitelnějších ocenění (ale tak medaile by byly taky fajn) každopádně už po třetí si vezeme domů vítězství
 avokáda mají ve slevě a zbytek jako odměna
 pondělní cesta ze školy, náměsíčný výraz, Peťa těšící se na odpolední spánek
jak jinak než dnes s natrhanou kytkou, fajn pondělí
 tyhle jeho vězeňské fotky jsou nejvíc
pátkosobota <3

28 comments:

  1. nádhera! jako vždycky mám z tvých fotek hned lepší náladu! :O <3

    ReplyDelete
  2. kochám se, kochám ! ♥

    ReplyDelete
  3. Nádherné fotky :)) ten zajko je roztomilý :3

    ReplyDelete
  4. Super, super, super! :))

    ReplyDelete
  5. Tvoje oči jsou nejbožejší oči !

    ReplyDelete
  6. moc hezky jsi to napsala a ve VŠEM máš naprostou pravdu :)))

    ReplyDelete
  7. Tvoje selfie fotky milujem a nad jedlom vzdychám ach <33

    ReplyDelete
  8. Úžasné fotky, tvoje randomy mám ráda :-) jsi moc hezká :-)

    ReplyDelete
  9. Opět nádherné fotky :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  10. Tvoje posty sú vždy také mňam :D

    ReplyDelete
  11. margarétky sú nádherné :)

    ReplyDelete
  12. Ty máš tak skvelý talent na fotenie! :-) a na vegan piknik by som straaaašne rada išla, musí to byť úžasne:)

    ReplyDelete
  13. tvoje randomy mě nikdy nepřestanou bavit! tu brynzu bych si dala, a to ovoce taky :D a avokádo! mňam! já dneska měla úplně nejlepší hummus a klidně bych v tom jídle dál pokračovala :D

    ReplyDelete
  14. Nejlepší fotkyyyy ♥

    ReplyDelete
  15. najkráska si na "nedělní před odjezdem"!!:)

    ReplyDelete
  16. moc mě baví, jak se poslední dobou pořád usmíváš :) palec nahoru :)

    ReplyDelete
  17. Krásně fotky:))
    http://katienajmannova.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  18. bezva fotky :)) a mám bombastickou postavu, víš to!? :P
    btw.. já chci taky do candy shopu :'( :D

    ReplyDelete
  19. hrozně mě baví sledovat tvé fotky:))

    ReplyDelete
  20. Boží fotky!!! :) ♥

    ReplyDelete
  21. Zas nejkrásnější <3
    trochu sem se lekla, že fotíš/jíš těstoviny s párkem (nesnášim párky :D), ale nakonec jsem poznala mrkev :D

    ReplyDelete
  22. kde jsi vzala, ze mas maly oci, co mam pak rikat ja! :D
    super fotky jako vzdycky :)

    ReplyDelete
  23. Škoda, že to mám do Zlína tak daleko, na veganský piknik bych jednou taky chtěla jet :)
    Všechny tvoje fotky jsou strašně krásný, obdivuju, jak fotíš. Všude ti to moc sluší :)

    ReplyDelete
  24. Homemade polštářky jsou nádherné! Jeden lepší než druhý...můj favorit je asi ten pestrobarevný :-)
    Péťo na fotkách jsi úplně nádherná, jako vždy !
    A musím znovu a znovu zopakovat, že s jídlem bychom si opravdu rozuměly :-)

    ReplyDelete
  25. Sleduji tě (i když jsem nikdy nic nekomentovala, neměla jsem blog) už hrozně dlouho a je neuvěřitelné, jak jsi zkrásněla! Fotky jsou perfektní. :-)

    ReplyDelete
  26. mám jedno přiznání, tvůj blog teď miluji víc než předtím a mrzí mě že nemůžu napsat rozsáhlý komentář o tomhle článku, ale
    nevím co bych měla napsat víc než jen že se mi to prostě líbí

    ReplyDelete
  27. zase mi totálně mluvíš z duše tak já už fakt nevím <3 moje uplynulé dva týdny byly uplně stejné, maximálně 6 hodin spánku každý den a občas jenom 3 a i když jsem měla občas trochu krize, protože jsem zvyklá být víc sama, tak to bylo strašně super a jsem ráda že jsem si užila každou minutu a jsem ráda že se máš takhle :)
    ady.

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.